MuscleMeat

Trainen op rap, hiphop..

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

lil wayne? 50 cent???????
dude come on, that aint true hiphop, dat is gwn commerciele troep zonder enige creatieve inzet, zoals dat in de echte hiphop cultuur wel hoort!

luister maar eens naar

- The Roots
- A tribe called quest
- mos def
- nas
- KRS-one

dat zijn de echte mc's

nee niet 50 cent,
50 cent is dom,
de diss op 50 cent van The Game.
en ja Lil Wayne is commercieel, maar je hebt zo van die mannen die dan 3 liedjes kennen, luister eens naar zijn onbekende liedjes, en zijn remixes, zal ook wat anders zijn hoor ! Ö

nee niet 50 cent,
50 cent is dom,
de diss op 50 cent van The Game.
en ja Lil Wayne is commercieel, maar je hebt zo van die mannen die dan 3 liedjes kennen, luister eens naar zijn onbekende liedjes, en zijn remixes, zal ook wat anders zijn hoor ! Ö

heb ik vroeger genoeg naar geluisterd, Tha Carter en Tha Carter II die 2 albums!
maar het is gwn wack, het gaat alleen maar over ''bitches'' ''money'' en bling bling'' en dat soort gelul!
en dat soort lui als il wayne make hiphop dood!:)
De echte hiphop van vroeger uit de jaren 90 begin 2000!
dat gaat nog ergens over tenminste!

rap is om te chille
metal om te trainen
ik luister voor de training korn en na mijn training chill mzueik rap dus

roy jones jr cant be touched, rick ross push
vind ik persoonlijk wel chille pomp nummers.
gewoon chille zo vind je wel van canibus CNN mobb deep etc

heb ik vroeger genoeg naar geluisterd, Tha Carter en Tha Carter II die 2 albums!
maar het is gwn wack, het gaat alleen maar over ''bitches'' ''money'' en bling bling'' en dat soort gelul!
en dat soort lui als il wayne make hiphop dood!:)
De echte hiphop van vroeger uit de jaren 90 begin 2000!
dat gaat nog ergens over tenminste!

jah Ok das ook waar =)
Mja iedereen zijn muziek zeker ? :p

rap is om te chille
metal om te trainen
ik luister voor de training korn en na mijn training chill mzueik rap dus

Ik luister voor de training ook altijd naar metal of zo maar als ik gewoon thuis voor de pc zit dan is het gewoon rap of r&b.

metal is mij teveel aan me oren. ik luister voor/na/tijdens gewoon mijn smaak muziek en das heel breed. hiphop r&b en rap maar ook techno minimal en house etc luister ik ook veel. tijdens het trainen luister ik eigelijk nie zo vaak muziek

ik val in slaap als ik hip hop ga luisteren tijdens de training .. na de training is perfect .korn voor de training en tijdens!

Rhyme Asylum. Britse dikke duistere hiphop. Die gasten brengen echt een dikke flow met lyrisch gezien sterke teksten en leuke vondsten.

Terug
Naar boven