AndroidHealthClinic

trainen zonder whey

Bezoekers in dit topic

Ik zou het wel kopen als ik jou was, anders hoor je er gewoon niet bij.
 
Vind je "wat kip en kwark" niet erg mager voor een goeie bulk?
heb het over eiwitten en natuurlijk heb je meer nodig, maar dingen als kip, kwark en melk zijn relatief goedkoop
 
Over het algemeen haal je voldoende uit normale voeding, whey is ook een supplement en geen must.
Als je toch een sup wil, zou ik voor een leangainer gaan

sorry ik ben nog onervaren, maar waar zorgt een leangainer snel gezegd voor?

Herstel van je lichaam aangedaan door training.

Het product Leangainer is een ideale sup. die je kan toevoegen in je dagelijkse voeding. bekijk de stoffen die er in zitten, het is niet alleen whey maar een uitgebreide mix van Eiwitten en carbs. Maar zoals ik zei kun je veel uit je normale voeding halen en is een supplement een toevoeging aan je dagelijkse voeding.
 
ik zou whey altijd bij doen te veel eiw kan nooit kwaad
 
Whey is gwn handig, als je niet constant bezig wil zijn met je voeding klaar te maken enzo.
 
ik zou whey altijd bij doen te veel eiw kan nooit kwaad

Whey is gwn handig, als je niet constant bezig wil zijn met je voeding klaar te maken enzo.

Wat houd een whey:shake: in t.o gewone voeding ?

Snelle opname indien gebruikt met water, wat voor gevorderden tijdens opstaan en rond je training te gebruiken is.

Als je voldoende eiwitten uit je voeding haalt heb je geen whey :shake: nodig, helemaal niet als 17 jarige met 13 kg ondergewicht, dan heb je echt een gainer nodig als aanvullingssup.
 
zonder whey hoor je er niet bij
 
Ik zou het wel kopen als ik jou was, anders hoor je er gewoon niet bij.

+1

Persoonlijk vind ik het ook heel makkelijk lekker shakeje na de trainning
En zoals hier al werd verteld gewoon zelf je weightgainer maken beetje oaths en whey in de blender met wat melk of water klaar
 
+1

Persoonlijk vind ik het ook heel makkelijk lekker shakeje na de trainning
En zoals hier al werd verteld gewoon zelf je weightgainer maken beetje oaths en whey in de blender met wat melk of water klaar

En een meervoudig eiwit sup.
 
Back
Naar boven