FP IcE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Jij weet zelf natuurlijk waar je het best op groeit, hier moet je zijn achtergkomen voor je kuur, maar er komen hier veel maloten langs en dan is het makkelijk om in de verwarring te raken met mensen die zichzelf wel goed voorbereid hebben.
Ik neem aan dat je op 83kg gewoon nog goed kan groeien op 3700kcal per dag en minimaal 300 gram eiwit. Het duurt verder ook nog een week of 4-5 voordat testosteron en proteinsynthese zijn piek bereikt waarbij het echte massabouwen begint/merkbaar wordt. Lijkt mij dan zinloos om jezelf tonnetje rond te eten, want dat vet moet er uiteindelijk ook nog af zeker als je nog niet over de benodigde spiermassa beschikt aan het begin van je kuur die de extra cals opeisen.
Mijn enige kritiekpuntje is dat je het brood eventueel kunt vervangen met rijst of pasta in verband met zout----> vochtopname, maar als je dit niet erg vindt(opgezwollen gezicht bv) of echt niet anders kan mischien met brinta/blue band brood die 40% minder zout bevat.
Veel succes, ga je een log bijhouden?
ja ik ga proberen een zo goed en nauwkeurig mogelijke log bij te houden
zowel voor mezelf als voor andere mensen die daar wat tips/info kunnen uithalen.wat het brood betreft heb ik er speciaal voor gekozen om toch nog iets of wat brood te eten aangezien ik geen 3 keer rijst/pasta + warm avondmaal ga eten op een dag. dat is te eentonig en dat is ook niet goed, en dat zou ik niet volhouden ook niet

het zoutarm brood zou ik kunnen overwegen maar denk dat het niet te eten is

straks eens kort ff sleutelen om rond de 3700 kcals uit te komen

nogmaals bedankt voor de tips!!