MuscleMeat

training & Voedinsschema tijdens kuur

• Topic Starter Topic Starter
Jij weet zelf natuurlijk waar je het best op groeit, hier moet je zijn achtergkomen voor je kuur, maar er komen hier veel maloten langs en dan is het makkelijk om in de verwarring te raken met mensen die zichzelf wel goed voorbereid hebben.

Ik neem aan dat je op 83kg gewoon nog goed kan groeien op 3700kcal per dag en minimaal 300 gram eiwit. Het duurt verder ook nog een week of 4-5 voordat testosteron en proteinsynthese zijn piek bereikt waarbij het echte massabouwen begint/merkbaar wordt. Lijkt mij dan zinloos om jezelf tonnetje rond te eten, want dat vet moet er uiteindelijk ook nog af zeker als je nog niet over de benodigde spiermassa beschikt aan het begin van je kuur die de extra cals opeisen.

Mijn enige kritiekpuntje is dat je het brood eventueel kunt vervangen met rijst of pasta in verband met zout----> vochtopname, maar als je dit niet erg vindt(opgezwollen gezicht bv) of echt niet anders kan mischien met brinta/blue band brood die 40% minder zout bevat.

Veel succes, ga je een log bijhouden?

ja ik ga proberen een zo goed en nauwkeurig mogelijke log bij te houden :) zowel voor mezelf als voor andere mensen die daar wat tips/info kunnen uithalen.

wat het brood betreft heb ik er speciaal voor gekozen om toch nog iets of wat brood te eten aangezien ik geen 3 keer rijst/pasta + warm avondmaal ga eten op een dag. dat is te eentonig en dat is ook niet goed, en dat zou ik niet volhouden ook niet :)

het zoutarm brood zou ik kunnen overwegen maar denk dat het niet te eten is :D

straks eens kort ff sleutelen om rond de 3700 kcals uit te komen :)

nogmaals bedankt voor de tips!! :)

ja ik ga proberen een zo goed en nauwkeurig mogelijke log bij te houden :) zowel voor mezelf als voor andere mensen die daar wat tips/info kunnen uithalen.

wat het brood betreft heb ik er speciaal voor gekozen om toch nog iets of wat brood te eten aangezien ik geen 3 keer rijst/pasta + warm avondmaal ga eten op een dag. dat is te eentonig en dat is ook niet goed, en dat zou ik niet volhouden ook niet :)

het zoutarm brood zou ik kunnen overwegen maar denk dat het niet te eten is :D

straks eens kort ff sleutelen om rond de 3700 kcals uit te komen :)

nogmaals bedankt voor de tips!! :)
Brinta brood is heel goed te doen, bevat 60% van het zout wat er normaal in zit, kan je gewoon bij de AH/hoogvliet halen, ik zou zeggen probeer het eens, niet geschoten is altijd mis

Brinta brood is heel goed te doen, bevat 60% van het zout wat er normaal in zit, kan je gewoon bij de AH/hoogvliet halen, ik zou zeggen probeer het eens, niet geschoten is altijd mis

das waar :)

probleem is dat ik van Belgie ben, maar kan wel eens hier in de supermarkt gaan kijken :)

thx ;)

volkoren brood van de aldi wat ik laatst had zat ook maar 0,12 gram natrium per snee in

Aldi brood is niet te eten. Zitten ook transvetten in dusja, beter van niet. :)

Op zich kan ik me goed vinden in de posts van Mjita, maar je gebruikt een dbol kickstart, toch? Dan duurt het toch geen 5 weken voor de verhoogde eiwitsynthese piekt? Lijkt mij dat dit veel eerder intreedt door die kickstart.

Daarbij ga ik er toch ook wel vanuit dat je wat extra cardio doet tijdens je kuur. Tenminste, ik weet niet wat je normaal aan cardio doet, maar tijdens een kuur is wat cardio toch wel aan te raden. Zweet je weer wat zout uit, houd je je vochtgehalte beter op pijl, het is beter voor je hart en bloedvaten (die blijven soepeler), beter voor je cholesterol en natuurlijk goed voor je conditie.

Die 300 extra Kcal's heb je na een halfuurtje cardio na de krachtsessie zeker wel verbrand.

Maar je kan het natuurlijk altijd opbouwen. Niet al te hoog beginnen en langzaam opbouwen is misschien wel beter. Dat is wel waar.

Op zich kan ik me goed vinden in de posts van Mjita, maar je gebruikt een dbol kickstart, toch? Dan duurt het toch geen 5 weken voor de verhoogde eiwitsynthese piekt? Lijkt mij dat dit veel eerder intreedt door die kickstart.

Daarbij ga ik er toch ook wel vanuit dat je wat extra cardio doet tijdens je kuur. Tenminste, ik weet niet wat je normaal aan cardio doet, maar tijdens een kuur is wat cardio toch wel aan te raden. Zweet je weer wat zout uit, houd je je vochtgehalte beter op pijl, het is beter voor je hart en bloedvaten (die blijven soepeler), beter voor je cholesterol en natuurlijk goed voor je conditie.

Die 300 extra Kcal's heb je na een halfuurtje cardio na de krachtsessie zeker wel verbrand.

Maar je kan het natuurlijk altijd opbouwen. Niet al te hoog beginnen en langzaam opbouwen is misschien wel beter. Dat is wel waar.

tot nu toe doe ik geen cardio, maar mss moet ik wel 15 minuutjes ofzo gaan lopen na de training :)

en idd ik gebruik dbol als kickstart :)

Terug
Naar boven