Fitness Seller

overtraining onder anavar kuur?

nogal raar jezelf direct te vergelijken met andere, elk lichaam is anders. ten eerste raad je behoorlijk fout. heb weinig aan zo reactie, ik slaap soms nachten niet, soms 3 uurtjes heel licht, soms een nacht lekker 8 uur. ben door me add en slechte slaper druk hoofd. los van dat heb ik nu al paar keer gezegd dat ik het begrijp dat ik niet overtrained ben;) en daarnaast voor elke avond 5-6 uur een goede slaap teken ik voor. ik zit 3 dagen in de week van 8 tot 5 op school. 2 dagen 8 tot 3, op deze twee dagen en het weekend werk ik 6 uur savonds. laat zeggen 41 uur school 24 uur werk. wil er geen wedstrijd van maken, maar niet elke jongeren feest en luierd alleen maar. beetje kort door de bocht vind je niet? is ook allemaal prima te doen, dat wil niet zeggen dat t bij de ene niet zijn gezondheid kan schade. ik vraag om een oplossing he? of een indicatie van wat het kan zijn, niet dat ik op me plek word gezet als 20 jarige dat niet werkt en niks doet. dus heeft iemand hier enige ervaring mee? tips an tricks?

ik wil jou niet op je plek zetten en ga uit van jou eerste post wou even op mijn manier idd duidelijk maken dat je volgens mij niet overtraind bent

en nu geef je al meer info dan in je op he dus denk dat er iets anders is met jou

en even off topic ik vind imo voor een eerste kuur anavar te licht en is meestal geen anavar maar winstrol lees de topics je eerste kuur is altijd je beste beter had je een test-only gedaan maar dat is mijn
mening

opa

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Alleen krachttraining of ook conditie?

tja en dan fiets ik ook nog he ?? dat is mijn conditie weet af en toe ook niet waar ik de tijd vandaan haal
heb toch een verkapte adhd denk ik

opa

Anavar werkt volgens mijn ervaringen eigelijk alleen de eerste 3 weken, 4e week doet het bij mij eigelijk al bijna niets meer...
in mijn ogen is langer als 4 weken dus een beetje zinloos,
liever 2x4weken, echter een 2e of volgende cycle doet ook al weer een heel stuk minder als de vorige cycle, ook al verhoog je de var

opbouwen van var is daarom ook eigelijk al een beetje zonde., had je beter 4 weken 80mg kunnen pakken...

Het is zo simpel.... voel je je goed? Ga je zwaarder. Voel je je k*t? ga je lichter. Voel je je zwaar k*t of geblesseerd? stop je of stop je met bepaalde spiergroepen. Verder kan ik je weinig uitleggen, dit is een bodybuilding forum, geen psychologisch spreekuur. Als het van binnen dwars zit moet je naar de huisarts, en anders zoals dat hier heet naar de GGZ.

• Topic Starter Topic Starter
Het is zo simpel.... voel je je goed? Ga je zwaarder. Voel je je k*t? ga je lichter. Voel je je zwaar k*t of geblesseerd? stop je of stop je met bepaalde spiergroepen. Verder kan ik je weinig uitleggen, dit is een bodybuilding forum, geen psychologisch spreekuur. Als het van binnen dwars zit moet je naar de huisarts, en anders zoals dat hier heet naar de GGZ.
hier kan ik wel wat mee, heb besloten om op 60% van me doen te gaan trainen een weekje en vanaf daar kijk ik het verder weer aan, bedankt

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

zouden jullie de 6 weken afmaken met de anavar of stoppen? mij leek het verstandig het af te maken en wanneer ik weer kan knallen te stoppen zodat de klap van het stoppen wat minder word, als ik nu stop en op een laag niveau train zal ik zeerzeker spierverlies gaan opmerken? bedankt voor alle reacties!

• Topic Starter Topic Starter
Overtraining.. Ik heb nog nooit iemand gezien die overtraind was.. onzin als je t mij vraagt.

Ben gister naar een sportarts geweest, blijk ik achteraf toch overtrained te zijn om het zo te noemen, me centrale zenuw stelsel is overbelast vanwege de griep en koorts en toch te snel weer training opgepakt. Het bestaat dus wel degelijk

Als het overtraining is raak je daar niet zomaar even van hersteld maar je zou kunnen argumenteren dat dat ook hormonaal is en de symptomen of het resultaat nu op hetzelfde neerkomt.

Ik vind dat je niet moet denken dat het door je training komt maar door verkeerd gebruik van var only (te hoge dosis) Dus noem het niet overtraind zijn.

En je sportarts is een dombo. Heb je hem trouwens gezegd wat je gebruikt hebt?

Terug
Naar boven