nogal raar jezelf direct te vergelijken met andere, elk lichaam is anders. ten eerste raad je behoorlijk fout. heb weinig aan zo reactie, ik slaap soms nachten niet, soms 3 uurtjes heel licht, soms een nacht lekker 8 uur. ben door me add en slechte slaper druk hoofd. los van dat heb ik nu al paar keer gezegd dat ik het begrijp dat ik niet overtrained ben

en daarnaast voor elke avond 5-6 uur een goede slaap teken ik voor. ik zit 3 dagen in de week van 8 tot 5 op school. 2 dagen 8 tot 3, op deze twee dagen en het weekend werk ik 6 uur savonds. laat zeggen 41 uur school 24 uur werk. wil er geen wedstrijd van maken, maar niet elke jongeren feest en luierd alleen maar. beetje kort door de bocht vind je niet? is ook allemaal prima te doen, dat wil niet zeggen dat t bij de ene niet zijn gezondheid kan schade. ik vraag om een oplossing he? of een indicatie van wat het kan zijn, niet dat ik op me plek word gezet als 20 jarige dat niet werkt en niks doet. dus heeft iemand hier enige ervaring mee? tips an tricks?