- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn ook maar een paar filmpjes maar ik beloof ik zal een keer een hele training filmen ... Maar je kunt natuurlijk ook een keertje mee trainen is ook wel leuk. Offseason pics ? Okey ga ik ook laten maken ...
Groeten ,
Robin
Allemaal stoere praat van die gasten die over gewichten beginnen!! Het zijn geen powerlifters!! En sowieso, zie ik weinig gasten die dit na doen en al zouden ze het kunnen, heeft het helaas voor hun weinig effect want dan nog ziet niemand er zo uit als Khalid en Robin!
Ik vind het altijd maar machopraat over die gewichten. Ik heb zelf juist de laatste jaren geleerd dat niet alles draait om het gewicht, maar om de uitvoering. Kan mij het boeien dat er misschien meiden zijn die meer drukken dan mij!?! Ik weet dat minder gewicht voor mij beter werkt.
Dus heren, je bent echt niet zo stoer als je 12x 200kg incline drukt hoor! Het gaat er uiteindelijk om wat de spiegel zegt!!!

nee maarrrrr, wat ik vaak merk: op de fora is iedereen beresterk als je de stats bekijkt, echter in de realiteit zie ik erg weinig gasten die zo zwaar kunnen gaan als ze beweren, en als ze het kunnen lijkt de uitvoering helemaal nergens op...
edit: was dus reactie op outer

Allemaal stoere praat van die gasten die over gewichten beginnen!! Het zijn geen powerlifters!! En sowieso, zie ik weinig gasten die dit na doen en al zouden ze het kunnen, heeft het helaas voor hun weinig effect want dan nog ziet niemand er zo uit als Khalid en Robin!
Ik vind het altijd maar machopraat over die gewichten. Ik heb zelf juist de laatste jaren geleerd dat niet alles draait om het gewicht, maar om de uitvoering. Kan mij het boeien dat er misschien meiden zijn die meer drukken dan mij!?! Ik weet dat minder gewicht voor mij beter werkt.
Dus heren, je bent echt niet zo stoer als je 12x 200kg incline drukt hoor! Het gaat er uiteindelijk om wat de spiegel zegt!!!
Hier drukt niemand een volle stricte set met 140 kg incline.. het gaat khalid nog gemakkelijk af ook.
gym in Aken). Desondanks vind ik het een knappe prestatie
. Khalid is natuurlijk een topper en een pro waar we nog wel wat van zullen horen in de toekomst denk ik