AndroidHealthClinic

Training with Khalid and Robin!!

Zijn ook maar een paar filmpjes maar ik beloof ik zal een keer een hele training filmen ... Maar je kunt natuurlijk ook een keertje mee trainen is ook wel leuk. Offseason pics ? Okey ga ik ook laten maken ...

Groeten ,

Robin

He Robin,

Is het Spartacus gym waar jullie trainen, lijkt er wel een beetje op.
Heb zelf ook een paar keer getraind met Paul Lans.
Verder nice shape man.

succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal stoere praat van die gasten die over gewichten beginnen!! Het zijn geen powerlifters!! En sowieso, zie ik weinig gasten die dit na doen en al zouden ze het kunnen, heeft het helaas voor hun weinig effect want dan nog ziet niemand er zo uit als Khalid en Robin!

Ik vind het altijd maar machopraat over die gewichten. Ik heb zelf juist de laatste jaren geleerd dat niet alles draait om het gewicht, maar om de uitvoering. Kan mij het boeien dat er misschien meiden zijn die meer drukken dan mij!?! Ik weet dat minder gewicht voor mij beter werkt.

Dus heren, je bent echt niet zo stoer als je 12x 200kg incline drukt hoor! Het gaat er uiteindelijk om wat de spiegel zegt!!!

de mensen die echt met de sport bezig zijn weten dat het gewicht waar je mee traint niet belangrijk is, het de intensiteit dat telt.

REUS houd hier ook een logje van zen wedstrijdvoorbereiding en zet er ook nooit de gewichten bij, ik denk dat ik wel weet waarom.:)

Allemaal stoere praat van die gasten die over gewichten beginnen!! Het zijn geen powerlifters!! En sowieso, zie ik weinig gasten die dit na doen en al zouden ze het kunnen, heeft het helaas voor hun weinig effect want dan nog ziet niemand er zo uit als Khalid en Robin!

Ik vind het altijd maar machopraat over die gewichten. Ik heb zelf juist de laatste jaren geleerd dat niet alles draait om het gewicht, maar om de uitvoering. Kan mij het boeien dat er misschien meiden zijn die meer drukken dan mij!?! Ik weet dat minder gewicht voor mij beter werkt.

Dus heren, je bent echt niet zo stoer als je 12x 200kg incline drukt hoor! Het gaat er uiteindelijk om wat de spiegel zegt!!!

Iedereen zijn eigen ding, maar waarom zeg je eerst stoer "doe het maar na" en dan begin je opeens over dat het gewicht niet belangrijk is.;)

Elke idioot begrijpt trouwens dat ze een super-fysiek hebben, dus je hoeft ze niet te verdedigen hier:)

Ryu stuurde me een keer een paar foto's van Robin. Wel indrukwekkend. Filmpjes komen misschien niet indrukwekkend over zonder muziek en gesmijt met gewichten maar 95% van het forum doet het hun niet na.
Ik die fotos nog eens zoeken...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee maarrrrr, wat ik vaak merk: op de fora is iedereen beresterk als je de stats bekijkt, echter in de realiteit zie ik erg weinig gasten die zo zwaar kunnen gaan als ze beweren, en als ze het kunnen lijkt de uitvoering helemaal nergens op...
edit: was dus reactie op outer

robin ziet er echt super uit, hoe oud is die?

nee maarrrrr, wat ik vaak merk: op de fora is iedereen beresterk als je de stats bekijkt, echter in de realiteit zie ik erg weinig gasten die zo zwaar kunnen gaan als ze beweren, en als ze het kunnen lijkt de uitvoering helemaal nergens op...
edit: was dus reactie op outer

Tuurlijk, bullshitters heb je overal:)
Maar bv bankdrukken, dat kun je niet uitvoeren waardoor je veel meer gewicht kan nemen.Je neemt eerder meer gewicht als je het doet zoals ze het in het filmpje doen.

Ik zou wel eens in real life naast die mannen willen staan, dan zijn ze al veel indrukwekkender denk ik ;) en 140 incline is echt wel veel, is bijna men 1RM op de gewone bank, respect mannen

hmzzzz, heb laatst toch eens iemand zen manier aangepast en hij kon nog maar de helft drukken ;)

mooi gezegd en goede conclusie!

Ik zie dit filmpje nu pas! Vette shizzle.

Het is overduidelijk uit welk land de BB genen vandaan komen! :D

Hier drukt niemand een volle stricte set met 140 kg incline.. het gaat khalid nog gemakkelijk af ook.

Hier drukt niemand een volle stricte set met 140 kg incline.. het gaat khalid nog gemakkelijk af ook.

Ik wil niet overdrijven maar ik ken toch wel veel mensen die dat wegdrukken bij mij op de sportschool (juicer ;) gym in Aken). Desondanks vind ik het een knappe prestatie :thumb: , ben zelf niet zo sterk in incline bankdrukken.

Ik ga inderdaad mee met Ikke 20, Het gewicht telt inderdaad in zoverre dat je natuurlijk een gewicht moet kiezen waarmee je de juiste intensiteit bereikt.. zo kun je met een relatief klein gewicht wel de max intensiteit behalen..

SInds ik met een aantal oefeningen de gewichten wat verlaagd heb (onderandere met bench-en) groei ik ineens een stuk beter en bereik ik ook veel beter de spier die ik trainen wil.. Als ik zwaarder ga (max-set) dan haal ik zo'n beetje alles uit mijn armen en niet uit de borst, daar waar de benchpress voor bedoelt is..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb Robin in Deventer op het podium zien staan, geweldige atleet hoor...helemaal compleet:cool:. Khalid is natuurlijk een topper en een pro waar we nog wel wat van zullen horen in de toekomst denk ik:thumbs:.
Volgens mij heeft hij alweer plannen voor deelname aan een pro gp samen met Shehab Eldin.

Zwaar gewicht is niet altijd van belang, lokale uitputting waardoor hypertrofie onstaat is zeker belangrijk. Er zijn zoveel mensen die denken dat zwaar gewicht belangrijk is (in zekere zin is dat ook wel waar als je max. kracht traint), maar je hebt van die gasten die lopen te pushen als een gek waardoor heel de uitvoering belabberd is en je nog eens meer secundaire en tertiare spieren aanspreekt dan de primaire spier die je aan het trainen was.

Iedereen kiest voor zijn eigen training, dit is wel een hele mooie uitvoering en dan met zon gewicht netjes.

Dit is een pracht fysiek echt netjes, en voor meer filmjes had aimee nog een link geplaatst.

Ik citeer: Dailymotion - Share Your Videos

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven