Martinnnn
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi allemaal,
Vind het wel weer leuk om een log bij te houden! Mijn doelen zijn natuurlijk lekker groeien en zo sterk mogelijk worden ben op dit moment nog even aan het bulken naar 100+ rond februari de cut in denk ik.
Train nu met mijn zelf gemaakte schema's heb me altijd vooral op bodybuilding gericht met trainen dus kan nog een hoop winst maken met kracht denk ik. Per training verhoog ik de squat en DL met 5 kg tot ik ga falen, bij de BP doe ik er 2,5 bij.
Voeding houd ik ook elke dag bij op myfitnesspal wil 0.3 - 0.5 kg per week aankomen dit eet ik per dag
4000 Kcal
450 g Koolhydraten
200 g Eiwit
156 g Vet
Mijn kracht stats op dit moment zijn:
BP: 140KG
Squat: 180KG
DL: 200KG
mijn doelen zijn:
BP naar 150KG
Squat naar 220KG
DL naar 250KG
Vind het wel weer leuk om een log bij te houden! Mijn doelen zijn natuurlijk lekker groeien en zo sterk mogelijk worden ben op dit moment nog even aan het bulken naar 100+ rond februari de cut in denk ik.
Train nu met mijn zelf gemaakte schema's heb me altijd vooral op bodybuilding gericht met trainen dus kan nog een hoop winst maken met kracht denk ik. Per training verhoog ik de squat en DL met 5 kg tot ik ga falen, bij de BP doe ik er 2,5 bij.
Voeding houd ik ook elke dag bij op myfitnesspal wil 0.3 - 0.5 kg per week aankomen dit eet ik per dag
4000 Kcal
450 g Koolhydraten
200 g Eiwit
156 g Vet
Mijn kracht stats op dit moment zijn:
BP: 140KG
Squat: 180KG
DL: 200KG
mijn doelen zijn:
BP naar 150KG
Squat naar 220KG
DL naar 250KG
Laatst bewerkt:

. Had ook een raar gevoel in mijn onderrug na de DL en hip thrust houding was wel netjes.
probeer het vrijdag nog een keer zit nu echt wel op mijn max, zat niet mee spotify ging ook op reclame in de laatste set
krijg dan ook een trainingschema van hun dus ben benieuwd!