Fitness Seller

Trainingschema

dylan0201

Novice
Waardering
0
hey, ik ben 15 jaar en weeg 60 kg.
Dit is mijn trainingschema, graag reacties en verbeteringen als dat nodig is.

Toe Raises 6x25 20 kg
dead lift 3x20 20 kg
bent-over rowing 3x20 20 kg
bench press 4x20 20 kg
upright rows 3x15 20 kg
lateral sideway dumbbell presses 4x20 2x6 kg

Dit doe ik op om de dag, dus als er reacties of verbeteringen zijn hoor ik het graag.

greets Dylan

Als Je Naturel Traint Is De Max Voor Massa Series Van 10 Ik Heb Tegen Vorige Zomer Ook Series Van 20 Gedaan Maar Dan Wel Negatief Trainen Voor Vetverbranding Maar Aan Je Gwicht Te Zien Zal Je Niet Echt Teveel Vet Hebben Want Op Die Leeftijd Woog Ik 72 Kilo Met 45 Procent Vet En Nu Weeg Ik 80 Met 9.6 Procent Vet

Waarom Gebruik Je Bij Elk Woord Dat je Typt Een Hoofdletter?

OT:
Squaten!

Omdat Ik Met Mijn Pc Enkel Met Hoofdletters Kan Werken Deze Is Namelijk Van Het Werk

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dus ik zou series van 10 moeten doen, maar moet ik dan meer series gaan doen, of gewoon minder trainen?

Oh ja, en sqauten doe ik er nu ook al bij

Lees eerst ff de stickies door wil je, en post dan eens een deftig traningsschema ;)

Srr datk grof ben,maar tlijk gewoon nergens naar...

En wat keper zegt... tis onderhand al meer dan genoeg bewezen dat je met veel herhalingen GEEN vet verbrand

Vet verbranden = cutschema + cardio

Bij Mij Werkt Het In Iederg Geval Om Droog Te Staan Als Je Van Rond De 30 Naar 9.6 Vet Gaat Vind Ik Dat Toch Gesleegd Zonder Cardio

Kan ik goed geloven hoor ;) maar dat zal dan wel niets te maken hebben gehad met die manier van trainen.

Eerder met je voeding of andere factoren...

Bodybuilding Is Een Gevoel Dat Je Zelf Krijgt Naar Gelang Ervaring Je Moet Elke Oefening Zelf Aanvoelen Hoe Je Deze Doet En Op Welke Mannier De Ene Reageert Er Anders Op Bij De Ene Kan Het Zijn Dat Deze Mannier Niet Werkt En De Andere Wel Bij Mij Heeft Het Geholpen De Ene Neemt Vetverbranders En Doet Cardio En De Andere Doet Het Op Een Zwaardere Mannier Door Meer Af Te Zien In De Gym

Bodybuilding Is Een Gevoel Dat Je Zelf Krijgt Naar Gelang Ervaring Je Moet Elke Oefening Zelf Aanvoelen Hoe Je Deze Doet En Op Welke Mannier De Ene Reageert Er Anders Op Bij De Ene Kan Het Zijn Dat Deze Mannier Niet Werkt En De Andere Wel Bij Mij Heeft Het Geholpen De Ene Neemt Vetverbranders En Doet Cardio En De Andere Doet Het Op Een Zwaardere Mannier Door Meer Af Te Zien In De Gym

:bow:filosofisch gezien helemaal correct

Lees eerst ff de stickies door wil je, en post dan eens een deftig traningsschema ;)

Srr datk grof ben,maar tlijk gewoon nergens naar...

En wat keper zegt... tis onderhand al meer dan genoeg bewezen dat je met veel herhalingen GEEN vet verbrand

Vet verbranden = cutschema + cardio

Maar ik hoef geen vet te verbranden, ik wil gewoon spieren kweken.
En aangezien ik dit nu 4 weken doe, en ik al aardig wat resultaat zie, vind ik het toch wel een goed trainingschema.

Mijn vader heeft dit lang geleden gemaakt toen hij hier ook nog aandeed, en ook hij heeft er veel aangehad.
Dus dit is wel een goed schema, misschien niet in jouw ogen maar dit kan aan je eigen manier van trainen liggen. Bij mij werkt het in elk geval wel. En als je wilt weten of het voor jouw werkt zou ik het gewoon even uitproberen. En dan kun je altijd nog kijken of je het slecht vind.

En telkens als ik hiermee klaar ben voel ik me goed en dat zorgt dat je het keer op keer blijft doen, dus ik zal het zo nog wel even blijven doen en hoop dat ik daardoor nog sterken van word, als dat niet zo is zal ik wel een keer kijken voor een ander schema, maar daar zie ik nu nog geen nut toe.

En als cardio doe ik gewoon buiten fietsen, maar dan wel elke zaterdag rijd ik normaal gesproken een km of 20 heen en ook weer 20 terug. Maar dat doe ik meer omdat ik het gewoon heel leuk vind :P

Terug
Naar boven