XXL Nutrition

Trainingskampen in Thailand

PlayerX

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lady´s and Gents,

Ik vroeg me dus af of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met trainen in het buitenland >> Thailand.
Ik ben zelf van plan om voor een bepaalde tijd te gaan trainen in Thailand, en dan puur gericht op muay thai.

Zijn er kampen die jullie aanraden of juist afraden??

wil ik zelf ook nog doen :D miss volgend jaar een maand weg

maar ligt er een beetje aan waar je heen wil in thailand, genoeg goeie kampen

• Topic Starter Topic Starter
Opzich de locatie in Thailand maakt niet zo heel veel uit.

Me oog was toevallig op deze gevallen:
http://www.tigermuaythai.com/

Ik weet niet of mensen bekend zijn met dit kamp?

Fairtex is idd de plek waar de big boys komen. wel prijzig.. maar wel de moeite waard.

Zijn er niet genoeg scholen hier in Nederland? Genoeg talenten komen hier vandaan, dus waarom niet hier gewoon iets zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er niet genoeg scholen hier in Nederland? Genoeg talenten komen hier vandaan, dus waarom niet hier gewoon iets zoeken.

Ik doe hier in NL ook aan kickboksen, de reden dat ik daar heen ga/wil gaan is omdat ik daar de gelegenheid heb om me voor een x aantal weken helemaal 100% te focussen op de sport. En daarnaast is Thailand nog altijd het land waar deze mooie sport vandaan komt.

Ik doe hier in NL ook aan kickboksen, de reden dat ik daar heen ga/wil gaan is omdat ik daar de gelegenheid heb om me voor een x aantal weken helemaal 100% te focussen op de sport. En daarnaast is Thailand nog altijd het land waar deze mooie sport vandaan komt.

Klinkt als een goed idee, wat andere trainingsmethoden en een paar weken er flink tegenaan is goed voor de afwisseling en soms motivatie.

Ik zou niet weten waar je naar toe moet maar in elk geval succes en veel plezier.

Terug
Naar boven