AndroidHealthClinic

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

Bezoekers in dit topic

En qua trainen, weet jij daar iets van René? Of staat dat op een laag pitje? Word Ruud nou toch bodybuilder :P

Ik weet (iets) meer dan jullie :p...maar ik wil niet voor de voeten van Ruud lopen...ik verwacht dat hij nog wel duidelijk zal maken wat zijn intenties zijn :).

Ik was vandaag als toeschouwer aanwezig bij de SM wedstrijd de Sterkste Limburger 2010...een wedstrijd die heel erg spannend was en heel goed georganiseerd!

Ruud, Dr. Strong was ook onder de toeschouwers.
Hij heeft het echt ontzettend druk met zijn studie, werk en voorbereiding op zijn huwelijk. Het is te begrijpen dat zijn prioriteit nu elders ligt dan het bijhouden van een log op DBB.

Een tipje van de sluier wil ik wel lichten ;)
Intenties om in de bodybuildingwereld iets te gaan doen heeft Ruud (bij mijn weten) niet. Zijn belangstelling ligt vooralsnog bij powerlifting/benchpressing, MAAR hij heeft de intentie om in de toekomst regelmatig bij Haefland te gaan trainen en dan wil hij meteen ook eens "proeven" aan diverse SM onderdelen...mocht hem dat ook liggen dan zou het me niet verbazen als hij SM met powerlifting gaat combineren.
De toekomst zal het uitwijzen :)

Laten we verder niet vergeten dat je met powerlifting een uitstekende basis legt om power te krijgen, hetgeen ononbeerlijk is voor het SM gebeuren.
Peter Baltus voormalig Nederlands Kampioen powerliften en voormalig Sterkste Man van NL heeft laten zien dat beiden te combineren zijn.

Hoe is het met de trainingen van deze buffel ?

Potverdomme, wat is hij buf zeg, niet te zuinig.

"Dat" ( 150 kg mp bijna 3x ) zie ik de leidinggevende strongman buffers van Nederland niet na doen. Stel je eens voor dat hij ook nog eens een beetje benen ging trainen.

Ruud heeft afgelopen December nog een bankdrukwedstrijd meegedaan voor powerlifting holland en drukte daar heel soepel 225kg RAW.

Hij had het er toen over dat hij in de WPC RAW-division wilde gaan liften.

Back
Naar boven