- Waardering
- 1.501
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan zonder anabolen geen 200. Jij kan zonder shirt geen 200. Wat is precies het verschil?
En voor je zegt "een shirt is legaal!": als de NPB morgen bankdrukken vanaf een 3-board zou toelaten, zou je dat dan eerlijk vinden? Het zou dan helemaal legaal zijn, dus geen probleem toch? Dat iets legaal is, wil niet zeggen dat het kosher is.
@Svensson: Congres was erg goed, en leerzaam. Verder totaal KAPOT! Geen trainingen meer alleen maar slaap, slaap en nog eens slaap...

Het verschil is dat een shirt voor iedereen duidelijk controleerbaar is. Iedereen ziet of je een bench shirt aan hebt of niet. Bij roids ligt dat heel anders. Wie gebruikt en zo ja, wat en hoeveel enz enz...
Dat is inderdaad wel een goed punt. Daarom heb ik ook geen problemen met dopingcontroles, want ook ik (vooral ik?) wil eerlijkheid. Een bond die alle doping en equipment toelaat: prachtig. Weet iedereen waar hij aan toe is. Een bond die niets onnatuurlijks toelaat: ook prachtig. Maar dat halfzachte geneuzel, met bonden die dit shirt wel, die kniebanden niet, daar wel een naad, hier geen rekbare stof, etc., daar kan ik slecht tegen.

Hij kan zonder anabolen geen 200. Jij kan zonder shirt geen 200. Wat is precies het verschil?
En voor je zegt "een shirt is legaal!": als de NPB morgen bankdrukken vanaf een 3-board zou toelaten, zou je dat dan eerlijk vinden? Het zou dan helemaal legaal zijn, dus geen probleem toch? Dat iets legaal is, wil niet zeggen dat het kosher is.
.Zondag 28 feb NK Powerliften te Cuijk
Danny van Dorsten, onze trainingsmaat verbrak maar liefst 2 Pr's en had ook een derde gehad ware hij niet geblesseerd geraakt met de DL tijdens het opwarmen. Wil Renkens werd ZEER verdienstelijk 3de! (PROFICIAT). Ik vond hem sterk bezig. Vond zelfs enkele afgekeurde beurten van hem twijfelachtig. Dit mogen jullie zelf op Youtube beoordelen!

Mooi filmpjes, maar waarom werd die squat afgekeurd?Wel wat laat, maar bij deze voor de liefhebbers.....http://www.youtube.com/watch?v=ac6jpRI0eCY
De "Press" leek heel lang te duren telkens.
Was die 240 wel volledig gestrekt? En om andere reden afgekeurd?
- al bijna 10kg afgevallen. Van de zomer gaat hij trouwen en dan wil hij in een fatsoenlijk kostuum passen en op de trouwfoto met een slanke taille en zonder onderkin staan