AndroidHealthClinic

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

Hij kan zonder anabolen geen 200. Jij kan zonder shirt geen 200. Wat is precies het verschil?

En voor je zegt "een shirt is legaal!": als de NPB morgen bankdrukken vanaf een 3-board zou toelaten, zou je dat dan eerlijk vinden? Het zou dan helemaal legaal zijn, dus geen probleem toch? Dat iets legaal is, wil niet zeggen dat het kosher is.

Het verschil is dat een shirt voor iedereen duidelijk controleerbaar is. Iedereen ziet of je een bench shirt aan hebt of niet. Bij roids ligt dat heel anders. Wie gebruikt en zo ja, wat en hoeveel enz enz...

• Topic Starter Topic Starter
@Svensson: Congres was erg goed, en leerzaam. Verder totaal KAPOT! Geen trainingen meer alleen maar slaap, slaap en nog eens slaap...

@Svensson: Congres was erg goed, en leerzaam. Verder totaal KAPOT! Geen trainingen meer alleen maar slaap, slaap en nog eens slaap...

Dacht ik al Ruud, lijkt me zelf ook het beste.

Ik probeer er zondag ook bij te zijn, maar is een beetje afhankelijk van vervoer. Eet en rust goed, dan moet het vast prima in orde komen! Laat die leguaan maar goed slingeren zondag!! :D

greets,
Sven

Het verschil is dat een shirt voor iedereen duidelijk controleerbaar is. Iedereen ziet of je een bench shirt aan hebt of niet. Bij roids ligt dat heel anders. Wie gebruikt en zo ja, wat en hoeveel enz enz...

Dat is inderdaad wel een goed punt. Daarom heb ik ook geen problemen met dopingcontroles, want ook ik (vooral ik?) wil eerlijkheid. Een bond die alle doping en equipment toelaat: prachtig. Weet iedereen waar hij aan toe is. Een bond die niets onnatuurlijks toelaat: ook prachtig. Maar dat halfzachte geneuzel, met bonden die dit shirt wel, die kniebanden niet, daar wel een naad, hier geen rekbare stof, etc., daar kan ik slecht tegen.

Dat is inderdaad wel een goed punt. Daarom heb ik ook geen problemen met dopingcontroles, want ook ik (vooral ik?) wil eerlijkheid. Een bond die alle doping en equipment toelaat: prachtig. Weet iedereen waar hij aan toe is. Een bond die niets onnatuurlijks toelaat: ook prachtig. Maar dat halfzachte geneuzel, met bonden die dit shirt wel, die kniebanden niet, daar wel een naad, hier geen rekbare stof, etc., daar kan ik slecht tegen.

Je hoeft niet persé lid te worden van de NPB!
Als je er zo slecht tegen kunt zou ik je adviseren om lid van Powerlifting Holland te worden...wellicht dat deze bond beter bij je "profiel" past ;)
Of dacht je dat de NPB omwille van jou effies alle regels over boord zal gooien? :rolleyes:

Hij kan zonder anabolen geen 200. Jij kan zonder shirt geen 200. Wat is precies het verschil?

En voor je zegt "een shirt is legaal!": als de NPB morgen bankdrukken vanaf een 3-board zou toelaten, zou je dat dan eerlijk vinden? Het zou dan helemaal legaal zijn, dus geen probleem toch? Dat iets legaal is, wil niet zeggen dat het kosher is.

Wil je het niet begrijpen of doe je gewoon zo?
Ik krijg langzaam het vermoeden dat je gewoon graag discussies voerd.
Ik zal het nog één keer omwille van jou herhalen :rolleyes:.
Als krachtsporter wil ik graag zo zwaar mogelijk kunnen tillen...daarbij bepaal ik zelf de hulpmiddelen en de grenzen. Ik kies een bond die daarbij aansluit en zolang ik me aan die regels van de bond houdt is er niets aan het handje. Ik heb niets tegen dopinggebruikers of hen die van mijn part vanaf een 3-board (wat een onzin overigens) tijdens een wedstrijd willen bankdrukken...als dat in hun bond legaal is, prima. So be it!
Wat boeit het mij wat anderen doen?
Ik voel me gelukkig bij de NPB en heb geen enkel probleem met de regels die er gehanteerd worden en daar gaat het voor mij om!

Zondag 28 feb NK Powerliften te Cuijk

Danny van Dorsten, onze trainingsmaat verbrak maar liefst 2 Pr's en had ook een derde gehad ware hij niet geblesseerd geraakt met de DL tijdens het opwarmen. Wil Renkens werd ZEER verdienstelijk 3de! (PROFICIAT). Ik vond hem sterk bezig. Vond zelfs enkele afgekeurde beurten van hem twijfelachtig. Dit mogen jullie zelf op Youtube beoordelen!

Wel wat laat, maar bij deze voor de liefhebbers.....;)
http://www.youtube.com/watch?v=usbRquOrHxU
http://www.youtube.com/watch?v=ac6jpRI0eCY

Ruud, ik zal straks ff het filmpje van je 230 bench uploaden ;) Was leuk je ff te spreken!

De "Press" leek heel lang te duren telkens.

Was die 240 wel volledig gestrekt? En om andere reden afgekeurd?

hey ruud was leuk je te ontmoeten altijd handig om een gezicht bij de persoon te zien. jammer dat er niet meer in zat dan de 230 maar gaat goed komen volgende keer

Word er nog getraind ?

Ja ben ik ook wel benieuwd naar.

Ruud - DR STRONG - heeft laten weten dat hij midden in allerlei tentames zit en flink aan het lijnen is...hij is inmiddels - in tegenstelling tot mij :o - al bijna 10kg afgevallen. Van de zomer gaat hij trouwen en dan wil hij in een fatsoenlijk kostuum passen en op de trouwfoto met een slanke taille en zonder onderkin staan ;)

Daarom heb ik besloten nooit meer te trouwen. :D

En qua trainen, weet jij daar iets van René? Of staat dat op een laag pitje? Word Ruud nou toch bodybuilder :P

Terug
Naar boven