- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oftewel er is weinig fairs aan met die shirts. Ik zie persoonlijk weinig verschil tussen shirts en de door jou zo verafschuwde doping, behalve dat de shirts uitwendig zijn en de doping inwendig.
Veiliger voor je gezondheid valt ook al af haha, zodra mensen zich een aderverkalking gaan vreten om meer uit een shirt te halen
sorry voor deze logvervuiling alweer maar ik snap het verschil dus écht niet, dus zou ik toch graag zien dat huggybear dat even uitlegt![]()
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
.<O
</O

Het is geweldig hoe je blijft proberen de afkeer tegen gear om te buigen in acceptatie beste vriend. Maar eigenlijk doet het er toch ook niet toe zolang je jezelf maar lekker prettig voelt in de sport die je hebt gekozen
Succes volgende week man.

. Het moet niet gekker worden!Dat is hetzelfde als doping!!!

.
Thnx G-Men!
Hahaha... het doet er inderdaad niet toe, maar Miss DL wilde een antwoord...kweenie of het op prijs gesteld wordt dat het zo uitgebreid was
Verder heb je volkomen gelijk...als ik (en met mij vele anderen) zich maar prettig voelen bij de sport en de methoden waarvoor we gekozen hebben!![]()
)
maar ik heb een dergelijke discussie wel eens eerder geprobeerd en dat was geen goed idee! dus nu maar even niet meer hehe
Mooie bijkomstigheid, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die een shirt puur voor die reden gebruikenSommigen zweren er bij dat met bench shirt drukken beter/minder gevaarlijk, is voor de schouders.![]()

Nee, dat denk ik ook niet.Mooie bijkomstigheid, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die een shirt puur voor die reden gebruiken![]()

Net terug uit de VS...
Heb helaas in de VS slechts 1 keer kunnen trainen. Maar was eigenlijk te moe van de reis (26 uur in totaal, vanaf huis af). Heb met leed en moeite RAW 1x 200kg gedrukt.
Heb nu na wederom een reis van 24,5 uur een MEGA jetlag, dus ik hoop dat we zaterdag weer enigzins op de been zijn.

Ik was vandaag aan het praten met een sporter die in het verleden ook aan bankdrukwedstrijden had gedaan...hij drukte raw 205kg met een BDW van nog geen 100kg...best wel sterk, toch?
Hij beklaagde zich dat hij het niet eerlijk vond dat er tegenwoordig in benchshirts gedrukt wordt en dat hij daarom maar niet meer meedeed.
Hij vertelde wel meteen erbij dat toen hij die 205kg drukte anabolen steroïden nam...dan breekt bij mij de klomp...gear is niet eerlijk en doping wel. Het moet niet gekker worden!