MuscleMeat

Trainingslog Farmboy

• Topic Starter Topic Starter
gister alleen ff benchen (thuis)

10x50
8x60
6x70
3x80
2x90 (PR)
0x95 (net niet gehaald)
3x80
6x70
8x60
10x50

* Vrijdag train ik wel weer normaal... Maar deze week en volgende week zit ik een beetje krap in de tijd met examens endergelijke. En had gister ff zin in benchen dus :cool:

Nette PR's :)

Je had beter nog ff gewacht met Bill Star en gewoon een basisschema gedaan imo.

eum...waarom denk je?

Omdat ik me deze week niet aan mn schema houd? Tja..gaat volgende week helaas ook niet helemaal lukken.. Moet ff een beetje rekening houden met de examens...

eum...waarom denk je?

Omdat ik me deze week niet aan mn schema houd? Tja..gaat volgende week helaas ook niet helemaal lukken.. Moet ff een beetje rekening houden met de examens...

Gewoon omdat je zo te zien nog deftige gains kunt maken door gewoon te trainen, ik zie Bill Star meer als een schema dat je volgt wanneer je niet meer zo snel vorderingen maakt met gewone basisschema's en als afwisseling.

Natuurlijk is het niet mis dat je Bill Star doet want het is een zeer goed schema, nog veel succes iig!

thanx!

maar ik heb mezelf volgens mij zwaar onderschat :rolleyes:.
Ik had van zwaardere RM's uit moeten gaan... Helaas niet gedaan. Ben aan billstar begonnen om met name mn squat en bench te verbeteren. Op de bench en squat (met name de bench) bleef ik de steken.
ach..deze week en volgende week een beetje improviseren (kan dan toch niet regelmatig trainen) en daarna ff het schema opnieuw berekenen.

vanavond getraint. Wilde squat en deadlift maxen. Volgende week toch rust ivm examens.

Squat
(opwarmen)
10x40
5x60
5x80
1x100
1x120 (oud pr)
1x122.5
1x125 (PR)
10x80

Viel wat tegen. Voelde erg zwaar vanavond. Daarom niet verder gegaan maar wat energie overgelaten voor de deadlift

Deadlift
8x60
5x80
5x100
3x120
1x130
1x140 (oud PR)
1x150
1x152.5 Video of 152.5 DL - Photobucket - Video and Image Hosting
1x155 (PR) Video of 155 - Photobucket - Video and Image Hosting
0x160 Video of 160 fail...net niet - Photobucket - Video and Image Hosting

De 150 ging niet zo lekker. Mn kont moest verder naar achter en mn schouders gingen over de bar als het ware. De 160 kon ik net niet locken :mad:

Military press
10x20
5x60
5x40
5x50 (PR)
5x40

Pushdown in super set met Robe hammer cable curls
10x40 10x30
10x40 10x30
10x40 10x30
10x40 10x30

Buik
leg raise 4 setjes 10 hh met 8 kg dumbbell

* Deadlift aanzienlijk verbeterd. Had nog nooit eerder zo gemaxt. Was best lastig...(vooral die 150 ging minder).
Volgende week zogezegd rust (misschien 1x ter ontspanning) en daarna verder met billstar.

nette squat en deadlift, volgende keer zonder handschoenen :D

haha...die opmerking had ik al verwacht :o
maar mn eelt is net weer een beetje aangegroeid... Vorige week mn handen goed kapot getrokken (van het deadliften;) ).
Maar de volgende keer gewoon weer met de blote handen :D

Training van gister:

Heb een beetje een klote gevoel aan de schouder, dus maar ff beentjes trainen.

Squat
(opwarmen)
10x40
10x60
10x90
10x90
10x90

10x90 meteen daarna 10x80 meteen daarna 10x60 meteen daarna 20x40
(50 reps in totaal dus)

Hierna meer dan een kwartier op een bankje gelegen. oef..wat voelde ik me slecht :o

Toch maar verder gegaan:

Lunges (met dumbbells)
12 stappen @ 16 kg
12 stappen @ 16 kg
12 stappen @ 24 kg
12 stappen @ 16 kg

Leg extensions (snel achter elkaar)
10x80 (vol blok)
10x80
10x80
10x80

Toen kon ik helemaal niet meer normaal lopen. Maar de kuitjes moesten nog...om even op adem te komen:

Biceps hammer curl
6x14
6x16
6x18

Cable curl
8x50 (vol blok)
8x50

Reverse cable curl
8x30
8x30

Tot slot de kuiten nog:
Kuit press op de leg press
15x80
10x100
15x80
10x100
15x80
10x100

* wat rest vandaag: enorme spierpijn in de bips en benen :o :cool:

Nette PR's op die deadlift.. ik zou alleen proberen die bar iets duichter bij je lichaam te houden.. hij lijkt een beetje van je benen weg te zwaaien in het begin.

Welkom en je trainingen zien er goed uit!

Die deadlift had je zo kunnen doortrekken, come on!!!

Die deadlift was gewoon niet doorgezet man! Je had m zo gepakt, wel beetje meer vechten met dat gewicht he!
Toch net Pr hoor die 155, maar die 160 was gewoon niet nodig die fail...
Volgende keer pak je hem makkelijk!

Nette PR's op die deadlift.. ik zou alleen proberen die bar iets duichter bij je lichaam te houden.. hij lijkt een beetje van je benen weg te zwaaien in het begin.

Thanx. Kzal daar de volgende keer eens op letten.

Welkom en je trainingen zien er goed uit!

Dank!

Die deadlift had je zo kunnen doortrekken, come on!!!

Die deadlift was gewoon niet doorgezet man! Je had m zo gepakt, wel beetje meer vechten met dat gewicht he!
Toch net Pr hoor die 155, maar die 160 was gewoon niet nodig die fail...
Volgende keer pak je hem makkelijk!

Ksnap zelf ook niet waarom ik hem niet doortrok...had inderdaad best gekunt. Nja, over een tijdje maar eens weer proberen, en dan own ik die 160 wel :)

Wilde gister weer verder gaan met mn Billstar

Week 4 training 1

Squat (opwarmen)
10x40
5x60
5x80
5x100
5x112.5

Bench
(opwarmen)
10x40
5x60
5x70
3x82.5 (kreeg weer last van mn schouder...:()

Bor
10x40
5x50
5x60
5x70
5x75
4x77.5

Zittende dumbbellcurls
8x12
8x14
8x14

* En weer last van mn rechter schouder...heb anderhalve week rust gehad, maar heb er nu echt last van :(. Met billstar moet ik dus stoppen, want pressen gaat niet meer... Moet misschien toch maar langs de arts... Heb mn rechterschouder vorig jaar rond deze tijd geblesseerd geraakt door upright rows. Nooit weer gedaan die oefening. Heb toen gerust en is een hele tijd goed gegaan. Maar nu voelt het echt niet goed. Heb er nu nog steeds last van. Dus het lijkt me beter om het even na te laten kijken?

Lijkt me wel ja!

mss presses veranderen voor andere oefeningen waar je geen last hebt.
zoals shrugs, side raises etc.

Doe je RC oefeningen?

Ik ken trouwens tot nu toe nog niemand die met Bill Starr zijn Bench echt vooruit heeft geholpen...

Ik wel.

Lijkt me wel ja!

mss presses veranderen voor andere oefeningen waar je geen last hebt.
zoals shrugs, side raises etc.

afspraak is gemaakt... Moet er zometeen heen en dan hoor ik het wel... De schouder mag zowiezo voorlopig niet belast worden denk ik...

Zelden...misschien ligt hier de fout wel. Hoewel ik die kans zeer klein acht.

Ik ken trouwens tot nu toe nog niemand die met Bill Starr zijn Bench echt vooruit heeft geholpen...

Ik dacht dat het wel hielp...totdat ik last kreeg van mn schouder :o

Terug
Naar boven