Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dwarvenwarrior: wat heb jij wel met BB te maken dan en ik niet? Train je meer dan ik, volg je een ander ´beter´dieet, heb je minder vet% dan ik of iets anders wat ik niet genoemd heb?
Dat ik er nu niet uitzie als een ´bodybuilder´ omdat ik waarschijnlijk nog een te vrouwelijk lichaam heb, wil niet zeggen dat mijn doel niet is om gespierder te worden. Mag ik gaan fotos plaatsen van hoe ik er nu uitzie dan??
Ik was opzoek naar jouw foto´s ....maar kan ze niet vinden??

Wat hebben billen dan niet met Bb maken? Supermooi hoor, dikke hams ook.

Dwarvenwarrior: wat heb jij wel met BB te maken dan en ik niet? Train je meer dan ik, volg je een ander ´beter´dieet, heb je minder vet% dan ik of iets anders wat ik niet genoemd heb?
Dat ik er nu niet uitzie als een ´bodybuilder´ omdat ik waarschijnlijk nog een te vrouwelijk lichaam heb, wil niet zeggen dat mijn doel niet is om gespierder te worden. Mag ik gaan fotos plaatsen van hoe ik er nu uitzie dan??
Ik was opzoek naar jouw foto´s ....maar kan ze niet vinden??
Zo zo jij hebt lef, volgens mij moet je beter zoeken, dan weet je zekker waar Dwarvenwarrior "het"over heeft.
best brutaal
Het gaat meer om de houding waar jij je billen laat tonen
Veel sterkte. En doe je huiswerk beter naar het onderzoeken van de medeposters![]()
)