AndroidHealthClinic

Trainingslog Yaela

• Topic Starter Topic Starter
update

Ik ben er weer! Ik heb hier een paar fotos van mij vandaag genomen hoe ik er nu uitzie na 3 weken 5/6 dagen in de week trainen en dieet.

Die tweede foto zullen de heren wel leuk vinden.

Wat heeft dit met bb te maken?

Dit vinden de heren zeker leuk. Het overgrote deel van het board heeft niets met bb te maken, of je ziet niet dat er aan bb gedaan wordt. Dit is een op en top sportvrouw en dus wat mij betreft zeer welkom op dit board.

Dwarvenwarrior: wat heb jij wel met BB te maken dan en ik niet? Train je meer dan ik, volg je een ander ´beter´dieet, heb je minder vet% dan ik of iets anders wat ik niet genoemd heb?

Dat ik er nu niet uitzie als een ´bodybuilder´ omdat ik waarschijnlijk nog een te vrouwelijk lichaam heb, wil niet zeggen dat mijn doel niet is om gespierder te worden. Mag ik gaan fotos plaatsen van hoe ik er nu uitzie dan??

Ik was opzoek naar jouw foto´s ....maar kan ze niet vinden??

abbo :D nice pics!

Laatst bewerkt:
dat
ziet er goed uit :$

Dwarvenwarrior: wat heb jij wel met BB te maken dan en ik niet? Train je meer dan ik, volg je een ander ´beter´dieet, heb je minder vet% dan ik of iets anders wat ik niet genoemd heb?

Dat ik er nu niet uitzie als een ´bodybuilder´ omdat ik waarschijnlijk nog een te vrouwelijk lichaam heb, wil niet zeggen dat mijn doel niet is om gespierder te worden. Mag ik gaan fotos plaatsen van hoe ik er nu uitzie dan??

Zo zo jij hebt lef, volgens mij moet je beter zoeken, dan weet je zekker waar Dwarvenwarrior "het"over heeft.
best brutaal:o

Het gaat meer om de houding waar jij je billen laat tonen:o:p
Veel sterkte. En doe je huiswerk beter naar het onderzoeken van de medeposters:(

Wat hebben billen dan niet met Bb maken? Supermooi hoor, dikke hams ook.

Ik heb het alleen over de foto - niet over hoe jij wel of niet iets met bb te maken hebt.
Daarbij kan ik je gerust stellen: ik denk niet dat ik meer train dan jij, ik ga geen uitspraken doen over het 'beste dieet' en ik heb zeker niet minder vet dan jij.

Zo zo jij hebt lef, volgens mij moet je beter zoeken, dan weet je zekker waar Dwarvenwarrior "het"over heeft.
best brutaal:o

Het gaat meer om de houding waar jij je billen laat tonen:o:p
Veel sterkte. En doe je huiswerk beter naar het onderzoeken van de medeposters:(

Hm ik kan de foto's ook niet vinden, of moet ik hier een heel traininglog voor doorspitten om ze te vinden. Mss gewoon uploaden in het fotoboek een optie?

dat zijn geen pannenkoekbillen, ga zo door!

Idd ze heeft een trainingslog van weet ik veel hoeveel paginas, ik ga die echt niet allemaal doorzoeken om fotos te vinden. En ik ga mijn opmerking niet aanpassen omdat iemand toevallig verstand van BB heeft maar een opmerking bij een foto maakt ´wat dit met BB te maken heeft´? Mag je dan alleen maar fotos plaatsen van puur spier ofzo? of moet het een bepaalde positie hebben van hoe ik op de foto sta hahaha

Ik ben hier voor positieve reacties en of opbouwende kritiek en geen gezeik van wat heeft mijn foto met BB te maken.......

Laatst bewerkt:
Damn, betere legs dan mij :(

Thanks trouwens voor de leuke reacties van de rest:))
Mijn beenspieren worden t grootst, ik heb de meeste moeite met mijn buik, na de zwangerschap.....maar t gaat de goede kant op...

Nu doe ik 6 dagen in de week 45 minuten spinning vóór de krachttraining (ik weet t het is beter erna.....maar oef wat is dat moeilijk om dit te doorbreken!)

vandaag net iets te veel gedaan, want ik kreeg ineens pijn in mijn nek en in mijn bovenbenen......dus toen maar opgehouden....

Heb t ketosedieet toch maar niet gedaan, omdat ik voel dat ik de koolhydraten toch echt nodig heb voor meer energie tijdens het trainen...

Ik ga even opzoeken hoe alle oefeningen precies heten, zodat ik mijn trainingsschema wat precieser neer kan zetten. Alleen bij mij op de sportschool zijn het apparaten waar geen kilos bij staan maar nummers. Ik zou niet weten hoeveel kilo het dan is???

Je benen zijn huge :/ lol

Goed bezig:thumbs:

deleted, tis jouw ding.

Laatst bewerkt:
Dat je de ass-pic persoonlijk niks vindt, prima, maar zeg dan puur alleen iets over de pose/houding. Maar de opmerkingen dat de foto's niks met fitness/figure/bb (of hoe je het ook wilt noemen) te maken hebben slaat uiteraard nergens op. Want dit is duidelijk een fit, strak en getraind lichaam. Ziet er goed uit, Yaela.

Yaela, wat zijn eigenlijk je doelen/voorkeuren qua fysiek dat je zou willen bereiken? Heb je bijvoorbeeld misschien een foto van een fysiek wat jij echt mooi vindt?
Want als ik het goed onthouden heb, zei je dat het voor je werk als model/danseres niet echt gewaardeerd wordt als je nog aardig wat spiermassa zou aankomen toch? Lijkt me balen als je door je werk niet voor het fysiek kan gaan wat je eigenlijk zelf het mooiste vindt.

Laatst bewerkt:
Het ziet er goed uit, mooi getrainde bovenbenen. Als ik het goed zie dan loopt je bovenlichaam wat achter tov je onderlichaam. Ik kan het fout hebben, maar het is niet goed te zien vanwege je poses.

Terug
Naar boven