Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie 'discussie' afgezien dat ik word verweten dat ik Yaela niet bb-genoeg vind (wat ik niet zo vind als ik zie wat ze doet) verschillen de meningen blijkbaar over wat wel en wat niet bb-foto's zijn. Helder.
Hmm... snap denk ik heel goed wat DW bedoeld. Het gaat om de sfeer die je creëert door je pose (laatste foto) door jezelf niet anoniem te laten, door je eigen site erop de zetten met pikante foto's.. dat heeft in bodybuilding opzicht totaal geen toegevoegde waarde en dat weet jezelf ook.
Desalniettemin wens ik je succes met je doelen te behalen.
Er zijn ook mensen die een leven naast BB hebben eemientjee
Als model en danseres heb je nu eenmaal wel wat aan een soort online portofolio. Veel fitness-dames hebben trouwens soortgelijke websites hoor.
Snap het dus helemaal niet. Maar denk ook dat dat helemaal niet uitmaakt, ze laat alleen wat foto's zien van hoe ze er nu bijstaat en vraagt om advies. Net zoals eigenlijk iedereen in de vrouwensectie.
Yaela, span je je buik aan op die foto? Huid ziet er namelijk wel strak uit en je hebt een laag vetpercentage, dus daar ligt het niet aan. 'Stomach vaccuum'-oefeningen doen?
Thanks iedereen! Ja het klopt idd dat mijn bovenlichaam achter loopt, mijn armen worden wel droger maar veel minder snel groter dan mijn benen, geloof dat dat genetisch is (mijn moeder is Zuid Amerikaans). Ik train wel 3 dagen Bovenlichaam 3 dagen onderlichaam per week, maar de armspieren zijn veel zwakker dat wel.
Ik zal mijn vriend vragen om wat beter fotos te maken, want het is best moeilijk om van jezelf fotos te maken haha!
Ik zal ook een fysiek opzoeken wat ik echt mooi vind. Ja te gespierd vinden sommige opdrachtgevers niet mooi, maar goed andere weer wel, ik train net zo lang door totdat ik het zelf mooi vind hoor, en anders doen ze maar fotoshoppen net als de vorige keer haha!