MuscleMeat

Trainingsschema nodig + vraag voeding

D.dejong

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
60kg
Goedemorgen allemaal,

Ik train nu 5 weken zonder trainingsschema en wil er toch weer mee gaan werken. Ik dacht zelf aan een 4 dagen trainen 1 dag rust schema. Dit heb ik gezien bij het youtube kanaal: Pumpchasers. Erg leuk kanaal om te bekijken trouwens ;)

Nou was mijn vraag: Heeft iemand toevallig nog zo'n schema voor mij, want ik ben zelf niet zo'n ster in het opstellen van één.

Mijn tweede vraag luid: Is het van essentieel belang dat je een voedingsschema aanhoud als je echt wil dat je spieren gaan groeien? Zo ja, wat zou een haalbaar voedingsschema voor mij zijn? Ik ben 17 jaar oud en zit nog op school, dus ik kan niet de hele dag in de keuken staan.

Alvast bedankt voor diegene die reageert!

Trainingschema's zijn zat te vinden hier op het forum. Zijn nu ook een paar tropics actief met schema's

Een voedingschema, nee is niet van essentieel belang maar geeft je wel een groot extra als je echt goed wilt groeien en droog worden.
In een schema zet je alles wat je gaat eten per dag en dat houd je altijd een bepaalde periode aan. Hiermee en met je trainingen reageert je lichaam door of te groeien of droger te worden of lichter of wat ook.
Elke wijziging in je schema geeft daarna ook weer een effect op je lichaam.
Door dat dan bij te houden leer je wat welke aanpassing en hoeveelheid en soort voeding voor jou doet.
Als je uiteindelijk een keer grotere doelen krijgt zoals wedstrijdbodybuilding dan word de voeding nog veel belangrijker voor je lichaam en resultaten. Dan is het handig als je weet wat je in welke omstandigheden hebt gegeten en wat het effect daarvan was.

Om de hele dag te eten hoef je niet de hele dag in de keuken te staan. In 30 tot 45 minuten kan je voor een hele dag of voor een paar dagen voeding voorbereiden.

Ook voedingschema's kan je ruimschoots vinden op het forum en daarmee ideetjes op doen.

succes.

Terug
Naar boven