Fitness Seller

Trainingsschema

Steventrainen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
89kg
Hallo,

Ik ben een redelijk gevorderde fitnesser ik fitness al een jaar of twee ik gebruik eiwit shakes, maar ik heb toch nog een aantal vragen,
De komende twee/drie maanden heb ik vrij en ik heb een onbeperkt fitness abonnement. Nu wil ik in die twee/drie maanden eigenlijk zoveel mogelijk groeien en heb dus een aantal vragen:

- Wat voor schema moet ik volgen? (kan iemand een volledig schema sturen?
- Waar moet ik op letten met voeding en supplementen (wat is handig voor me)

Dus eigenlijk wil ik een trainingsschema waarmee ik zo snel mogelijk groei en welke supplementen handig zijn voor dit doel (eiwit creatine enz.)
Kan iemand mij helpen? en oja ik weet de namen van de oefeningen niet hoe kan ik erachter komen waar die namen voor staan?
Ik had zelf het idee om ongeveer 6x per week te gaan trainen

Alvast bedankt
Steven.

ik proef gewoon de ervarenheid van dit topic..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen ervaring met dit forum nee. wist alleen van het bestaan af en heb wel eens wat doorgelezen maar meer ook niet. ben ook net 10 minuten lid

Hallo,

Ik ben een redelijk gevorderde fitnesser ik fitness al een jaar of twee ik gebruik eiwit shakes, maar ik heb toch nog een aantal vragen,
De komende twee/drie maanden heb ik vrij en ik heb een onbeperkt fitness abonnement. Nu wil ik in die twee/drie maanden eigenlijk zoveel mogelijk groeien en heb dus een aantal vragen:

- Wat voor schema moet ik volgen? (kan iemand een volledig schema sturen?
- Waar moet ik op letten met voeding en supplementen (wat is handig voor me)

Dus eigenlijk wil ik een trainingsschema waarmee ik zo snel mogelijk groei en welke supplementen handig zijn voor dit doel (eiwit creatine enz.)
Kan iemand mij helpen? en oja ik weet de namen van de oefeningen niet hoe kan ik erachter komen waar die namen voor staan?
Ik had zelf het idee om ongeveer 6x per week te gaan trainen

Alvast bedankt
Steven.

Nee dan ben je niet, anders wist je de namen van oefeningen wel en kon je zelf een schema fixen.
Begin maar met je zoektoch naar info op het internet!

De namen weet ik idd niet omdat ik geen engelse woorden gebruik en gewoon een oefening vraag voor een bepaalde spiergroep aan de begeleiders en zij zeggen dan doe dit maar, en dan doen ze dat voor.
Mij schema is nu:
Dag 1: Biceps, rug, benen
Dag 2: Triceps, borst, buik
Dag 3: Schouders, buik
Ik doe altijd 3 oefeningen biceps en 3 voor me rug
zelfde voor dag 2
en bij dag 3, 4 schouder oefeningen
Ik onthoud alle oefeningen gewoon en hoe ik ze moet uitvoeren daar heb ik verder geen namen voor nodig. maar nu lijkt het me wel handig als ik om oefeningen vraag.
Maargoed kan iemand mij helpen ipv reageren op het artikel zonder mijn vragen te beantwoorden?
Bedankt

Voor niets gaat de zon op!
Waarom zouden wij jou een kant en klaar schema geven als je ook zelf wat zoekwerk kan doen?
Daar zul je op de lange termijn alleen maar profijt van hebben.

Dat is waar. MAAR ik ben van mening dat als een ervaren iemand met veel verstand van schema's en voeding mij helpt er een beter resultaat uit zal komen

Heb je een iPhone, iPad of iPhone? Download de app fitness pro. Staan alle oefeningen bij naam en geordend onder de spiergroep die je traint. Is erg handige app!

--

Laatst bewerkt:
Ja, iphone en ipad dus moet lukken dankjewel

Dat is waar. MAAR ik ben van mening dat als een ervaren iemand met veel verstand van schema's en voeding mij helpt er een beter resultaat uit zal komen

Maar je was toch een gevorderde fitnesser?

Kan je niet een schema voor mij maken.

Ik train alleen borst, biceps en buik. Rug train ik omdat ik een rugzak op heb, en benen train ik door te fietsen.

Dankje

Groetjes, Dennis

Bedankt voor het schema.

Ja.., geen dank

@dennis

Ik zei redelijk, en eigenlijk had ik een schema'tje gegeven ik doe gewoon 3 oefeningen net welke ik zin in heb of het eerst in me opkomen dan kan ik alles toch gewoon goed uitvoeren en daarmee spieren kweken? Ik vraag gewoon advies ...

Zou schema van Pollux niet doen.

Deadlift dag na squat. Nein, 6 dagen trainen is ook overkill. 4x per week split is ook meer dan zat, 5 kan maar dan rek je het ook allemaal wel uit. En toen was schema weg, iig zou dat zeker niet aanraden. 2x per week deadlift squat is gewoon overkill als je dat niet onderverdeelt in ME, DE

4 daags split
Ma: Borst, Buik
Di: Benen, Biceps
Wo: rust
Do: Schouders, Triceps
Vr: Rug, Kuiten

5 daags split, totaal niet nodig op jouw niveau maar zoiets kan
Ma: Borst, Buik
Di: Rug, Kuiten
Wo: rust
Do: Schouders
Vr: Benen
Za: Biceps, Triceps

Laatst bewerkt:
TRAINING 1
- DEADLIFT
- PULL UP
- BENT OVER BARBELL ROW
- FACEPULL
- DUMBELL SHRUGS
- DUMBELL CURL
- HAMMER CURL

TRAINING 2
- BENCH PRESS FLAT
- BENCH PRESS INCLINE
- INCLINE DUMBELL FLY'S
- ARNOLD PRESS
- LYING LATERAL RAISE
- LYING TRICEP EXTENTION
- DIPS

TRAINING 3
- SQUAT
- LUNGES
- LEG CURL
- CALF RAISE LEG PRESS
- SEATED CALF RAISE
- WRIST CURL
- REVERSED WRIST CURL

Ik zie geen deadlift na squat als je na deze 3 trainingen 2 dagen rust houd..,

Oke oke, wat adviseer jij dan?

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Pollux heeft gelijk ..
En hoeveel sets&reps?

Ik zit inderdaad fout, maar zou het sowieso niet doen.

Gewoon niet nodig, en overkill als je het niet onderverdeeld in ME, DE

+ Totaal, maar dan ook totaal niet nodig op zijn niveau.

Laatst bewerkt:
Ik doe zelf bij de meeste oefeningen 12,12,10,10

Jij zegt 3 trainingen, 2 dagen rust, 3 trainingen

Dus doe je
Ma: A
Di: B
Wo: C
Do: Rust
Vr: A
Za: B
Zo: C - Squat