XXL Nutrition

Transfernieuws: Buitenland

Zlatan Ibrahimovic zal een contract ondertekenen bij AC Milan. De Zweedse spits, die in het verleden voor Ajax uitkwam, wordt vanmiddag gepresenteerd. De rossoneri maken 28 miljoen euro over aan Juventus.
Ibrahimovic wil niet in de Serie B uitkomen. Juventus, de huidige werkgever van de Zweed, werd door het corruptieschandaal in Italië een competitie teruggezet. Bij AC Milan moet Zlatan de opvolger worden van Andrei Shevchenko, die naar Chelsea vertrok.

Eerder toonde ook Internazionale belangstelling voor Ibrahimovic. Echter, de Nerazzurri trokken maandag de Argentijnse aanvaller Hernan Crespo van Chelsea aan.

hier zat ik op te wachten.. dit vind ik echt super zlatan hoort bij ac heb ik altijd al gevonden

Ben je niet beschaamd Salgado verkiezen boven Cicinho :eek:

Tja, ze hebben een 'goeie' kern maar te veel aanvallers! Het middenveld is niet eens dubbel bezet maar de aanval & verdediging 3 dubbel :rolleyes: Ik spreek nu natuurlijk 4-4-2 taal ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha in mijn ogen is Arsenal een geschikte club voor Franck Ribery bij Real heeft echt niets te zoeken! Dat Giovanni bankzitter wordt is geen verrassing, hoopte er al een tijdje op. Real wil gaan voor Diarra dus ik denk dat franckes het mag vergeten.

Per Mertesacker (Hannover) maakt de overstap naar Werder Bremen.

Portillo gaat naar de neo-eersteklasser van de primera division Tarragona

Portillo gaat naar de neo-eersteklasser van de primera division Tarragona

dat snap ik dus niet éh???

Zei Portillo niet eens dat hij alleen wou verhuizen naar een Europeese topclub? (of toch mínstens een team dat Europees speelt....)

misschien dat hij nu terug de Spaanse cultuur prefereert? (een échte familieman dan;) )

Portillo blijft eeuwig talent als hij nu niet doorbreekt.

Camoranesi staat in de belangstelling van Lyon en Valencia. De speler zelf wil weg uit Turijn, de leegloop is nu wel een feit.

Bij wie bij jou of juventus...:D

Die spelers zijn triest, het woord loyaal kennen ze niet.

Zlatan naar Internazionale
10 augustus 2006, 09:58
Door: Robert Kuijpers
Zlatan Ibrahimovic heeft een nieuwe club. De Zweed maakt niet de overstap naar AC Milan, maar naar stadsgenoot en aartsrivaal Internazionale. De transfer van de huidig speler van Juventus wordt door beide clubs op hun officiële websites bevestigd.
Volgens het persbericht op Juventus.it heeft de ex-Ajacied de naar de Serie B teruggezette club een kleine 25 miljoen euro opgeleverd. Met deze transfer heeft Ibrahimovic zijn zin, de van origine Bosnische goalgetter had geen trek in een avontuur in de Serie B en forceerde een breuk met De Oude Dame.

Bij Inter is de 24-jarige spits inmiddels gepresenteerd. Hij tekent voor vier jaar, tot medio 2010. De transfer naar Inter is opvallend aangezien Inter eerder deze week ookal Hernan Crespo van Chelsea contracteerde. Bovendien hadden de Nerrazuri al Alvaro Recoba, Julio Ricardo Cruz, Adriano en Obafemi Martins in de selectie.

k*t zlatan. wat moet die nou bij inter...

Ik noem dat 'kopen om te kopen'

ze hebben al genoeg spitsen...

De real ziekte blijkbaar. Ik las op teletekst dat ze werk maken R.Madrid) van de komst van Reyes voor wie twijfelt het is inderdaad een spits. De transfer van Cole naar Chelsea loopt uit op een doodspoor Chelsea wil gaan tot 24 miljoen ( wat ik meer van genoeg vind voor Ashley), maar volgens Arsenal moet ie 37 miljoen kosten:eek: .

Philippe Leonard bereikte een principiële overeenkomst met Feyenoord over een contract voor twee seizoenen. De 32-jarige linksachter was de vorige twee seizoenen actief bij Standard. Zijn contract werd niet verlengd. Leonard lag overhoop met beheerder Luciano D'Onofrio.

Even leek het er naar uit te zien dat Leonard toch bij Standard zou blijven. Trainer Johan Boskamp vroeg aan de verdediger om contact op te nemen met de clubleiding. Leonard deed dit, maar bij een volgende ontmoeting met bestuurslid Luciano D'Onofrio vielen er opnieuw wat woorden.

Philippe Leonard speelde vorig seizoen in 30 competitiewedstrijden mee. Hij scoorde één doelpunt en hij kreeg zeven gele en twee rode kaarten.

De 21-voudige Rode Duivel kwam in 293 competitiewedstrijden op het hoogste niveau in actie. Hij doorliep de jeugdreeksen van Standard en maakte in 1992 zijn debuut in de eerste ploeg. Daarna speelde hij in Frankrijk bij AS Monaco en OGC Nice. In 2004 keerde hij naar Sclessin terug.

ManU heeft 62 miljoen veil voor Adriano

Manchester United plant volgens Channel 4 een bod van om en bij de 62 miljoen euro voor Adriano. De club is op zoek naar een vervanger voor Ruud Van Nistelrooy en heeft zijn oog laten vallen op de Braziliaan van Inter.
Of Inter Adriano zal laten gaan valt sterk te betwijfelen nu Luca Toni liet weten dat hij bij Fiorentina wil blijven. Hierdoor hebben de Nerazzuri geen echte vervanger indien ze Adriano laten gaan. Ze hebben dan wel Hernan Crespo binnengehaald en hopen ook nog Zlatan Ibrahimovic aan hun selectie toe te voegen, maar Inter-coach Roberto Mancini liet al weten dat hij met minstens vijf spitsen aan het seizoen wil beginnen. Nu ook Obafemi Martins, hij staat in de gratie van Liverpool en Newcastle, lijk te vertrekken, is een transfer van Adriano dus onbespreekbaar.

Toch hopen de Mancunians Inter alsnog te verleiden om Adriano te laten gaan. Naar verluidt heeft Manchester 62 miljoen euro veil voor de Braziliaan. Adriano maakte in januari 2004 de overstap van Parma naar Inter. Daar scoorde hij al 38 goals, maar het laatste jaar is hij nooit in goede vorm geweest.

Ronaldo zou Shevchenko moeten vervangen. Nadat ze naast Zlatan grepen, gaat Milan nu voluit voor Ronaldo. Op de 2de plaats denken ze aan Fernando Torres. Struikelblok zou de aangetaste relatie zijn met Real, na die affaire kaka:rolleyes:

Tottenham toont grote belangstelling voor onze landgenoot Thomas Vermaelen. Krijgen we dan eindelijk nog eens een landgenoot als veldspeler in de premier league?

Tomas heeft in Tottenham niets te zoeken.

Inderdaad, hij blijft beter waar hij is.

Las trouwens dat er een paar geblesseerden zijn in Tottenham dus zo zie je al dat het maar een 'tijdelijke' oplossing is die ze zoeken.

Terug
Naar boven