XXL Nutrition

Transfernieuws: Buitenland

kluivert is bezig met benfica.. simao gaat naar valencia en kluivert word in de deal betrokken

• Topic Starter Topic Starter
Aimar verhuisd dan van Valencia naar Zaragoza voor zo'n 10 miljoen

R.Carlos werd dit weekend gelinkt aan Fenerbaçhe, maar liet nu toch uitschijnen dat hij bij real blijft.

In zijn zoektocht naar een rechtsback richt Anderlecht zijn pijlen op Michael
Lamey van PSV. De 26-jarige Nederlander, die vorig seizoen één keer scoorde in 26 matchen, is pas na dit seizoen einde contract. Volgens Het Laatste Nieuws gaat coach Frankie Vercauteren hem woensdag bekijken in een oefenduel van PSV tegen Alemannia Aken.

Kan iemand van de Nederlanders me vertellen welk soort speler dit is?

Vieira verlaat Juventus voor Inter, er mocht toch niemand meer vertrekken :dunno:

Volgens mij zit Juventus volgens jaar gewoon weer terug in de Serie A ook al starten ze met 17 punten minder.

William Gallas kwam niet opdagen voor de eerste training. Gallas liet al eens uitschijnen dat hij graag de club wil verlaten. Hij wil voor een andere topclub spelen. AC Milan is alvast geïntereseerd in hem. Milan zou geen al te hoog bedrag moeten ophoesten aangezien Gallas zijn contract afloopt aan het eind van het seizoen. Word alvast vervolgd. Na dat Vieira tekende voor Inter liet Man.Utd weten dat ze ook de intentie hadden om Patrick binnen te halen, maar Inter was vlugger.

Santino88 zei:
Vieira verlaat Juventus voor Inter, er mocht toch niemand meer vertrekken :dunno:

Volgens mij zit Juventus volgens jaar gewoon weer terug in de Serie A ook al starten ze met 17 punten minder.

Ik dacht dat Zlatan ook ging vertrekken volgens zijn manager ondanks het feit dat onze Didier gezegd had dat niemand meer zou mogen vertrekken:rolleyes:

Santino88 zei:
In zijn zoektocht naar een rechtsback richt Anderlecht zijn pijlen op Michael
Lamey van PSV. De 26-jarige Nederlander, die vorig seizoen één keer scoorde in 26 matchen, is pas na dit seizoen einde contract. Volgens Het Laatste Nieuws gaat coach Frankie Vercauteren hem woensdag bekijken in een oefenduel van PSV tegen Alemannia Aken.

Kan iemand van de Nederlanders me vertellen welk soort speler dit is?
kan het niveau niet aan. bij psv heeft die het laatste jaar linksback gespeelt door gebrek aan beter.dit jaar zal die bijna geen minuten meer pakken bij psv.

zou een miskoop zijn voor anderlecht

punani zei:
kan het niveau niet aan. bij psv heeft die het laatste jaar linksback gespeelt door gebrek aan beter.dit jaar zal die bijna geen minuten meer pakken bij psv.

zou een miskoop zijn voor anderlecht

dat ze hem dan maar snel kopen:D

Waarom wilje iemand op de bank zien zitten :scratch:

Davids gaat dan toch niet naar Ajax, hij blijft nog een seizoen bij Tottenham. Geen slechte zaak vind ik persoonlijk.

Ajax-verdediger Trabelsi naar Manchester City?
Manchester City probeert Hatem Trabelsi in te lijven. De Engelse club is in gesprek met de 29-jarige verdediger, die aan het einde van vorig seizoen zijn aflopende contract met Ajax niet verlengde. Dat meldt de Engelse krant Daily Mirror donderdag.

Volgens de krant bereikt de Tunesiër mogelijk voor het einde van de week een akkoord met de nummer vijftien van de Premier League. De club zou de verdediger eerst nog medisch willen testen.

Trabelsi kwam de afgelopen vijf jaar uit voor Ajax. De 63-voudige international werd met de Amsterdammers twee keer landskampioen en won tweemaal de nationale beker.

Ronaldinho zegt nee tegen AC Milan en 12 miljoen per jaar

AC Milan, de club van Silvio Berlusconi, zet de zware middelen in in zijn zoektocht naar versterking met het oog op volgend seizoen. De Italiaanse club heeft Ronaldinho, de Braziliaanse spelverdeler van FC Barcelona, een financieel bijzonder interessant aanbod gedaan. 'El Gaucho' kan naar verluidt 12 miljoen euro netto per jaar gaan verdienen bij de rossoneri maar heeft al gezegd niet geïnteresseerd te zijn in een overgang naar Italië.

De Brazilaanse sterspeler verklaarde in het verleden al herhaaldelijk dat geld voor hem niet het belangrijkste is in het leven. Zelfs een villa aan het Como-meer, naast die van Hollywood-acteur George Clooney, kan de Braziliaan niet overtuigen. "Ik ben gelukkig hier bij Barcelona: ik hou van de stad, van de zon, van de mensen en de mensen houden van mij. Wat kan ik me nog meer wensen?" antwoordde Ronaldinho in het Mexicaanse Monterrey aan de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo.

De selectie van Barcelona is in Mexico voor een toernee door het Amerikaanse continent. De club verdient zo'n 1 miljoen euro per oefenmatch maar is daarvoor in ruil contractueel verplicht zijn sterspeler Ronaldinho op te stellen. (tc)

eigelijk ongelooflijk dat trabelsi nog geen club heeft.

Mss is dit de rechtsback dat anderlecht nodig heeft:p

Haha wie weet ik zou beter eens bellen naar Herman.

real madrid wil diarra aantrekken en maakt ook werk van de komst van kaka

Ze willen gaan tot 25 miljoen euro het zwart geld van de madrilenen raakt maar niet op. Reyes maakte onlangs nogmaals bekend dat hij graag ooit voor real wil spelen. En ja hoor R.Madrid wil aan die eisen voldoen en Reyes binnen halen. Die aankoopwoede in de spits daar zijn echt geen woorden voor dommer dan dom! Waarom nog een spits halen als je al Robinho, Ronaldo, Raul, Cassano, Van Nistelrooy, Baptista in de rangen hebt!

Er is een ruil Gallas-A.Cole in de maak. Beide spelers lieten al uitschijnen geïnteresseerd te zijn in een overstap.

Terug
Naar boven