Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Silva zei:Ik hoop het niet de snelste verdediger weg bij Arsenal en een van de weinige Engelse. Dan is er alleen nog Campbell en dat jonge broekie.
naar het schijnt deed dat 'jonge broekie' het héél voortreffelijk vorig seizoen!
Silva zei:Die heeft geen een wedstrijd gespeelt voor Arsenal.
ik denk dat Marquez doorschuift naar het middenveld als verdedigende middenvelder. dus dan word het
Zambrotta puyol thuram van Bronckhorst
eerder oleguer, daar zat de zwakste plek. Gio speelt op links weet je nog?
toch gaat hij zeker Oleguer vervangen. Rijkaard heeft vorig jaar al aangegeven dat rechts achterin de zwakste plek zat. En je bent zo sterk als je zwakste schakel. Gio is een vaste waarde en blijft een vaste waarde. Thuram zal vooral voor de breedte zijn gehaald
precies...hij speelt al jaren in de abolute top, terwijl ik hem nooit als eerste zou noemen als iemand mij vraagt wie de beste links back is. Maar dan is de volgende vraag: welke linksbacks zijn echt beter dan Gio? ik kan er niet veel noemen...
Barça koop Zambrotta en Thuram, ziet er naar dat Gio zijn plaats zal kwijt zijn.

Ik begrijp niet wie er nog voor Real Madrid wil gaan spelen.precies...hij speelt al jaren in de abolute top, terwijl ik hem nooit als eerste zou noemen als iemand mij vraagt wie de beste links back is. Maar dan is de volgende vraag: welke linksbacks zijn echt beter dan Gio? ik kan er niet veel noemen...
De Cler is een betere back! Gio is gewoon geen back die continue een man tegenover zich kan hebben.
Vroeger hadden we een echte goede linksback in Oranje.
Arthur Numan. Sinds hij weg is, is linksback een probleem!