AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

Real Madrid wil 2 teams volgend jaar 1 voor de League en 1 voor de CH :)

Zonde Cole!!! :no:

Trouwens wat zal het worden met Ribery :eek: de manager wil hem niet laten gaan en de knul zit nog met een contract tot 2010.

De voorzitter is trouwens ook bereid hem tot 2010 hem in de B-kern te houden:roflol:

Zou me niet verwonderen als hij binnenkort bij Arsenal speelt.

Ik hoop het niet de snelste verdediger weg bij Arsenal en een van de weinige Engelse. Dan is er alleen nog Campbell en dat jonge broekie.

Silva zei:
Ik hoop het niet de snelste verdediger weg bij Arsenal en een van de weinige Engelse. Dan is er alleen nog Campbell en dat jonge broekie.

naar het schijnt deed dat 'jonge broekie' het héél voortreffelijk vorig seizoen!

(de naam ontsnapt me)

senderos bedoel ji denk stancke

Crespo tekent voor twee jaar bij Inter
07 augustus 2006, 14:57
Door: Patrick Boor
Hernan Crespo heeft een tweejarig contract getekend bij Internazionale. De Argentijnse spits komt transfervrij over van Chelsea. De club uit Londen heeft echter nog wel een optie om de aanvaller na één seizoen terug te halen.
"Italië voelt als thuis. Ik wil er graag spelen en mijn carrière afsluiten", aldus Crespo tegenover de BBC. De Argentijn kon bij Chelsea nimmer rekenen op een basisplaats. De Portugese manager van het Engelse sterrenensemble Jose Mourinho gaf doorgaans de voorkeur aan Didier Drogba.

Door de komst van Andrei Sevchenco en Salomon Kalou is er voorlopig geen toekomst meer voor Crespo in Londen. De aanvaller kwam in het verleden succesvol uit voor Parma, Lazio Roma en op huurbasis voor AC Milan. In totaal vond hij 118 keer het net in de Italiaanse Serie A.

• Topic Starter Topic Starter
Sol Cambell gaat zoals als zeker naar Portsmouth. Hij is namelijk einde contract bij de gunners.

Dat zou wel heel erg triest zijn dan is er nog maar een Engels man en die is op de bank.

ik denk dat Marquez doorschuift naar het middenveld als verdedigende middenvelder. dus dan word het

Zambrotta puyol thuram van Bronckhorst

eerder oleguer, daar zat de zwakste plek. Gio speelt op links weet je nog?

toch gaat hij zeker Oleguer vervangen. Rijkaard heeft vorig jaar al aangegeven dat rechts achterin de zwakste plek zat. En je bent zo sterk als je zwakste schakel. Gio is een vaste waarde en blijft een vaste waarde. Thuram zal vooral voor de breedte zijn gehaald

precies...hij speelt al jaren in de abolute top, terwijl ik hem nooit als eerste zou noemen als iemand mij vraagt wie de beste links back is. Maar dan is de volgende vraag: welke linksbacks zijn echt beter dan Gio? ik kan er niet veel noemen...

Barça koop Zambrotta en Thuram, ziet er naar dat Gio zijn plaats zal kwijt zijn.

Positie Van Bronckhorst op de tocht

Giovanni van Bronckhorst lijkt komend seizoen niet te hoeven rekenen op een basisplaats. De Nederlandse back kreeg van zijn werkgever Barcelona rugnummer 12 en lijkt Gianluca Zambrotta voor zich te moeten dulden.
Zambrotta werd deze zomer samen met Lilian Thuram losgeweekt bij Juventus. Zambrotta speelt komend seizoen met nummer 11, Thuram draagt nummer 21. Opvallend is bovendien rugnummer 7 voor Eidur Gudjohnsen, het shirt dat vorig seizoen nog werd gedragen door Hendrik Larsson. Giovanni van Brockhorst kreeg zoals gezegd nummer 12 en lijkt bij de start van de competitie te starten vanaf de reservebank.

Santino heeft gelijk :dance:

Ribéry dicht bij overgang naar Real

Volgens de Franse sportpers staat Franck Ribéry op het punt te tekenen bij Real Madrid. De Fransman had vorige week aangegeven toch bij Marseille te willen vertrekken en nu zou Real Madrid de grootste kanshebber zijn om hem in te lijven.
Ribéry wordt al een tijdje genoemd bij Real Madrid, maar het zag er lange tijd naar uit dat hij in Frankrijk zou blijven. Vorige week kondigde Ribéry aan dat hij toch bij Marseille wil vertrekken. Afgelopen weekend was hij niet geselecteerd voor de eerste competitiewedstrijd van l'OM.

"Als ik me wil verbeteren moet ik in de Champions League spelen", verraste Ribéry vorige week. Hij sprak toen over een club waar hij graag naartoe wil. Die club lijkt volgens de Franse media Real Madrid te zijn.

:roflol: :roflol: :roflol: Ik begrijp niet wie er nog voor Real Madrid wil gaan spelen.

precies...hij speelt al jaren in de abolute top, terwijl ik hem nooit als eerste zou noemen als iemand mij vraagt wie de beste links back is. Maar dan is de volgende vraag: welke linksbacks zijn echt beter dan Gio? ik kan er niet veel noemen...

A. cole, en die fransman ben z'n naam kwijt.

Ik vind Gio niets speciaals.

De Cler is een betere back! Gio is gewoon geen back die continue een man tegenover zich kan hebben.
Vroeger hadden we een echte goede linksback in Oranje.

Arthur Numan. Sinds hij weg is, is linksback een probleem!

De Cler is een betere back! Gio is gewoon geen back die continue een man tegenover zich kan hebben.
Vroeger hadden we een echte goede linksback in Oranje.

Arthur Numan. Sinds hij weg is, is linksback een probleem!

Nee de rechtsback positie is zeker lekker dik bezet, daar missen we ook een topper, vroeger was het altijd Reiziger maar die is helaas ook al over z'n top heen :)

Zo zou ik real madrid opstellen met de spelers die ze nu hebben...

Iker Casillas

Michel Salgado Cannavaro Sergio Ramos Roberto Carlos

David Beckham Emerson Thomas Gravesen Raúl

Van Nistelrooy Robinho

Emerson en Gravesesen gaat hij nooit samen opstellen, ze spelen immers met een Nr 10.

En Raul op links i don't think so :)

ruud gaat banken hoor. gravesen al helemaal

Terug
Naar boven