Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook spits Diego Tardelli naar PSV
Naast Patrick Kluivert komt mogelijk ook de Braziliaan Diego Tardelli komend seizoen uit voor PSV. De 21-jarige spits wordt voor één seizoen gehuurd van Sao Paulo, zo meldt tenminste het Braziliaanse Ultimo Segundo.
Tardelli speelde afgelopen seizoen ook al in Europa. Destijds werd hij verhuurd aan het Spaanse Real Betis. In dienst van dat team kende hij weinig succes, maar hielp hij wel mee aan de uitschakeling van AZ in de UEFA Cup. Tot vandaag werd hij verhuurd aan Sao Caetano, met wie hij woensdagavond nog tegen Corinthians speelde.
Tardelli wordt gehaald om de spitspositie wat meer vorm mee te geven. Nu heeft coach Ronald Koeman enkel Arouna Koné en de jongeling Roy Beerens voor die positie. Vandaag komen daar dus nog Patrick Kluivert en Tardelli bij. Ook de naam van de Egyptenaar Amr Zaki zingt nog altijd rond in Eindhoven.
Willem II winkelt opnieuw in België
Willem II hoopt nog voor het sluiten van de tranferdeadline Tony Sergeant te contracteren. De Belgische middenvelder lijkt bij zijn club Zulte-Waregem op een zijspoor te belanden omdat hij in onmin leeft met de preses van die club.
Trainer Dennis van Wijk kent de 29-jarige speler nog uit zijn tijd als trainer van Roeselare, afgelopen seizoen. Destijds wilde hij Sergeant ookal contracteren. Roeselare bleek echter niet de finaciële middelen daarvoor te hebben.
Eerder haalden de Tilburgers al Ibrahim Kargbo (FC Brussels), Kristof Imschoot (Lierse SK), Mohamed Messoudi (Germinal Beerschot) en doelman Björn Sengier (Zulte-Waregem) weg uit België. Ook Joe Keenan (Chelsea), Mounir El Hamdaoui (Tottenham Hotspur) en Thomas Baelum (Duisburg) werden gecontracteerd.
hij scoorde tijdens het weekend op luik.Arsenal wint strijdt om Tévez
Carlos Tévez lijkt een nieuwe club gevonden te hebben. Volgens tabloid The Sun heeft Arsenal met zijn Braziliaanse werkgever Corinthians een akkoord bereikt over de transfersom van ongeveer 27 miljoen euro.
Tévez was vandaag in Londen om medisch gekeurd te worden, zo meldt de boulevardkrant. Arsenal troeft onder meer mede-kampioenskandidaat Manchester United af in de strijd om de Argentijn. In het Emirates Stadium zal hij naar verluidt voor vijf jaar tekenen, tot 2011.
De international (22) forceerde afgelopen week een breuk met zijn club. Dit omdat hij Brazilië niet mocht verlaten om voor zijn land uit te komen tegen de Brazilianen, op 3 september in Londen.
Elkhattabi verlangt naar voetbal
Ali Elkhattabi zit nog steeds zonder club en dat knaagt aan de man die onder meer speelde voor sc Heerenveen en AZ. De 29-jarige spits doet zijn verhaal tegenover het Algemeen Dagblad.
Afgelopen seizoen kwam Elkhattabi nog in actie bij RBC Roosendaal. De spits zit nu echter thuis op de bank te wachten op een telefoontje van een club. Hij heeft tot nu toe nog geen aanbiedingen gehad, op één na.
“Dit is echt een grote teleurstelling voor me. Weliswaar deed NAC me als enige club een concreet aanbod, maar het geboden salaris was veel te laag. Aan de andere kant ben ik blij dat ze überhaupt interesse hebben getoond, want verder heb ik niets gehoord. Jammer.”
Elkhattabi heeft geen zin om in de Eerste Divisie te gaan spelen. “Nee, ik heb de kwaliteiten om op het hoogste niveau te spelen. Al zou ik wel in de Tweede Bundesliga of het Engelse Championship willen spelen”, zegt de aanvaller tegenover het AD.
Naast Heerenveen, AZ en RBC speelde Elkhattabi ook bij Sparta. Hij zou daar naar eigen zeggen graag zijn profcarrière willen afsluiten. “Sparta, daar zou ik echt heel graag nog voor willen uitkomen. Vroeger heb ik vaak gedacht dat ik daar de laatste jaren van mijn carrière zou slijten”
Of er nog een club zal komen voor de spits is de vraag. Elkhattabi hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor de deadline van de transfermarkt. Ook na 1 september mag een contractloze speler nog gewoon door een club worden gecontracteerd.

Volgens het doorgaans betrouwbare Radio Marca zal de transfer van José Antonio Reyes naar Real Madrid vandaag in de ochtenduren worden afgerond. De speler van Arsenal wordt al weken in verband gebracht met de Spaanse hoofdstedelingen.
De Madrilenen deden de Londenaren namelijk gisterenavond een bod van drie miljoen euro plus de Braziliaan Julio Baptista, die gisteren nog een aanbieding van Tottenham Hotspur afsloeg. Baptista kon vorige zomer, destijds in dienst van Sevilla, al voor Arsenal tekenen, maar koos toen voor een verblijf bij De Koninklijke.
Reyes werd vorige week ook al in verband gebracht met Atlético de Madrid, maar de Spanjaarden kwamen niet tot overeenstemming met de Engelse club.

Als ik hun was zou Denneboom kopen denk niet dat NEC echt zal meewerken maar dat is wel een speler voor Feyenoord doet altijd z'n best, werkt voor het team, is niet een arrogant ventje.

. Er wordt nu weer gesproken over een ruil Ronaldo-Adriano.

Ik ben blij voor Tevez en Arsena,l ik denk wel dat hij genoeg kansen zal krijgen zo'n speler kan je toch moeilijk uit de ploeg zetten Arsenel?

Ben benieuwd welke transfers ons nog te wachten staan
Dat is zijn jongere broer
Ahzo, Ik dacht dat zijn transfer weer op het laatst was afgekets zoals al meerdere malen gebeurd is bij Ibrahim.
Kijk naar Reyes.

Ik denk wel dat Carlos zich in de ploeg kan/moet spelen.

Ook Real wil nog "zaken doen". De Spaanse club zal nog aankloppen bij Inter, Arsenal en Valencia. Naast een pak euro's neemt het ook Baptista, Ronaldo en Helguera mee in de aktentas.
Ronaldo moet als pasmunt dienen om Adriano bij Inter weg te halen. Ivan Helguera moet de Madrilenen helpen om de Argentijn Roberto Ayala los te weken bij Valencia.
Real heeft al langer een oogje op Jose Antonio Reyes van Arsenal, maar voor cash geld liet Arsenal hem nooit los. Real wil Julio Baptista betrekken in de deal om de patstelling te doorbreken
"Ik ga naar West Ham"
Tevez maakte bekend dat hij voor West Ham gaat spelen
Carlos Tevez laat op zijn website weten dat hij en ploegmaat Javier Mascherano naar West Ham verhuizen. Beide spelers komen over van het Braziliaanse Corinthians.
Tevez zegt op zijn webstek dat hij en Mascherano al een contract getekend hebben bij West Ham. Het duo werd ook gelinkt aan Manchester United en Arsenal.
West Ham bereikte een overeenkomst met Media Sports Investments, die de rechten heeft op de twee spelers.
, domme keuze iig.Feyenoord heeft naar alle waarschijnlijkheid dan toch een spits gevonden, Vágner Love zal waarschijnlijk vanavond worden gekeurd en gepresenteerd worden. Daarmee lijkt een einde gekomen te zijn aan alle transfergeruchten rond om de nieuwe spits.
bron voetbalmax
laan we het hopen is een goeie speler..
maarja t kan ook uit de lucht gegrepen zijn![]()