MuscleMeat

Transfernieuws: Buitenland

Ribery is imo zwaar overschat, wat heb je nou werkelijk gezien van deze gebochelde van de Notredam? Op het WK speelde hij 1 goede en de rest redelijke wedstrijden. En het WK was imo van een bedroevend niveau.

Hij speelde op 1 wedstrijd na allemaal goed dat zeg ik niet alleen maar ook Youri Mulder, Willem van Hanegen en andere ex voetbalspelers kenners en coaches.

ik denk dat Sneijder en van bommel elkaar perfect aanvullen. Een combinatie van zou natuurlijk ideaal zijn. Steven Gerrad of Frank Lampard zijn daar voorbeelden van

Gerrard en Lampard zijn juist twee dezelfde type spelers die elkaar niet aanvullen.

Hij speelde op 1 wedstrijd na allemaal goed dat zeg ik niet alleen maar ook Youri Mulder, Willem van Hanegen en andere ex voetbalspelers kenners en coaches.

Hij stond niet eens in de top 10 van de speler van het toernooi op het WK :rolleyes: Frankrijk heeft het hele toernooi aardig ruk gespeeld trouwens. En zoals ik zei het WK was van een bedroevend niveau.

Kerlon slalomt door de verdediging terwijl hij de bal in de lucht houdt met zijn hoofd

Ik houd dat knaapje al langere tijd in de gaten :)

De opvolging is verzekerd in Brazilie er loopt een hoop talent rond zo heb je de 11 jarige Jean Carlos Chera die al behoorlijk een balletje kan trappen :eek:

Gerrard en Lampard zijn juist twee dezelfde type spelers die elkaar niet aanvullen.

dan heb je mijn opmerking niet begrepen. Gerrard OF Lampard zijn beiden voorbeelden van spelers die de kwaliteiten van zowel Van Bommel als Sneijder hebben....Gerrard en Lampard hebben beiden de diepgang, en fysiek van van bommel, en het overzicht en de trap van sneijder...snappie? ;)

Mexes in belangstelling Real Madrid

Philippe Mexes kan rekenen op vergaande interesse van Real Madrid. De centrale verdediger staat onder contract bij Roma, maar is naar verluidt voor een slordige 10,5 miljoen euro te koop. De verbintenis van Mexes bij Roma loopt nog door tot 2008.
Eerder werd al gemeld dat naar verluidt ook Juventus, AC Milan en Liverpool interesse hebben in de diensten van de Fransman.

:roflol: Real Madrid heeft momenteel al 9 verdedigers in hun kern...

* Salgado

* Carlos

* Ramos

* Cannavaro

* Cicinhio

* Bravo

* Helguera

* Pavon

* Mejia

• Topic Starter Topic Starter
Een ruil Deco-Lampard en dat chelsea nog eens 45 miljoen euro er boven opkrijgt :roflol:, ik hoop alleen dat dit als grap bedoeld is. Anders zijn ze bij Barca niet al te snugger. Frank is meer waard dan deco, maar zoveel haha.

Newcastle aast op Cassano

Antonio Cassano mag vertrekken bij Real Madrid. De Italiaanse aanvaller kan in ieder geval rekenen op belangstelling van Newcastle United, dat een vervanger zoekt voor de langdurig geblesseerde Michael Owen.
Het huwelijk tussen Cassano en Real Madrid is eigenlijk nooit echt gelukkig geweest. Het enfant terrible houdt veelvuldig de bank warm en heeft een moeizame relatie met trainer Fabio Capello, die hem weghaalde bij AS Roma. Onlangs uitte Cassano publiekelijk zijn onvrede over de gang van zaken en werd hij door de coach uit de selectie verwijderd.

Newcastle United zou naar verluidt zo'n elf miljoen pond (circa zestien miljoen euro) over hebben voor de international.

Cassano nog altijd maar 24 jaar. Wat bezielt iemand eigenlik om voor Real Madrid te gaan spelen? Het is 1 grote chaos daar.. ze kopen en verkopen meer dan drugsdealers.

Maar voor Newcastle moet hij nu ook niet gaan spelen.

Hij mag wel naar Arsenal komen ruilen met die tsjech die niet kan scoren

Volgens The Times wil Chelsea zich binnenkort versterken met Aaron Lennon. De 19-jarige vleugelaanvaller brak vorig seizoen definitief door bij Tottenham Hotspurs.
Mourinho zou de international graag al in de winterstop bij zijn selectie voegen. Als dat niet mocht lukken, waagt Chelsea in de zomer een nieuwe poging.

De Engelse kampioen zou een bedrag van 28 miljoen euro overhebben voor de talentvolle aanvaller. Als ruilobject wordt de naam van Shaun-Wright Phillips in de krant genoemd. Chelsea betaalde nog 30 miljoen voor de vleugelspeler, maar hij heeft zijn belofte nooit ingelost.

Lennon heeft bij Tottenham nog een contract tot de zomer van 2010.

Cassano verdient nergens te spelen met zijn rotkarakter. Ik weet niet wat Real in hem zag, zo iemand levert alleen maar problemen.

Cassano mag vertrekken bij Real

Dat Real Madrid-trainer Fabio Capello het niet ziet zitten in landgenoot Antonio Cassano was al langer bekend. Vandaag maakte technisch directeur Pedrag Mijatovic in Spaanse media bekend dat de Italiaan ook daadwerkelijk weg mag uit Madrid.
Cassano staat pas enkele maanden onder contract bij De Koninklijke, Real nam de aanvaller immers vorig jaar nog over van AS Roma. De 24-jarige spits gaf eerder al aan in januari te willen vertrekken.

"Real is de grootste club van de wereld en de spelers moeten hier tevreden zijn. Antonio is dat schijnbaar niet en wij zijn bereid om met hem te praten over een transfer. Wij hebben weinig aan ontevreden spelers in de selectie", zo gaf Mijatovic aan gehoor te willen geven aan zijn verzoeken.

Menig clubs hebben al te kennen gegeven de Italiaan maar wat graag te willen overnemen van Real Madrid. Onder meer enkele Italiaanse Serie A clubs, Serie B-club Juventus en het Engelse Newcastle United zouden interesse hebben in Cassano

Kies Juventus :yes:

Rosenberg mag/moet weg bij Ajax, Ik vind rosenberg wel een type spits voor Club, zal Marc straks eens bellen.

Rosenberg is welkom bij Lyon :scratch:

Nochthans zit Lyon zeker niet spitsennood bij mijn weten is er niemand langdurig geblesseerd en ze hebben er al 6: Wiltord, Govou, Carew, Fred, Benzema, Ben Arfa

'Barça wil Ronaldo terug halen'

De Catalaanse televisiezender TV3 kwam donderdag met een opvallend bericht: FC Barcelona gaat in januari gaat proberen om Ronaldo Luiz Nazario de Lima terug te halen. Ronaldo is ontevreden bij Real Madrid en lijkt te mogen vertrekken.
In Barcelona moet de aanvaller van de aartsrivaal de vacante positie in de aanval bekleedden. De Kameroener Samuel Eto'o is voor een klein half jaar onbeschikbaar door een ernstige blessure.

Catalonië is geen onbekend terrein voor de Goddelijke Dikkerd. Het Fenomeen speelde 37 wedstrijden voor Barcelona waarin hij 34 keer wist te scoren. Ronaldo vertrok echter na één seizoen al naar Internazionale. De Braziliaanse topscorer speelde daarvoor ook voor PSV en Cruzeiro.

Mijn dag is goed.

lyon mag rosenberg met een strikkie erom heenhebben.. een maatje van mij speelt in het 2e van ajax en die zegt ook altijd dat die rosenberg echt nep is. enige wat die kan is score(wel handig als een spits) maar voor de rest kan die helemaal niets

Terug
Naar boven