Fitness Seller

Transfernieuws: Buitenland

Verdomme, dan had Kluivert toch naar Ajax kunnen gaan :(

Yes Charisteas naar Feyenoord:bow: :bow: :bow:

Als kluivert goed gaat draaien, heeft psv imo de beste tranfser van dit seizoen.

ja was een leuk daggie gister. over de transfers

feyenoord: leonard,tiendalli,buys,charisteas= beter geworden dat zeker maar nog steeds geen bedreiging voor de titel

az-donk(vervanger voor mathijssen blijft een outsider)

psv-tardelli,KLUIVERT,kromkamp=danger.. ik vrees dat psv hele goede zaken hebt gedaan en erg lastig is om onder ons te houden

ajax geen versterking gehaalt

voor de feyenoorders. charisteas past bij jullie. hij is geen topper maar wel een aardige spits. hij gaat het zeker goed doen maar echt een goalgetter/topper zoals kuijt is die natuurlijk niet.

Ashley Cole naar Chelsea, Gallas naar Arsenal

Gallas tekende bij Arsenal

Kort voor het sluiten van de transfermarkt hebben Arsenal en Chelsea nog voor een opmerkelijke transfer gezorgd. Chelsea neemt de Engelse international Ashley Cole over van Arsenal. In ruil gaat William Gallas bij Arsenal voetballen.
Gallas lag al langer overhoop met Chelsea en wilde de club verlaten. Dat is hem ook gelukt, Gallas tekende een contract bij Arsenal. Bovendien betaalt Chelsea ook nog eens 7,5 miljoen euro aan Arsenal voor Ashley Cole.

Deze transfer werd slechts enkele minuten voor het sluiten van de transfermarkt afgerond. Chelsea wilde Cole erg graag en zocht voor het eerst contact, in het geheim, met de verdediger in januari. Cole zal zich bij Chelsea melden na zijn interlandverplichtingen.

Ik heb echt al domme transfers gezien deze zomer

Cole naar Chelsea

Shevchenko naar Chelsea

Joaquin naar Valencia

Tevez naar West Ham

• Topic Starter Topic Starter
Real haalt alleen Reyes binnen en ze grijpen dus naast Ronaldo en Ayala met hun ruilhandel. Baptista maakt de omgekeerde beweging en gaat naar Arsenal.

toch jammer dat ze Adriano niet hebben kunnen halen...hij zou er goed bij passen..

Fiorentina aast op Robinho

Fiorentina-directeur Pantaleo Corvino gaat proberen Robinho naar zijn club te halen. Het Braziliaanse wonderkind zit bij Real Madrid op de bank en Corvino ziet in hem de ideale partner voor Luca Toni.
In Madrid komt Robinho nauwelijks aan spelen toe, omdat trainer Fabio Capello het eeuwige vertrouwen lijkt te schenken aan Raul. In eerste instantie zal Fiorentina proberen de aanvaller te huren. Dit zou voor beide partijen een goeie oplossing zijn. Fiorentina heeft de gewenste versterking en Robinho komt aan spelen toe en doet zo ervaring op in een sterke competitie.

Interessant detail is dat de directeur van Real, Predrag Mijatovic, jarenlang actief was bij Fiorentina. De relatie tusse beide clubs is hierdoor flink versterkt.

Jah, wat wil je Real madrid heeft 5 spitsen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Kerlon aast op overgang naar Inter

Het Braziliaanse wonderkind Kerlon hoopt komende zomer de overstap te maken naar Internazionale, zo meldt het Braziliaanse ControCampo. De aanvallende middenvelder wordt in eigen land veelvuldig vergeleken met Ronaldinho.
De 18-jarige Kerlon stond afgelopen zomer al in de belangstelling van Manchester United, waar manager Alex Ferguson zeer gecharmeerd van hem is. De Mancunians wilden echter niet voldoen aan de vraagprijs van zo'n 18 miljoen euro.

Kerlon staat vooral bekend om zijn befaamde 'zeehondendribbel', waarmee hij furore maakte op verschillende internationale jeugdtoernooien

:eyebrow:

Zeehonden dribbel dat klinkt niet goedm dan denk ik aan langzaam slepende beweging. Ik denk dat ze bedoelen die domme journalisten een zeeleeuw beweging die beesten zijn wel snel en kunnen kunstjes.

Barcelona flirt met Wesley Sneijder
Wesley Sneijder mag zich verheugen in de belangstelling van Barcelona. De voorzitter van de Spaanse kampioen, Joan Laporta, liet zich in een interview met dagblad Marca tenminste zeer lovend uit over de Ajacied. Ook gaf hij toe dat hij al eens met trainer Frank Rijkaard over Sneijder heeft gesproken.

"Hij is een complete speler, met een geweldig schot en een geweldige vrije trap. Bovendien kan Sneijder op meer posities spelen en is hij tweebenig. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje. Ik denk dat hij een grote kan worden", aldus Laporta, die liet weten Sneijder aandachtig te zullen volgen. ,,We wachten af hoe hij zich blijft ontwikkelen en kijken in de winterstop verder."

De 22-jarige Sneijder verlengde vorig seizoen zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2009.

De 22-jarige Sneijder verlengde vorig seizoen zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2009.

Contracten stellen tegenwoordig toch niks meer voor. Ik denk persoonlijk dat het volgend jaar tijd is voor sneijder om Ajax te verlaten. Hij leert daar niets meer bij. Hij heeft een bepaald niveau bereikt en daar zal het voorlopig bij blijven. Pas als hij dagelijks met spelers als Ronaldinho, Eto'o, Puyol, Deco, Edmilson traint zal hij beter worden. Ideale stap omhoog dus...

Sneijder dat kleine kaboutertje dan neem je toch Ribery, Barcalona wilt toch de beste zijn. Ze willen toch geen B spelers in hun A team hebben.

Sneijder dat kleine kaboutertje dan neem je toch Ribery, Barcalona wilt toch de beste zijn. Ze willen toch geen B spelers in hun A team hebben.

we hebben hier te maken met een Rotterdammer of Eindhovenaar? Ribery is een totaal andere speler dan Sneijder. Sneijder heeft bepaalde kwaliteiten (schot, links en rechts, vrije trap) die Ribery niet heeft (en andersom natuurlijk). Barcelona werkt met spelersprofielen. Voor iedere positie op het veld hebben ze een profiel, waarin de eisen staan waaraan een speler op die positie moet voldoen. Sneijder voldoet blijkbaar aan de desbetreffende eisen op die positie.

Sneijder is alleszins goed aan het seizoen begonnen en ik denk dat op het einde van het seizoen beter is dat hij naar het buitenland vertrekt. Maar of Barça de juiste optie is???, mss wel mss niet. Van Bommel is het alleszinds niet gelukt en je kan niet zeggen dat Mark een slechte speler is. Dat zullen we bij Bayern wel zien.

Sneijder is alleszins goed aan het seizoen begonnen en ik denk dat op het einde van het seizoen beter is dat hij naar het buitenland vertrekt. Maar of Barça de juiste optie is???, mss wel mss niet. Van Bommel is het alleszinds niet gelukt en je kan niet zeggen dat Mark een slechte speler is. Dat zullen we bij Bayern wel zien.

sneijder is wel een betere speler als bommel. maar of die het red in barca ik weet het niet

Als het op traptechniek aankomt ligt van Bommel duidelijk onder, maar voor de rest leunen ze toch dicht bij elkaar aan.

ik denk dat Sneijder en van bommel elkaar perfect aanvullen. Een combinatie van zou natuurlijk ideaal zijn. Steven Gerrad of Frank Lampard zijn daar voorbeelden van

Ribery is imo zwaar overschat, wat heb je nou werkelijk gezien van deze gebochelde van de Notredam? Op het WK speelde hij 1 goede en de rest redelijke wedstrijden. En het WK was imo van een bedroevend niveau.

we hebben hier te maken met een Rotterdammer of Eindhovenaar? Ribery is een totaal andere speler dan Sneijder. Sneijder heeft bepaalde kwaliteiten (schot, links en rechts, vrije trap) die Ribery niet heeft (en andersom natuurlijk). Barcelona werkt met spelersprofielen. Voor iedere positie op het veld hebben ze een profiel, waarin de eisen staan waaraan een speler op die positie moet voldoen. Sneijder voldoet blijkbaar aan de desbetreffende eisen op die positie.

Okee hij heeft lange schot die goed is geef ik toe maar dan is hij fysiek sterk nee kan hij makkelijk zijn medeverdiger voorbij spelen en is het een team speler[ala Gerard en Lampard allebij een lange afstand schot en allebij team speler]. Ik weet het Gerard en Lampard kan Barcalona nooit halen maar er moet toch wel een betere speler zijn met een lange afstand schot.

En nee ik ben geen Rotterdammer of een Eindhovenaar.

Terug
Naar boven