AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

Ik heb gehoord dat Bryan Roy ook gepolst is voor een mogelijke terugkeer op de linkerflank in Amsterdam :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Neeskens wordt de assistent van Rijkaard bij Barçelona!

'Johan the second' :D

theo lucius tekend voor 4jaar bij feyenoord.

Feyenoord heeft echt een transferbeleid van niks zeg

maarja wij hebben vlaar al en greene , hofs de guzman , dus hebben geen stam nodig of davids die allemaal aan het eind zitten , dus niks meer opleveren

rtodeep zei:
maarja wij hebben vlaar al en greene , hofs de guzman , dus hebben geen stam nodig of davids die allemaal aan het eind zitten , dus niks meer opleveren

By the way: ik ben geen Ajax of Feyenoord fan, maar Ron Vlaar??? Die vindt ik echt overschat, die wordt op het hoogste niveau van alle kanten voorbij gelopen alsof hij er niet staat (toegegeven, hij heeft een goed EK gespeeld)

Luukie23 zei:
By the way: ik ben geen Ajax of Feyenoord fan, maar Ron Vlaar??? Die vindt ik echt overschat, die wordt op het hoogste niveau van alle kanten voorbij gelopen alsof hij er niet staat (toegegeven, hij heeft een goed EK gespeeld)

Ron Vlaar moet nog groeien en heeft de potentie om een hele goede verdediger te worden. Z'n opbouw is nog erg onzeker maar daar wordt aan gewerkt.

Luukie23 zei:

die gozer wordt steeds afgerekend op die wedstrijd tegen italie
maar hij komt dr wel..

rtodeep zei:
die gozer wordt steeds afgerekend op die wedstrijd tegen italie
maar hij komt dr wel..

Ik hoop het voor hem, want goede centrale verdedigers kunnen we in de toekomst in nederlands elftal altijd gebruiken

rtodeep zei:
Blijft van Hooydonck trouwens?

Met alle respect hoor, maar Feyenoord heeft nou niet echt een imponerend elftal. Jonas Kolkka is maar een middelmatige voetballer. Lucius en Huysegems zijn goede spelers, voor Feyenoord-niveau. Het lijkt me duidelijk dat Feyenoord niet tot de titelkandidaten kan worden gerekend komend seizoen. Het zal gaan tussen Ajax, PSV en AZ.

marsu zei:
Met alle respect hoor, maar Feyenoord heeft nou niet echt een imponerend elftal. Jonas Kolkka is maar een middelmatige voetballer. Lucius en Huysegems zijn goede spelers, voor Feyenoord-niveau. Het lijkt me duidelijk dat Feyenoord niet tot de titelkandidaten kan worden gerekend komend seizoen. Het zal gaan tussen Ajax, PSV en AZ.

feyenoord hoort altijd tot de titelkandidaten..

en laten we het nou niet weer zo dom nu al gaan voorspellen, want dat ging vorig seizoen ook niet helemaal goed he ;)

ik vind het voor het team best goeie aankopen , tuurlijk feyenoord heeft een stuk minder uittegeven aan spelers als 020 maargoed het draait toch echt om het team.. en als we stabieler worden dan vorig jaar en er komen nog wat aankopen aan, zie k het een leuk seizoen worden

Laatst bewerkt:
kolkka drama aankoop. daar win je niets mee. die belg vind ik een waardige vervanger van kalou en lucius is een nuttige speler. goed ingekocht voor feyenoord.

helaas ajax/az trekken grotere spelers aan. psv blijft in tact dus feyenoord zal 4e worden.grts

Huth is het bankzitten bij chelsea beu en verhuisd naar Middelsbrough.

Eidor gaat naar Barça, vraag me af wrom ze niet gewoon Saviola gebruiken.

Manchester Utd stuurt aan op een ruil Carrick-Van Nistelrooy. Alex ziet in Carrick de nieuwe Keane.

Terug
Naar boven