Luukie23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Luukie23 zei:Feyenoord heeft echt een transferbeleid van niks zeg

rtodeep zei:
rtodeep zei:maarja wij hebben vlaar al en greene , hofs de guzman , dus hebben geen stam nodig of davids die allemaal aan het eind zitten , dus niks meer opleveren
Die vindt ik echt overschat, die wordt op het hoogste niveau van alle kanten voorbij gelopen alsof hij er niet staat (toegegeven, hij heeft een goed EK gespeeld)Luukie23 zei:By the way: ik ben geen Ajax of Feyenoord fan, maar Ron VlaarDie vindt ik echt overschat, die wordt op het hoogste niveau van alle kanten voorbij gelopen alsof hij er niet staat (toegegeven, hij heeft een goed EK gespeeld)
Luukie23 zei:By the way: ik ben geen Ajax of Feyenoord fan, maar Ron VlaarDie vindt ik echt overschat, die wordt op het hoogste niveau van alle kanten voorbij gelopen alsof hij er niet staat (toegegeven, hij heeft een goed EK gespeeld)
rtodeep zei:die gozer wordt steeds afgerekend op die wedstrijd tegen italie
maar hij komt dr wel..
Blijft van Hooydonck trouwens?rtodeep zei:maarja wij hebben vlaar al en greene , hofs de guzman , dus hebben geen stam nodig of davids die allemaal aan het eind zitten , dus niks meer opleveren
marsu zei:Met alle respect hoor, maar Feyenoord heeft nou niet echt een imponerend elftal. Jonas Kolkka is maar een middelmatige voetballer. Lucius en Huysegems zijn goede spelers, voor Feyenoord-niveau. Het lijkt me duidelijk dat Feyenoord niet tot de titelkandidaten kan worden gerekend komend seizoen. Het zal gaan tussen Ajax, PSV en AZ.

Manny Ribera zei: