Fitness Seller

Transfernieuws: Buitenland

• Topic Starter Topic Starter
Zoals verwacht hangt Keane zijn schoenen aan de haak. Zijn slepende heupblessure is de dader.

Keane volksheld van Man Utd ook weg gejaagd door "Sir" Alex.

Santino88 zei:
Keane volksheld van Man Utd ook weg gejaagd door "Sir" Alex.

Sir Alex moet eens bij zich zelf te rade gaan:

Als de ego's te groot worden dan moeten ze verdwijnen uit Manchester. Denk aan Keane, Beckham, Stam en nu Vanistelrooy. In mijn ogen is er echter maar één die een te groot ego heeft, en dat is Sir Alex zelf.

Inderdaad, de man staat al te lang aan het roer van Man Utd. Het team heeft vernieuwing nodig.

Als de ego's te groot worden dan moeten ze verdwijnen uit Manchester. Denk aan Keane, Beckham, Stam en nu Vanistelrooy. In mijn ogen is er echter maar één die een te groot ego heeft, en dat is Sir Alex zelf.

en York

en Cole:o

Mss beetje oud nieuws maar gezien zijn prestatie tegen de USA heeft Arsenal met Rosicky toch een goeie speler aangetrokken.

Manny Ribera zei:
Mss beetje oud nieuws maar gezien zijn prestatie tegen de USA heeft Arsenal met Rosicky toch een goeie speler aangetrokken.

Alleen hebben ze al zo'n type speler: Hleb. Wordt een interessant gevecht tussen die twee voor een basisplaats

Luukie23 zei:
Alleen hebben ze al zo'n type speler: Hleb. Wordt een interessant gevecht tussen die twee voor een basisplaats
Klopt maar Rosicky kan je ook opstellen als aanvallende middenvelder en daar hebben ze dan al Fabregas voor. Hopelijk doet Arsenal terug mee voor de titel volgend jaar! Hun grootste transfer is toch wel het behouden van Henry

Manny Ribera zei:
Klopt maar Rosicky kan je ook opstellen als aanvallende middenvelder en daar hebben ze dan al Fabregas voor. Hopelijk doet Arsenal terug mee voor de titel volgend jaar! Hun grootste transfer is toch wel het behouden van Henry

Rosciky is toch een andere soort speler dan Fabregas. Beide erg goed, maar fabregas is meer de speler met de verfijnde pass en het spelinzicht (een soort zidane). Rosicky is meer een speler met het loopvermogen omdiep te gaan. Fabregas is iets statischer dan Rosicky, terwijl Rosicky weer wat aanvallender in is gesteld (een type Hleb dus..)

Luukie23 zei:
Rosciky is toch een andere soort speler dan Fabregas. Beide erg goed, maar fabregas is meer de speler met de verfijnde pass en het spelinzicht (een soort zidane). Rosicky is meer een speler met het loopvermogen omdiep te gaan. Fabregas is iets statischer dan Rosicky, terwijl Rosicky weer wat aanvallender in is gesteld (een type Hleb dus..)

Ben het deels met je eens kerel, maar ik vind fabregas geen type zidane, teminste nog niet...:cool:

jeremia zei:
Ben het deels met je eens kerel, maar ik vind fabregas geen type zidane, teminste nog niet...:cool:

Vandaar een soort zidane, daar bedoel ik mee: technisch goed, inzicht, splijtende pass en laat anderen beter voetballen. Zidane is zelf onovertroffen natuurlijk

Hleb is toch meer de man die de flanken afdweild, de onvermoeibare. Rosicky moet het meer van zijn techniek hebben. Ik denk dat hij gehaald is ter vervanging van Pires al kun je Pires niet echt vergelijken met Tomas. Maar goed ze kunnen zeker alle drie te gelijk in de ploeg staan.

Hij verliest te vaak de bal en duels vind ik hem ook niet overtuigend als ik hem vergelijk met Viera.

Fabregas bedoel ik.

Colinet van Roda JC naar Paderborn;) .

Frans jeugdinternational Yoann Gourcuff gaat van Stade Rennes naar AC Milan. Nog geen 20 jaar, maar afgelopen seizoen was hij een vaste waarde en spelmaker bij Stade Rennes. We zullen nog wel vaker van hem horen.

Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

LvH zei:
Frans jeugdinternational Yoann Gourcuff gaat van Stade Rennes naar AC Milan. Nog geen 20 jaar, maar afgelopen seizoen was hij een vaste waarde en spelmaker bij Stade Rennes. We zullen nog wel vaker van hem horen.

Dat betwijfel ik. AC Milan staat er niet om bekend om jonge talenten een echte kans te geven (op Kaká na dan). Zo'n zal gigantisch goed moeten zijn om bij Milan aan de bak te kunnen. Een club als arsenal is dan beter...

Terug
Naar boven