XXL Nutrition

Transfernieuws: Buitenland

Espanyol heeft interesse in Denny Landzaat

Moet hij hiervoor gaan, of moet hij wachten in de hoop op een betere club, maar met het risico op nog een jaartje AZ?

Mja, als je Espanyol ziet al een stapje hoger. Hij kan zich daar in de kijken voor een spaanse topper.

Santino88 zei:
Mja, als je Espanyol ziet al een stapje hoger. Hij kan zich daar in de kijken voor een spaanse topper.

Dan zit hij in ieder geval sicht bij het vuur (FC Barcelona). Lijkt mij een mooie stap voor hem. Spelen in zo'n stad en in die competitie. Ik denk dat hij daar goed tot zijn recht kan komen, alhoewel ik betwijfel of hij veel hoger kan spelen dan een Spaanse sub-topper

Vieira wil aan Ajax verhuurd worden

Patrick Vieira wil volgens NOS-analist Hugo Borst komend seizoen verhuurd worden aan Ajax. Dit in verband met de mogelijke degradatie van zijn club Juventus naar de Serie B en omdat hij Ajax een warm hart toedraagt.
De Franse middenvelder ziet het niet zitten om in de tweede Italiaanse divisie te gaan spelen, maar zou De Oude Dame niet definitief willen verlaten. De defensief ingestelde speler zou Ajax als ideale stap zien om toch op het hoogste niveau actief te zijn.

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax, die te gast was bij NOS Studio Sportzomer reageerde terughoudend. "Ik moet eerlijk zeggen, ik hoor het vanavond ook voor het eerst. Maar we hebben natuurlijk al Lindenbergh, Maduro en Gabri, van Barcelona."

Ajax benaderde Marco van Basten

Ajax heeft een poging gedaan Marco van Basten te contracteren als nieuwe hoofdtrainer, zo schrijft Hugo Borst in zijn column in het AD. Van Basten kon echter geen duidelijkheid geven aan de Amsterdammers.
De bondscoach van het Nederlands Elftal wilde eerst het WK afwachten en de kans dat hij daarna in zou gaan op het aanbod, was volgens hem nihil. Daarop klopte Ajax aan bij Henk ten Cate, die wel oren bleek te hebben naar de baan van hoofdcoach in de Amsterdam ArenA.

Van Basten was eerder al wel werkzaam bij Ajax. Als coach van Jong Ajax deed San Marco zijn tot nog toe enige ervaring op in clubverband, alvorens hij in dienst trad bij de KNVB.

Contra nieuwe back Getafe

Cosmin Contra verruild Atlético Madrid voor Getafe. Vorig seizoen verhuurde Atlético de Roemeense verdediger al aan Getafe. Nu heeft hij daar een contract getekend voor twee seizoenen.
In 1999 brak rechtsback Contra door bij Alavés. Met die club behaalde hij zelfs de finale van de UEFA Cup. Het leverde hem in 2001 een transfer op naar grootmacht AC Milan. Daar was zijn eerste seizoen verdienstelijk, maar in de loop van het tweede jaar Serie A werd Contra van de hand gedaan door de Italianen.

Atlético Madrid heeft hem sindsdien onder contract staan. Ook dat avontuur werd geen doorslaand succes. In 2004 werd hij tussentijds verhuurd aan West Bromwich Albion en het Roemeense Politechnica Timisoara. Vorig seizoen kwam de dertigjarige

Santino88 zei:
Vieira wil aan Ajax verhuurd worden

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax, die te gast was bij NOS Studio Sportzomer reageerde terughoudend. "Ik moet eerlijk zeggen, ik hoor het vanavond ook voor het eerst. Maar we hebben natuurlijk al Lindenbergh, Maduro en Gabri, van Barcelona."

waarop hugo borst heel erg goed antwoorde: "daarom moet je Vieira halen!!!" Top opmerking...

• Topic Starter Topic Starter
Alin Stoica laat weer van zich horen in negatieve zin. Hij had zo goed als zeker een mooie transfer verzekerd naar roda jc alleen moest hij een paar trainingen mee doen alvorens hij kon tekenen, maar dat zinde Stoica niet. Het gaat als maar meer berg af met die grillige Roemeen, maar goed als ie liever in een café voetbalploeg speelt in zijn eigen land is dat zijn probleem. Hij heeft nu wel genoeg kansen gekregen om zich te bewijzen en nooit gegrepen. Hij begon ook meer en meer eisen te stellen net alsof ie alles al had bewezen, maar goed voor mij mag dit het einde zijn van zijn carriére.

Hasselbaink moet opzoek naar een nieuwe club middelsbrough verlengd zijn contract niet.

Fabio Capello wordt voor de komende drie jaar coach van real. Hij wil emerson mee nemen naar real net als toen hij van Roma naar Juventus ging ook al Emerson had mee gebracht. Verder wil real ook Fabregas en nog altijd Kàkà (ik zie kaka liever niet naar real gaan, maar nu Ac veroordeeld is naar tweede is die kans nu natuurlijk toegenomen)
Men wil ook Diarra van Lyon binnenlijven.

PSV is van plan om een grote vis aan de haak te slaan. Namelijk Saviola

Ook PSV in de running voor Saviola
Meer en meer clubs staan in de rij om Javier Saviola binnen te lijven. Na Arsenal en Panathinaikos laat nu ook PSV zijn interesse voor het pluimgewicht van Sevilla blijken. Vraag is echter of zes miljoen euro zal volstaan om Saviola, die nog steeds eigendom is van Barcelona, naar het Philips-stadion te lokken.

De Eindhovenaren zijn op zoek naar een waardige opvolger voor Farfan, die voor het dubbele (twaalf miljoen euro) naar Portsmouth getrokken is. De Peruaan is vandaag nog in Nederland om afscheid te nemen van zijn ploegmaats.

Manny Ribera zei:
PSV is van plan om een grote vis aan de haak te slaan. Namelijk Saviola

Ook PSV in de running voor Saviola
Meer en meer clubs staan in de rij om Javier Saviola binnen te lijven. Na Arsenal en Panathinaikos laat nu ook PSV zijn interesse voor het pluimgewicht van Sevilla blijken. Vraag is echter of zes miljoen euro zal volstaan om Saviola, die nog steeds eigendom is van Barcelona, naar het Philips-stadion te lokken.

De Eindhovenaren zijn op zoek naar een waardige opvolger voor Farfan, die voor het dubbele (twaalf miljoen euro) naar Portsmouth getrokken is. De Peruaan is vandaag nog in Nederland om afscheid te nemen van zijn ploegmaats.

En Chelsea wil Alex opeisen. Zou verboden moeten worden zo vlak voordat de voorbereiding begint

Fabio Capello wil de volgende spelers naar real halen: Zambrotta, Vieira, Emerson, Trezeguet, Ibrahimovic, Cannavaro allen van Juventus. Hij wil juventus voorstellen om die spelers bij real een onderdak te geven tot Juventtus terug mee doet op het hoogste niveau. Real zou dit zestal dus lenen. Dit zou de loonlasten van Juventus doen dalen. Real is ook nog altijd geïnteresseerd in Kàkà. Ik denk dat real vergeten is dat er maar 11 spelers op het terrein mogen staan:rolleyes: :D

Manny Ribera zei:
Fabio Capello wil de volgende spelers naar real halen: Zambrotta, Vieira, Emerson, Trezeguet, Ibrahimovic, Cannavaro allen van Juventus. Hij wil juventus voorstellen om die spelers bij real een onderdak te geven tot Juventtus terug mee doet op het hoogste niveau. Real zou dit zestal dus lenen. Dit zou de loonlasten van Juventus doen dalen. Real is ook nog altijd geïnteresseerd in Kàkà. Ik denk dat real vergeten is dat er maar 11 spelers op het terrein mogen staan:rolleyes: :D

haha, idd. Maar dan kunnen ze die kokenbakkers naar huis sturen die al te oud zijn.

Een deel van de selectie (dik gedrukt moeten ze wegsturen)

Balboa
Beckham
Casillas
Cassano
Cicinho
Gravesen [/B]
Guti
Helguera
Jordi Codina
Jotha

Julio Baptista
Michel Salgado
Raúl
Roberto Carlos
Robinho
Ronaldo
Sergio Ramos
Soldado
Woodgate

Manny Ribera zei:

Vieira heeft de voorkeur voor Ajax;), dus dat kan Real vergeten....

Grolmus zei:
Vieira heeft de voorkeur voor Ajax;), dus dat kan Real vergeten....

Ligt eraan of ajax hem wil hebben en kan betalen voor een jaar (of twee). Ik denk dat dat laaste het grootste obstakel is

haha, idd. Maar dan kunnen ze die kokenbakkers naar huis sturen die al te oud zijn.

Een deel van de selectie (dik gedrukt moeten ze wegsturen)

Balboa
Beckham
Casillas
Cassano
Cicinho
Gravesen [/b]
Guti
Helguera
Jordi Codina
Jotha
Julio Baptista
Michel Salgado
Raúl
Roberto Carlos
Robinho
Ronaldo
Sergio Ramos
Soldado
Woodgate

Ronaldo is hun topscorer, maar die wilt toch al weg. Dus als ze hem weg willen doen vindt die het toch best.

Van de 37 wedstrijden heeft Robinho maar 8 keer gescoord en Ronaldo heeft van de 24 wedstrijden 14 gescoord.

Dan kan je als tegen argument ja maar het is Robinho eerste competitie jaar bij Real[z'n eerste grote club], oke dat zal best. Maar dan zeg ik de eerste grote club scoorde Ronaldo van de 37 wedstrijden voor Barca 34 keer.

Conclusie Ronaldo "dikkie dik" mag dan wel dik en lui zijn, volgens de journalisten maar hij is gewoon beter, klaar.

Silva zei:
Van de 37 wedstrijden heeft Robinho maar 8 keer gescoord en Ronaldo heeft van de 24 wedstrijden 14 gescoord.

Dan kan je als tegen argument ja maar het is Robinho eerste competitie jaar bij Real[z'n eerste grote club], oke dat zal best. Maar dan zeg ik de eerste grote club scoorde Ronaldo van de 37 wedstrijden voor Barca 34 keer.

Conclusie Ronaldo "dikkie dik" mag dan wel dik en lui zijn, volgens de journalisten maar hij is gewoon beter, klaar.

Alsof journalisaten altijd gelijk hebben. Ronaldo wordt zelfs door eigen publiek uitgefloten. Ik heb Ronaldo dit seizoen een aantal maal in Madrid live aan het werk gezien. Die gast bakt er gewoon niets van. RObinho is een ander type voetballer, die laat andere spelers beter spelen. Klaar

Ronaldo komt terug geloof mij:D

Terug
Naar boven