Luukie23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:Mja, als je Espanyol ziet al een stapje hoger. Hij kan zich daar in de kijken voor een spaanse topper.
Santino88 zei:Vieira wil aan Ajax verhuurd worden
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax, die te gast was bij NOS Studio Sportzomer reageerde terughoudend. "Ik moet eerlijk zeggen, ik hoor het vanavond ook voor het eerst. Maar we hebben natuurlijk al Lindenbergh, Maduro en Gabri, van Barcelona."
Manny Ribera zei:PSV is van plan om een grote vis aan de haak te slaan. Namelijk Saviola
Ook PSV in de running voor Saviola
Meer en meer clubs staan in de rij om Javier Saviola binnen te lijven. Na Arsenal en Panathinaikos laat nu ook PSV zijn interesse voor het pluimgewicht van Sevilla blijken. Vraag is echter of zes miljoen euro zal volstaan om Saviola, die nog steeds eigendom is van Barcelona, naar het Philips-stadion te lokken.
De Eindhovenaren zijn op zoek naar een waardige opvolger voor Farfan, die voor het dubbele (twaalf miljoen euro) naar Portsmouth getrokken is. De Peruaan is vandaag nog in Nederland om afscheid te nemen van zijn ploegmaats.

Manny Ribera zei:Fabio Capello wil de volgende spelers naar real halen: Zambrotta, Vieira, Emerson, Trezeguet, Ibrahimovic, Cannavaro allen van Juventus. Hij wil juventus voorstellen om die spelers bij real een onderdak te geven tot Juventtus terug mee doet op het hoogste niveau. Real zou dit zestal dus lenen. Dit zou de loonlasten van Juventus doen dalen. Real is ook nog altijd geïnteresseerd in Kàkà. Ik denk dat real vergeten is dat er maar 11 spelers op het terrein mogen staan![]()
![]()
Manny Ribera zei:Fabio Capello wil de volgende spelers naar real halen: Zambrotta, Vieira, Emerson, Trezeguet, Ibrahimovic, Cannavaro allen van Juventus. Hij wil juventus voorstellen om die spelers bij real een onderdak te geven tot Juventtus terug mee doet op het hoogste niveau. Real zou dit zestal dus lenen. Dit zou de loonlasten van Juventus doen dalen. Real is ook nog altijd geïnteresseerd in Kàkà. Ik denk dat real vergeten is dat er maar 11 spelers op het terrein mogen staan![]()
![]()
, dus dat kan Real vergeten....Grolmus zei:Vieira heeft de voorkeur voor Ajax, dus dat kan Real vergeten....
haha, idd. Maar dan kunnen ze die kokenbakkers naar huis sturen die al te oud zijn.
Een deel van de selectie (dik gedrukt moeten ze wegsturen)
Balboa
Beckham
Casillas
Cassano
Cicinho
Gravesen [/b]
Guti
Helguera
Jordi Codina
Jotha
Julio Baptista
Michel Salgado
Raúl
Roberto Carlos
Robinho
Ronaldo
Sergio Ramos
Soldado
Woodgate
Silva zei:Van de 37 wedstrijden heeft Robinho maar 8 keer gescoord en Ronaldo heeft van de 24 wedstrijden 14 gescoord.
Dan kan je als tegen argument ja maar het is Robinho eerste competitie jaar bij Real[z'n eerste grote club], oke dat zal best. Maar dan zeg ik de eerste grote club scoorde Ronaldo van de 37 wedstrijden voor Barca 34 keer.
Conclusie Ronaldo "dikkie dik" mag dan wel dik en lui zijn, volgens de journalisten maar hij is gewoon beter, klaar.