Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik deed van de week nog shrugs, nu nog last vanfront squats deed ik gister nog, heb ook stevige spierpijn nu XD
Vooral net met het squatten haha. Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen.Superdude trainingen kon je nog lopen
Kom je eigenlijk alweer een beetje aan ?
Kon niet echt meer lopen haha
Gewicht gaat lekker omhoog. Ben afgelopen week zo'n 2 kilo aangekomen.
K'zie ook dat je het probleem hebt bij benen trainen.
(ik ben dan ook echt uber ecto, niks aan te doen) Bench press gaat ook weer lekker man, maar zou je niet eerder iets van 4x10 of 5x5 gaan bankdrukken, helemaal met 4x10 zal bij jou de massa er weer op vliegen op je borst!Je bent een thuistrainer dus?K'zie ook dat je het probleem hebt bij benen trainen.
Wat doe jij naast squats en calfrasise voor benen? ook stifflegged deadlift of andere oefeningen?
Of zit ik ernaast. Verder vind ik de gewichten die je pakt zeer netjes. De kilo's vliegen er met goede voeding op zo te lezen![]()

pff 2kg in 1 week, gaat lekker man, ik ben blij als ik 2kg per kwartaal pak(ik ben dan ook echt uber ecto, niks aan te doen) Bench press gaat ook weer lekker man, maar zou je niet eerder iets van 4x10 of 5x5 gaan bankdrukken, helemaal met 4x10 zal bij jou de massa er weer op vliegen op je borst!
Ik heb ook niet super goede genen maar heb het geluk dat ik een hoop terug kan pakken met spiergeheugen. Ik ben van plan om nu zo snel mogelijk weer 100kg te kunnen benchen en dan voor reps te gaan trainen.Ik vind het wel maar erg weinig volume op de BP. Dat zou ik wat omhoog gooien.
Zorg verdomme maar dat je hard gaat
Als je 90kg bent weer update foto's ?
Foto's komen zo snel mogelijk weer. Vandaag lekker rug trainen 
Goed om je terug aan 't werk te zien . Gewoon brutaal gaan op die compounds man en je total zit zo weer aan 600 en je ziet er buffer dan ooit uit . Succes !