Fitness Seller

transportkosten delen voor powercage.nl

s4ndro

Competitive Bodybuilder
Waardering
82
Lengte
1m75
Massa
77kg
Beste,

Ik zou mij graag een cage bestellen van bij powercage.nl.
Maar aangezien de leveringskosten vrij duur zijn om naar België te leveren, en het ook vrij duur is om er zelf om te rijden enkel voor de cage blijf ik het maar uitstellen.

Moesten er mensen geïnteresseerd zijn in zo een cage en met het zelfde probleem zitten, dan heb ik een oplossing.

Ik ben bereid om naar daar te rijden. Als we met genoeg zijn dan huur ik een camionette, rijd naar daar en breng de cages van verschillende personen mee. Afhankelijk van hoeveel cages ik meeneem ben ik zelf bereid om ze thuis af te zetten.

De kostprijs bedraagt +/- €200. Dit zou een beetje verhogen indien ik de cage thuis kom afzetten (want dan moet ik natuurlijk verder rijden;)).
Voorlopig zijn we met 2. Als we met 3 of met 4 zijn wordt het natuurlijk vrij voordelig.

Mensen die geïnteresseerd zijn, kunnen het hier laten weten.

Mvg
Sandro

P.S. Voor mensen uit nederland die op de baan liggen of niet ver van de belgische grens ben ik natuurlijk ook bereid om de cage mee te nemen. Als je wilt weten welke route ik neem kijk dan eens op google maps. Ik vertrek vanuit gent.

Nice! ;)

Beste,

Ik zou mij graag een cage bestellen van bij powercage.nl.
Maar aangezien de leveringskosten vrij duur zijn om naar België te leveren, en het ook vrij duur is om er zelf om te rijden enkel voor de cage blijf ik het maar uitstellen.

Moesten er mensen geïnteresseerd zijn in zo een cage en met het zelfde probleem zitten, dan heb ik een oplossing.

Ik ben bereid om naar daar te rijden. Als we met genoeg zijn dan huur ik een camionette, rijd naar daar en breng de cages van verschillende personen mee. Afhankelijk van hoeveel cages ik meeneem ben ik zelf bereid om ze thuis af te zetten.

De kostprijs bedraagt +/- €200. Dit zou een beetje verhogen indien ik de cage thuis kom afzetten (want dan moet ik natuurlijk verder rijden;)).
Voorlopig zijn we met 2. Als we met 3 of met 4 zijn wordt het natuurlijk vrij voordelig.

Mensen die geïnteresseerd zijn, kunnen het hier laten weten.

Mvg
Sandro

P.S. Voor mensen uit nederland die op de baan liggen of niet ver van de belgische grens ben ik natuurlijk ook bereid om de cage mee te nemen. Als je wilt weten welke route ik neem kijk dan eens op google maps. Ik vertrek vanuit gent.
Leuk initatief dit!

Prima timing :)

Hoe kom je aan die kostprijs van 200,- EUR?
Welk route heb je nu voorzien?

Hoeveel vraagt Powercage.nl om te leveren in België?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Prima timing :)

Hoe kom je aan die kostprijs van 200,- EUR?
Welk route heb je nu voorzien?

Hoeveel vraagt Powercage.nl om te leveren in België?

€60 huurkosten + 6,6*13 (660km en 13l/100km)*1,6(prijs diesel) = +/-€200

De route hangt voor een deel nog af van waar ik de cage eventueel moet/zal leveren.

Ik dacht dat powercage.nl 160€ leveringskosten vroeg, ik kan mis zijn maar ik herinner me dat het veel was.

ja, het is idd 160 euro om te leveren naar Belgie, ik had het hem vroeger ook eens gevraagd en ook mede hierdoor afgehaakt....

Zouden ze niets van hun prijs afdoen, wanneer ze die dag meerdere leveringen in België hebben?
Lijkt me logisch, want het zou een beetje oneerlijk zijn als hun prijs exponentieel zou stijgen...

Iig, hier betreft het Limburg...

Zouden ze niets van hun prijs afdoen, wanneer ze die dag meerdere leveringen in België hebben?
Lijkt me logisch, want het zou een beetje oneerlijk zijn als hun prijs exponentieel zou stijgen...

Iig, hier betreft het Limburg...
Zal het eens vragen. Maar dan wil ik eens weten wie allemaal een cage zou willen.
Dus wie geïnteresseerd is, zeg het hier. Enkel als het zeker is natuurlijk.

Zal het eens vragen. Maar dan wil ik eens weten wie allemaal een cage zou willen.
Dus wie geïnteresseerd is, zeg het hier. Enkel als het zeker is natuurlijk.
Ik heb gisteren nog met Henk van Powercage gemaild.
Hij vroeg me een schatting te maken van de totale bestelling, dan kan hij kijken of er niets mogelijk is...

Dus zoals je al zei, moeten we een lijstje maken van welk producten per persoon.
Als iedereen dan ook de gewenste leverplaats erbij wil vermelden...

Dus gelieve aan te vullen:

[gebruikersnaam] - [leverplaats] - [bestelling]
pinowthebird - Lommel - PC50502

PS: Ik twijfel nog tussen "onbehandeld of KTL", en tussen de "60kg of 80kg". Wat vinden jullie? Graag advies :help:

Laatst bewerkt:
bijgevuld
Ik heb gisteren nog met Henk van Powercage gemaild.
Hij vroeg me een schatting te maken van de totale bestelling, dan kan hij kijken of er niets mogelijk is...

Dus zoals je al zei, moeten we een lijstje maken van welk producten per persoon.
Als iedereen dan ook de gewenste leverplaats erbij wil vermelden...

Dus gelieve aan te vullen:

davidboogie - Sint-Niklaas - PC5503 + monolift (enkel als dit doorgaat, anders zoek ik zelf wel een andere optie)
PS: Ik twijfel nog tussen "onbehandeld of KTL", en tussen de "60kg of 80kg". Wat vinden jullie? Graag advies :help:

Neem maar de KTL bespaar je jezelf veel tijd en miserie mee.

bijgevuld

Neem maar de KTL bespaar je jezelf veel tijd en miserie mee.
Dus het behandelen van het metaal is echt nodig?
Het leek me een gemakkelijke manier om geld te besparen op mijn investering in een home gym :)

En maakt die 20kg verschil veel uit?

Huidige lijst:

davidboogie - Sint-Niklaas - PC5503 + monolift

Zoals je al aangeeft wordt er enkel besteld indien Henk, betreffende de vervoerskosten, in een speciale regeling kan voorzien.

Laatst bewerkt:
Dus het behandelen van het metaal is echt nodig?
Het leek me een gemakkelijke manier om geld te besparen op mijn investering in een home gym :)

En maakt die 20kg verschil veel uit?

Huidige lijst:

Zoals je al aangeeft wordt er enkel besteld indien Henk, betreffende de vervoerskosten, in een speciale regeling kan voorzien.
een cage is voor het leven hé, wrm niet ineens laten behandelen dan?

vanwaar haal je die 20 kg verschil?

een cage is voor het leven hé, wrm niet ineens laten behandelen dan?

vanwaar haal je die 20 kg verschil?
Omdat die behandeling alleen voor de look and feel is, en ik zoals gezegd een beetje (50,- EUR) kan besparen. Of zijn er nog nadelen aan verbonden?

Op de homepage van powercage.nl zie je dat ik, voor mijn model, kan kiezen tussen 60kg en 80kg (gewicht van de cage).

Laatst bewerkt:
Omdat die behandeling alleen voor de look and feel is, en ik zoals gezegd een beetje (50,- EUR) kan besparen. Of zijn er nog nadelen aan verbonden?

Op de homepage van powercage.nl zie je dat ik, voor mijn model, kan kiezen tussen 60kg en 80kg (gewicht van de cage).
Zal de dikte van uw metal zijn, 2 of 3 mm
Hoe dikker hoe sterker

Ik heb er al een besteld en woon in Overpelt. Ik rij er zelf om met m'n vader zijn camionette. Noord-Limburg en oost-Vlaanderen liggen te ver uit elkaar vind ik. Maar een goed initiatief. Pinow, als je snel besteld neem ik de jouwe mee voor de helft van de benzine. Als er nog Limburgers of Noord-Brabanders zijn die mee willen doen...

Heb de zware versie met KTL besteld. Onbehandeld gaat roesten.

gangreen - gent - cablecross

:) kan er altijd omkomen in sint niklaas ofzo natuurlijk :D

Neem de behandelde cage, ik heb hem zelf ook en het scheelt je een hoop lakwerk. Je bent het trouwens ook zelf kwijt aan ontvetter, primer en spuitlak...

Als er genoeg volk is om de naft te splitsen

JorisL - Bilzen (Limburg) - PC50503KTL

Onder voorbehoud

@Gangreen: Huh welke cablecross? Ben namelijk opzoek naar een voor in mn homegym

Laatst bewerkt:
Er is een kleine verandering.
Aangezien we met 3 zijn die vrij dicht bij elkaar wonen, kunnen we de 3 cages op 1 pallet laten leveren voor 160€. Dit is vrij voordelig en bespaart mij de trip naar het topje van Nederland.

Spijtig voor de mensen van limburg! Misschien kunnen jullie ook zoiets regelen.

Als er nog mensen van gent of omstreken zijn, of je ziet het wel zitten om er in gent om te komen ipv Nederland, wil ik wel aan Henk vragen of er nog plaats is voor een extra cage op het pallet.

Terug
Naar boven