Gangreen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

misschien doen we het anders dat het eerlijk blijft voor iedereen. Als jij ook een deel betaalt wordt het voor de andere 3 ook goedkoper, dus ik dacht dan eventueel aan een ander bedrag dat deelbaar is door 3.Ik zal even naar Henk mailen en vragen of ze er nog bij kunnen.
Ik weet niet of hoeveel de fat db's kosten, maar €50 verzendingskosten lijkt me wel veelmisschien doen we het anders dat het eerlijk blijft voor iedereen. Als jij ook een deel betaalt wordt het voor de andere 3 ook goedkoper, dus ik dacht dan eventueel aan een ander bedrag dat deelbaar is door 3.

ah ok.
De levering komt toe in ledeberg.
Ik dacht dan eerder aan €9. Dan kunnen we dit mooi delen door 3. Dan gaat er bij elk €3 af. Zie je dit zitten of niet?
. Nuja ik was eigenlijk wel verschoten van hoe goedkoop de levering aan huis was voor mij, had ik dat geweten had ik eigenlijk niet gereageerd op het topic. Mijn excuses voor de tijdsverspilling.geen probleem man, veel plezier met je dumbbells!Welnee want dan moet ik naar Ledeberg om ze af te halen en betaal ik meer dan als ik ze aan mijn deur laat afzetten haha. Nuja ik was eigenlijk wel verschoten van hoe goedkoop de levering aan huis was voor mij, had ik dat geweten had ik eigenlijk niet gereageerd op het topic. Mijn excuses voor de tijdsverspilling.
Definieer zuid limburg?
En wanneer ga je bestellen? Heb wat klein spul op het oog.
Definieer zuid limburg?
En wanneer ga je bestellen? Heb wat klein spul op het oog.

Mijn bestelling is dit weekend geplaatst
Ik zou ergens in februari willen gaan halen of laten leveren
Ik heb ook wat bij Willem9 in de bestelling staan.
Als ik dan eens naar hem ga (of hij naar mij) voor een training kunnen we dat van 'Zuid- naar noord Limburg' wel regelen...