XXL Nutrition

transportkosten delen voor powercage.nl

Hoelang is jullie wachttijd voor de Cage :-D de bij jullie

Nog iemand die samen wil leggen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat er hier iemand van lommel ook een wou. Als je met 2 bent vallen de kosten al mee, 3 is natuurlijk idealer.

ha henk is dit weekend mijn projectje aan't fabriceren can't wait :D

Als ik de fat bar db's zou bestellen (50 euro), betaal ik dan evenveel mee voor die transportkosten als jullie, die een cage kopen?
Ben ook van Gent (Zwijnaarde).

Ik zal even naar Henk mailen en vragen of ze er nog bij kunnen.:)
Ik weet niet of hoeveel de fat db's kosten, maar €50 verzendingskosten lijkt me wel veel:) misschien doen we het anders dat het eerlijk blijft voor iedereen. Als jij ook een deel betaalt wordt het voor de andere 3 ook goedkoper, dus ik dacht dan eventueel aan een ander bedrag dat deelbaar is door 3.

Ik zal even naar Henk mailen en vragen of ze er nog bij kunnen.:)
Ik weet niet of hoeveel de fat db's kosten, maar €50 verzendingskosten lijkt me wel veel:) misschien doen we het anders dat het eerlijk blijft voor iedereen. Als jij ook een deel betaalt wordt het voor de andere 3 ook goedkoper, dus ik dacht dan eventueel aan een ander bedrag dat deelbaar is door 3.

Je hebt me verkeerd begrepen. De db's kosten €50, geen idee wat levering kost. Als ik deze nu ook laat toekomen in Gent, met jullie pallet, zou het niet echt eerlijk zijn dat ik in verhouding tot jullie evenveel betaal als jullie alletwee een rack laten overkomen.

EDIT: leveringen <10kg is blijkbaar €7. Dus als ik bij jullie €5 kan betalen en jullie vrij dicht in de buurt komen wil ik wel meedingen, anders bestel ik ze zo wel :)

ah ok.
De levering komt toe in ledeberg.
Ik dacht dan eerder aan €9. Dan kunnen we dit mooi delen door 3. Dan gaat er bij elk €3 af. Zie je dit zitten of niet?

ah ok.
De levering komt toe in ledeberg.
Ik dacht dan eerder aan €9. Dan kunnen we dit mooi delen door 3. Dan gaat er bij elk €3 af. Zie je dit zitten of niet?

Welnee want dan moet ik naar Ledeberg om ze af te halen en betaal ik meer dan als ik ze aan mijn deur laat afzetten haha :p. Nuja ik was eigenlijk wel verschoten van hoe goedkoop de levering aan huis was voor mij, had ik dat geweten had ik eigenlijk niet gereageerd op het topic. Mijn excuses voor de tijdsverspilling.

Welnee want dan moet ik naar Ledeberg om ze af te halen en betaal ik meer dan als ik ze aan mijn deur laat afzetten haha :p. Nuja ik was eigenlijk wel verschoten van hoe goedkoop de levering aan huis was voor mij, had ik dat geweten had ik eigenlijk niet gereageerd op het topic. Mijn excuses voor de tijdsverspilling.
geen probleem man, veel plezier met je dumbbells!

Nog belgen interesse? Ik ben van regio brussel

Definieer zuid limburg?
En wanneer ga je bestellen? Heb wat klein spul op het oog.

Mijn bestelling is dit weekend geplaatst
Ik zou ergens in februari willen gaan halen of laten leveren

Definieer zuid limburg?

Ik heb ook wat bij Willem9 in de bestelling staan.
Als ik dan eens naar hem ga (of hij naar mij) voor een training kunnen we dat van 'Zuid- naar noord Limburg' wel regelen...

Definieer zuid limburg?

Liever niet hier op DBB. :p
Zo groot is Limburg niet en ik denk dat Zuid-Limburg wel vrij duidelijk maakt waar het zou zijn.
Regionen van Hasselt, St-Truiden, etc..

Mijn bestelling is dit weekend geplaatst
Ik zou ergens in februari willen gaan halen of laten leveren

En vanwaar ben jij?

Ik heb ook wat bij Willem9 in de bestelling staan.
Als ik dan eens naar hem ga (of hij naar mij) voor een training kunnen we dat van 'Zuid- naar noord Limburg' wel regelen...

Perfect!

Terug
Naar boven