Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Hoe gaat het met je kleine teen?
 
Cardio gedeelte vol met gebruinde huismoeders die met de auto komen om vervolgens te gaan fietsen. Jongens van 15/16 die 28 verschillende dumbells aan het verzamelen zijn. "Fitgirls" met de beste quote "zullen we gewoon weer loopband en buikspieren doen zoals gisteren?" Kortom het was weer genieten.
Ideale sportschoolgenoten, betalen wel mee, maar houden de racks niet bezet.

Bij mij veel bejaarden op het uur dat ik ga:
Zijn vriendelijk, beleefd en voorkomend, lopen meestal niet in de weg, houden goed 1,5 meter afstand, nog nooit ééntje in de buurt van de racks gezien.

Ik ben enorm op ze gesteld aan het raken.
 
Hoe gaat het met je kleine teen?

Pffft klinkt misschien heel lullig aangezien het de kleine teen is maar damn, flink last van gehad op het werk.

Ideale sportschoolgenoten, betalen wel mee, maar houden de racks niet bezet.

Bij mij veel bejaarden op het uur dat ik ga:
Zijn vriendelijk, beleefd en voorkomend, lopen meestal niet in de weg, houden goed 1,5 meter afstand, nog nooit ééntje in de buurt van de racks gezien.

Ik ben enorm op ze gesteld aan het raken.

Dat sowieso, van mij het liefst alleen maar cardio vrouwen, komen in ieder geval niet in de buurt van barbells en schijven :D.
 
Pffft klinkt misschien heel lullig aangezien het de kleine teen is maar damn, flink last van gehad op het werk.

Kan inderdaad gemeen pijn doen, zelfde als je met je kleine teen tegen een tafel of stoelpoot stoot.... Is ook niet grappig :scold:
 
Treen met zere teen

BW 84,5

Bench 60x3x6
Pendlays idem
OHP topset (barbell) 40x7
Assisted Pullups 2 setjes grinden
Load aan pomp werkss

Groetjes
 
15965661181313283655099375305771.jpg


Nog wat cals over dus maar even wat Japanse mix uit de voorraadkast getoverd.
 
Zoooo, gewicht al 3 dagen achter elkaar 84,5. Taille op 82,5.

Ik denk dat het nu wel een mooi moment is om naar het einde van deze mini-ish cut te gaan. De taille zou opzich wel onder de 80 mogen komen, weet niet hoe realistisch dat is? En BW minimaal 82 :).
Vandaag een rustdag, zo even stukje fietsen.
 
KLEINE SHAPE UPDATE

Volgens mij de eerste keer dat ik hier een foto post maar ach, moet kunnen. Weten jullie ook eens hoe het er bij staat :).

Gezicht maar even weg gelaten want wallen van hier tot Tokyo, slecht geslapen, lijk wel een panda.
Screenshot_20200805-195056_Snapchat.jpg
 
Ziet er keurig uit man! Abs beginnen erdoor te piepen, geen zwembandjes.
Wat ga je nu doen? Weer focussen op kracht?
 
Ziet er keurig uit man! Abs beginnen erdoor te piepen, geen zwembandjes.
Wat ga je nu doen? Weer focussen op kracht?

Thanks!!
Ik wil er nog een klein beetje af hebben. Ik ga waarschijnlijk zaterdag een fixie kopen (soort instap racefiets), en de cardio dagelijks flink opschroeven ter vervanging van werk (vrijdag laatste dag, yay!) Daarna even een maand op onderhoud gevolgd door een weer rustig gainen!
 
Mezelf uit bed gesleept, erg moe, schepje pre workout dan maar

Squats paused 70x6x4
Deads paused 100x3x4
Leg extension pompen

Op huus an

Vanmiddag de een na laatste dag werken, met een verschrikkelijk groot obstakel. Lossen in Apeldoorn. De bus staat vol in de zon, binnen is het 20 graden door de koeling van de medicatie. Echter loopt het op de losplek waarschijnlijk tegen de 40. Verschil van 20 graden waar je de hele tijd tegen aanloopt, draaamaaa
 
Laatst bewerkt:
De bus staat vol in de zon, binnen is het 20 graden door de koeling van de medicatie. Echter loopt het op de losplek waarschijnlijk tegen de 40. Verschil van 20 graden waar je de hele tijd tegen aanloopt, draaamaaa

Fuck, das wel de sleutel om ziek te worden.... Veel drinken en je lichaam zo koel mogelijk proberen te houden.... Sterkte
 
KLEINE SHAPE UPDATE

Volgens mij de eerste keer dat ik hier een foto post maar ach, moet kunnen. Weten jullie ook eens hoe het er bij staat :).

Gezicht maar even weg gelaten want wallen van hier tot Tokyo, slecht geslapen, lijk wel een panda.
Bekijk bijlage 499517
Netjes!
 
KLEINE SHAPE UPDATE

Volgens mij de eerste keer dat ik hier een foto post maar ach, moet kunnen. Weten jullie ook eens hoe het er bij staat :).

Gezicht maar even weg gelaten want wallen van hier tot Tokyo, slecht geslapen, lijk wel een panda.
Bekijk bijlage 499517
notbad.jpeg :p
Zeer mooie start voor een lekker lange (clean) bulk
 
notbad.jpeg :p
Zeer mooie start voor een lekker lange (clean) bulk

Dat dacht ik! Momenteel op onderhoud aan het cruisen zie ik aan de weegschaal.
20200806_091158.jpg
 
Alles leuk en aardig, maar augustus is maand 08 :D
 
Alles leuk en aardig, maar augustus is maand 08 :D

Daar heb je gelijk in, whoops. Ben al anderhalf jaar niet op school geweest, is dat een excuus?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven