MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
BW 83,7, oeiii, cals vanaf vandaag op 2600 :).

Treeeeen

Squats 80x6 + 90x6 + 100x6 had veel zin in wat zwaarder gewicht, beetje afweermechanisme van het lui zijn door het warme weer
Deads 110x2x6

Merk dat de lifts vandaag erg lekker gingen, stevig diner gehad, ondanks de warmte toch even wat kracht kwijt gekund

Veel te warm voor isolatie, shirt was zeiknat

Fijne avond en sterkte vannacht :D

Laatst bewerkt:
  • #1.082
Zweet training

Bench 62,5x2x6 + 70x3 (wilde nog een setje van 62,5 volgens schema doen maar merkte dat dat er niet in zat, lager wilde ik niet, dus dan maar een triple op wat hoger gewicht)
Pendlays idem
DB OHP 24x9 topset (+1 rep :fire: )
Pullups/ lat pulldowns 3x? (Squeeezen als een gek)

Pomp werks; Cable flys, face pulls, side raises, pushdowns, curls, 2x supersetje abs (:fire: :fire: :fire: )

BW:
15971493617858856327250629330314.jpg

Zweet training

Bench 62,5x2x6 + 70x3 (wilde nog een setje van 62,5 volgens schema doen maar merkte dat dat er niet in zat, lager wilde ik niet, dus dan maar een triple op wat hoger gewicht)
Pendlays idem
DB OHP 24x9 topset (+1 rep :fire: )
Pullups/ lat pulldowns 3x? (Squeeezen als een gek)

Pomp werks; Cable flys, face pulls, side raises, pushdowns, curls, 2x supersetje abs (:fire: :fire: :fire: )

BW:
15971493617858856327250629330314.jpg
Lekker old school notitie blokje :p

Wat zijn je doelen nu eigenlijk? Zowel bodyweight als 1RM bench, squat en deadlift.

• #1.084
Lekker old school notitie blokje :p

Wat zijn je doelen nu eigenlijk? Zowel bodyweight als 1RM bench, squat en deadlift.

Hahaha ja lekker toch! Ligt vlakbij de weegschaal, dan onthoud ik het tenminste.

BW heb ik geen concrete doelen, ik wil rustig omhoog en VP toename beperken.
S/B/D moet eigenlijk dit jaar wel 140/80/180 worden. Bench gaat het grootste probleem worden. Altijd al een zwak ding.

Edit: totaal van 400 is een mooi streven, als de verhouding wat anders ligt vind ik het ook prima!

Laatst bewerkt:
Hahaha ja lekker toch! Ligt vlakbij de weegschaal, dan onthoud ik het tenminste.

BW heb ik geen concrete doelen, ik wil rustig omhoog en VP toename beperken.
S/B/D moet eigenlijk dit jaar wel 140/80/180 worden. Bench gaat het grootste probleem worden. Altijd al een zwak ding.

Edit: totaal van 400 is een mooi streven, als de verhouding wat anders ligt vind ik het ook prima!
Mooie doelstelling! Alleen zou ik dan wel eens beginnen met een lean bulk en lang aanhouden. Zou wel ziek zijn als je dit nog dit jaar haalt.
Ik doe met je mee met de doelstelling van 400 total. Waar nu eerst mijn focus ligt op 100kg bench :)

• #1.086
Mooie doelstelling! Alleen zou ik dan wel eens beginnen met een lean bulk en lang aanhouden. Zou wel ziek zijn als je dit nog dit jaar haalt.
Over een maandje doe ik met je mee voor de zelfde doelstelling (400 total) :)

Zou zeker mooi zijn, moet lukken in 4 maanden :). Enige waar ik bang voor ben is dat het een drama wordt met de studie en dat daar weet ik veel hoeveel tijd in gaat zitten.
400 totaal moet voor jou wel te doen zijn toch, op hetzelfde gewicht maar een stuk korter :D.

Zou zeker mooi zijn, moet lukken in 4 maanden :). Enige waar ik bang voor ben is dat het een drama wordt met de studie en dat daar weet ik veel hoeveel tijd in gaat zitten.
400 totaal moet voor jou wel te doen zijn toch, op hetzelfde gewicht maar een stuk korter :D.
Anders switch je naar een full body schema zodra je het drukker krijgt en focus je puur op de grote lifts.
Nou.. mijn vet percentage is vrij hoog dus het is niet allemaal spier :( Maar opzicht 400 moet wel te doen zijn nog dit jaar.

• #1.088
Anders switch je naar een full body schema zodra je het drukker krijgt en focus je puur op de grote lifts.
Nou.. mijn vet percentage is vrij hoog dus het is niet allemaal spier :( Maar opzicht 400 moet wel te doen zijn nog dit jaar.

Die optie is er natuurlijk altijd, al zou ik het fijn vinden als UB/LB te doen blijft :D.
Ben benieuwd of je het gaat redden!

• #1.089
Screenshot_20200811-193610_Strava.jpg

De avondetappe! Alleen maar bebouwde kom dus lage gemiddelde snelheid (losse tegels, verkeerslichten, etc)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.090
Nou, wakker geworden na een uur of 6 slaap. Alles doet pijn, hoestbuien van hier tot tokyo, neus dicht, noem het maar op. Dit is wel een goed moment voor een absolute rustdag. Vanavond waarschijnlijk nog even een duik nemen :).

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #1.091
15972622348037923559500112519282.jpg

Cardio gedaan dus we mogen wel weer even langs de mac :D

Nou, wakker geworden na een uur of 6 slaap. Alles doet pijn, hoestbuien van hier tot tokyo, neus dicht, noem het maar op. Dit is wel een goed moment voor een absolute rustdag. Vanavond waarschijnlijk nog even een duik nemen :).
Even een testje plannen .....

• #1.094
BW 84,3; valt redelijk mee na 20+ kipnuggets, milkshake en ijs :marvin:

Vandaag nog een absolute rustdag om me voor te bereiden op morgen. TRAINEN BIJ NORTHSIDE BARBELL :D. 1900 uur present in Groningen ;).
Vanavond wel een goeie BBQ mocht het weer meezitten (ga er wel vanuit), ongeveer 1200 calorieën over voor vanavond, exclusief eventueel cardio. Ruimte zat dus.

• #1.095
Zoo, avondje getraind bij Northside Barbell en uit in Groningen, moet kunnen, als je er toch bent. Nu wachten op de eerste trein naar Meppel (geen zin om met 5 man op 20m2 te slapen). Leuke gym daar, kom zeker terug als ik ga verhuizen naar Groningen!

Beetje fullbody gefreestyled. Niks noemenswaardigs gedaan.

Zoo, avondje getraind bij Northside Barbell en uit in Groningen, moet kunnen, als je er toch bent. Nu wachten op de eerste trein naar Meppel (geen zin om met 5 man op 20m2 te slapen). Leuke gym daar, kom zeker terug als ik ga verhuizen naar Groningen!

Beetje fullbody gefreestyled. Niks noemenswaardigs gedaan.

Was het in Groningen nog wel rustig? In Utrecht ging het er behoorlijk aan toe gister avond / nacht.

• #1.097
Was het in Groningen nog wel rustig? In Utrecht ging het er behoorlijk aan toe gister avond / nacht.

Best druk tot een uur of twee. Terrassen ramvol, kroegen leeg. Regel in Groningen was echter dat je om half twee binnen moest zijn, daarna mochten er geen mensen meer in of uit (kwam ik dus na een half uur achter dat dat ook voor roken geldt....)
Dus hoe het de rest van de nacht was, geen idee, we moesten flink zoeken naar een kroeg die nog ruimte had, dus sowieso zat toen alles vol.

• #1.099
Ik denk dat hij bedoelt: het gooien van spullen naar de ME :roflol:

Dus die Northside Barbell wordt het wel als je eenmaal in Gron zit?

Niks van gemerkt in ieder geval :roflol:

Jaa dat zeker. Wil me eigenlijk zsm aanmelden, maarja, om nou 100 euro extra af te tikken voor het eerste semester waarin ik misschien 1/2x per maand kom trainen, is me net wat te gek.

• #1.100

Helemaal vergeten, had nog even een triple gefilmd van 120, na het squatten, dus was wel een beetje op 🤣

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven