- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Nope.Daar heb je gelijk in, whoops. Ben al anderhalf jaar niet op school geweest, is dat een excuus?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope.Daar heb je gelijk in, whoops. Ben al anderhalf jaar niet op school geweest, is dat een excuus?

. Cheaten is dan maar verplaatst naar vanavond, studentenpas is binnen dus lekker 'goedkoop' Domino's
.eigenlijk de dag dat je de cals (met name KH) omhoog gooit zou je toch kracht moeten voelen toenemen?
.Ochtendrondje, verbaas me weer over hoe weinig cals dit verbrand...
![]()
Strava houdt toch geen rekening met je gewicht?
Het is wel echt lastig te bepalen natuurlijk. Gewicht, weerstand (type fiets, wind, ...), hartslag...
Strava houdt toch geen rekening met je gewicht?
Het is wel echt lastig te bepalen natuurlijk. Gewicht, weerstand (type fiets, wind, ...), hartslag...
Ja ik zou voor bovenstaande rit zo'n 250-300 kcal inschatten, afhankelijk van de intensiteit.
Hogere snelheid betekent natuurlijk ook hogere verbranding per minuut. Alleen zijn die referenties erg afhankelijk van het type fiets en niveau van de rijder.
Als je er echt goed grip op wilt krijgen kun je het beste consistent zijn in activiteit en zo obv je kcal en gewicht een schatting maken van je verbruik.
Als ik dit soort calculators gebruik https://krachttraining.info/calorieverbruik-berekenen/
komen die meestal gunstiger uit dan wat een FitBit meet. Waarschijnlijk heb je na tig jaar ervaring op de fiets toch een redelijke goede conditie, dus laag calorie verbruik.

Mmm.... dat scheelt wel heel veel.Die komt bij mij op 378 uit in het geval van de strava rit, een factor 2,5 verschil dus![]()