Fitness Seller

Tren & cut vragen

263808

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Waardige leden,

In de lente wil ik wellicht weer gaan kuren. Gaat vooral over Trenbolone en Testosteron. Ik heb dagen gezocht maar ik kan niet vinden wat ik zoek, vandaar dat ik het hier vraag. Ik zie verschillende berichten op de fora over. Voordat ik aan dit sterkere middel begin zou ik toch wel advies willen van mensen die wat ervaring hebben. Ik heb me ingelezen en ik weet de effecten, risico's, waar ik aan begin. Ik vind dit ook belangrijk om eerst door te nemen voor ik een afweging kan maken. Graag in acht nemen dat groter niet altijd beter is, en liever beheerst groei dan enorme toenames/veranderingen.

In een studie op vee werd bijvoorbeeld tren-a ingespoten, in deze studie werd het 8 weken geïnjecteerd, dit lijkt mij een goed aantal weken. Nu zie ik kuurschema's van 6 tot 12 weken. Waarom bijvoorbeeld maar 6 weken kuren of toch 12 weken (met trenbolone)? Hoezo? graag onderbouwend.
(studie: http://link.springer.com/article/10.1007/BF00364846)

Kan iemand zijn ervaring delen, wat heeft jouw voorkeur tren-a of tren-e, waarom?

Voor een cut-kuur vooral test-prop gebruiken (waterretentie), kan iemand dit bevestigen?

Provirion echt een toevoeging aan deze kuur, of niet noodzakelijk?

Wat zou een redelijke prijs zijn voor deze kuur (ervan uitgaande: Tren-a, test-p, prov, nolva & hgc)?

Alvast bedankt!

Het enige dat ik wil zeggen is,

ga niet af op studies met vee. Vee is een heel ander iets en reageert anders op middelen dan een mens.

6 weken geeft al resultaat op voorwaarde dat alles klopt zoals training en voeding 12 weken geeft wat meer rendement. Het is niet zo dat altijd langer en veel langer altijd meer rendement geeft maar 10-12 weken vs 6 weken meestal wel.

Voor een gewone kuur tren E en test E pakken. Korte esters pak je meestal als je voor een wedstrijd gaat, anders echt niet of niet echt nodig. Of je moet eerst overtuigd worden dat je geen ongemakken krijgt en snel de middelen uit je systeem willen hebben voor het geval dat het anders zou lopen dan gewenst.

Prijzen kunnen we hier niet noemen.
En meer info en over na kuur komen wel mensen die er meer van weten dan ik. Ik ben daar totaal niet in thuis.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, hier help je me al een stuk verder mee!

Indien je ace gaat zetten 6-8 weken zat.
Tren E 10-12 weken :)

ipv provi zou ik masteron dr bij pakken.

• Topic Starter Topic Starter
@Stunna Maar stacken met Mast/provi is dus beter aan te raden dan alleen test en tren stacken, zijn de verschillen in resultaat (meestal) groot. Ervan uitgaande dat je sportschema en voedingsschema gewoon juist is.

Terug
Naar boven