MuscleMeat

tren en primo

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet dat ik moelijk doe maar wil het gewoon op save spelen.

ik ga voor de primo met winstrol lijkt me een goede kuur voor de zomer en dan zien we volgende winter wel weer dan toch maar weer voor de deca en dan maar met femara en nolva maar eerst op deze manier.

iedereen bedankt voor de informatie :thumbs:

[/QUOTE]
[I]en zelf met oxy kan je nog last van je tepels krijgen ook al aromatiseert deze niet en is deze ook niet progestron[/I].

oxy is juist progestron, dit is de rede van de gyno! :)

lunatic zei:
Van een kuurtje met alleen tren/primo zal je niet zoveel massa aanzetten, zoals dbc al zegt. Waarom niet gewoon het goeie ouwe d-boll/tren voor 6 weken? Dan gebeurd er zeker wat. En helemaal als je er 300mg deca bij zet... Ga ik ook doen :D

Ok, het was een leuk geitnje van de coco maar dit hierboven slaat helemaal nergens op. Dbol met Tren? Een a-klasse middel met ordinair tuig mengen gaat er bij miet in. Maar ja, men doet maar raak tegenwoordig. Alles kan en elk combo moet mogen, daar lijkt het op.

Als je massa wilt aanzetten met minder aromatiserende steroiden dan breek je een wet AAJ. Aromatiserende steroiden werken het beste, aromatisering= winst boeken. Aromatisering is de bijwerking die bij succes met anabolen komt kijken. Als je dat niet wilt, stay away from steroids bro!

Als je dan toch aan de slag wilt, denk aan Win/Primo kuurtje, zónder testosteron. Je haalt daarmee het geheim van het grote succes, dus de angel uit de bij, maar oké je kan er meer mee dan Tren/Dbol (how dare they!)

Zo goed snoeperd? :D

No worries, gebeurt mij ook!! :D

AAJ zei:
heb inderdaad erg veel last van mn tepels gehad en heb ook een beginende borst vorming maar nog niet zo erg dat ik er last van heb en het valt niet echt op maar wil het zekere voor het onzekere nemen wand zit eigenlijk niet te wachten op een operatie van over de 1000 euries en wil de gok niet wagen met antie midellen stel dat het fake is of zo, nee doe het mooi op deze manier en dan komt het ook wel goed alleen wat minder snel mischien.

heb inderdaad ook aan masteron gedacht maar dacht zelf dat primo toch wat beter is maar kan er naast zitten maar moet toch eens een keuse maken,

maar is materon beter dan primo in deze kuur ?

Kerel, gebruik volgende keer leestekens man! Misschien krijg je dan ook wat zinvollere reactie want ik heb geeneens zin om zo'n lap tekst te lezen waar maar 1 PUNT. in staat.

Tot zover mijn mening punt. :).

Geen valse informatie geven brother G21 en Navy!

B]Oxy is NIET progesteron [/B] maar werkt zonder aromatisering direct op de oestrogeenreceptor. dat kun je alleen met Nolvadex of Clomid blokken

Deca aromatiseert nauwelijks naar progesteron maar veroorzaakt Gyno ook door directe werking op de oestrogeenreceptor. Dus pogesteron is bij Deca niet noememswaardig.

Graag bovenstaande gegevens tot u nemen heren voordat u weer goedbedoelde adviezen gaat geven.

Peace

QUOTE=G21
[I]en zelf met oxy kan je nog last van je tepels krijgen ook al aromatiseert deze niet en is deze ook niet progestron[/I].

oxy is juist progestron, dit is de rede van de gyno! :)

Laatst bewerkt:
Trenbolone met Dianabol is een uitsekende stack. Je combineert dan een Class 1 steroid met een class 2 steroid. Dat will zeggen de een werkt vooral via sterke binding met de AR receptor terwijl de andere juist via niet AR-receptor gerelateerde acties werkt. Dianabol als oral zorgt bijvoorbeeld in de lever voor de afgifte van een grote hoeveelheid hormonen, meer dan bij welk injectable dan ook.
Dat moest ik ff kwijt net nu jaa aan de Oxy gaat :D

DBC01 zei:
Ok, het was een leuk geitnje van de coco maar dit hierboven slaat helemaal nergens op. Dbol met Tren? Een a-klasse middel met ordinair tuig mengen gaat er bij miet in. Maar ja, men doet maar raak tegenwoordig. Alles kan en elk combo moet mogen, daar lijkt het op.

Als je massa wilt aanzetten met minder aromatiserende steroiden dan breek je een wet AAJ. Aromatiserende steroiden werken het beste, aromatisering= winst boeken. Aromatisering is de bijwerking die bij succes met anabolen komt kijken. Als je dat niet wilt, stay away from steroids bro!

Als je dan toch aan de slag wilt, denk aan Win/Primo kuurtje, zónder testosteron. Je haalt daarmee het geheim van het grote succes, dus de angel uit de bij, maar oké je kan er meer mee dan Tren/Dbol (how dare they!)

Zo goed snoeperd? :D

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat het je op het verkeerde been zet.
Er staat:
it seems that oxymetholone is progestagenic. It has been observed to cause nipple soreness or to aggravate gynecomastia even in the presence of high dose antiestrogens, strongly suggesting that the effect is not estrogenic

Bovenstande zin geeft aaan dat ze gissen!

De foute conclusie is wel te begrijpen want anti-oestrogenen helpen niet tegen directe werking van Oxy op de oestrogeen (ER) receptoren.
Bij toediening van anti-pogesteronmiddelen bleek dat Oxy en ook Deca nog steeds dezelfde bijwerkingen had welke er op wijst dat progesteron niet de oorzaak is.

G21 zei:
Geen valse informatie geven brother G21 en Navy!

toch vreemd dat hier dan staat dat het wel progesteron is, en dit dulde alleen op de oxy, heb het woord deca niet genoemd :rolleyes: :rolleyes:

www.mesomorphosis.com/steroid-profiles/anadrol.htm

Terug
Naar boven