MuscleMeat

Tren enanthaat versus tren acetaat

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ha bro's,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met zowel tren enanthaat als tren acetaat. En of hij verschil merkte.

Theoretisch zou de werking hetzelfde moeten zijn, maar over test enanthaat en test propionaat hoor je ook over verschillen.

allebei wel redelijk wat ervaring...vind acetaat iets sterker dan enanthaat..75ed acetaat gaf zelfde resultaat als 100ed enanthaat...dus zeg 500-700pw...100acetaat was duidelijk net iets teveel..

maar invervolg ga ik toch maar verder met enanthate...laatste keer met acetate had ik zeer vaak die tren-hoest...opgegeven moment was het echt niet normaal meer...dus liever 2x pw prikke in plaats van 7x...stuk relaxer..

al bij al blijft tren een van de lekkerste in zijn soort..

tren enanthaat was van GS, voelde wel pijnlijk aan. wel goede resultaten mee geboekt, merkte wel af en toe agressie.
Trenol 50 (tren acetaat), voelde absoluut niet pijnlijk aan, minder agressie, ook hele goede resultaten mee geboekt,iets beter dan de enanthaat, of dat ligt aan de soort tren of dat de ene human grade is of underground , who knows.

hitman zei:
tren enanthaat was van GS, voelde wel pijnlijk aan. wel goede resultaten mee geboekt, merkte wel af en toe agressie.
Trenol 50 (tren acetaat), voelde absoluut niet pijnlijk aan, minder agressie, ook hele goede resultaten mee geboekt,iets beter dan de enanthaat, of dat ligt aan de soort tren of dat de ene human grade is of underground , who knows.

Bro had jij nie acethaat van GS???:D

Tren ace van GG, werd ik behoorlijk agressief van. Tren e GG valt reuze mee, veel minder agressie toename.

Ik geef zelf de voorkeur aan tren acetaat.

Ga ik beter op als op enanthaat. Nadeel is dat je eod moet prikken.

tren is gewoon gooooooood stuff, ace. of ena.!

Voor mij alleen maar Enanthate......ik haat om de dag prikken.

hitman zei:
nope, enanthaat van Gs en acetaat human grade:eyebrow:

volgens mij bestaat er helemaal geen TREN HumanGrade. Ik vind zelf TREN enanthaat wel lekker gewoon 2x per week prikken, minderhoesten en hormoonwisselingen. Heb wel het idee dat tren A iets sterker is per mg.

hardgainers zei:
volgens mij bestaat er helemaal geen TREN HumanGrade. Ik vind zelf TREN enanthaat wel lekker gewoon 2x per week prikken, minderhoesten en hormoonwisselingen. Heb wel het idee dat tren A iets sterker is per mg.

Dat d8 ik van wel, ergens anders gelezen op internet;

"Trenbolone acetaat heeft zich altijd in de warme belangstelling van bodybuilders mogen koesteren, eerst in de vorm van Parabolan (met een ander ester, Parabolan) en Finaject. Toen deze niet langer beschikbaar meer waren, nam men de toevlucht tot veterinaire uitvoeringen, zoals Finabolan (eveneens van Negma France) en Finaplix.

Da's toch Human Grade ofniej? Maar tegenwoordig wordt het d8 ik idd alleen gefabriceerd door UG Labs.
Ik ga het zelf ook gaan gebruiken in m'n volgende kuurtje :D

Laatst bewerkt:
Die Lange zei:
Dat d8 ik van wel, ergens anders gelezen op internet;

"Trenbolone acetaat heeft zich altijd in de warme belangstelling van bodybuilders mogen koesteren, eerst in de vorm van Parabolan (met een ander ester, Parabolan) en Finaject. Toen deze niet langer beschikbaar meer waren, nam men de toevlucht tot veterinaire uitvoeringen, zoals Finabolan (eveneens van Negma France) en Finaplix.

Da's toch Human Grade ofniej? Maar tegenwoordig wordt het d8 ik idd alleen gefabriceerd door UG Labs.
Ik wil het zelf ook gaan gebruiken in m'n volgende kuurtje :D

doe dat dan ook. :D
en niet de debiel uithangen op basskickers ;)

hardgainers zei:

Trenol 50 (gebruikt in mijn laatste kuur, zeer goede ervaringen mee geboekt) en Finaject.

Tren human grade bestaat ook niet meer.
Trenol50 is vetarinair:)

die bedoel ik ook een lange vial met een zilvere sticker met bruine letters

Hitman vertel even wie gelijk heeft:D

Terug
Naar boven