MuscleMeat

Tren enanthaat versus tren acetaat

hardgainers zei:
volgens mij bestaat er helemaal geen TREN HumanGrade. Ik vind zelf TREN enanthaat wel lekker gewoon 2x per week prikken, minderhoesten en hormoonwisselingen. Heb wel het idee dat tren A iets sterker is per mg.

Klopt aangezien de acetaat ester lichter is dan de enanthaat ester.

Daardoor heb je als je van beide 100mg zet bij de Tren. Ac. meer Tren. over. :)

Ik ga van tren acethaat vaak helemaal uit m'n plaat kwa agressie (komt zomaar op zonder rede/aanleiding), bij tren enathaat heb ik beduidend minder last.

Mijn mening: prikkuh is kickuh.. zou dus voor de kortedurende gaan..:D

Nee ff zonder gekkigheid.... Ik zou sowieso voor de korte gaan omdat tren veneinige bijwerkingen schijnt te hebben. Als je tren niet trekt dan is het in ieder geval weer snel uit je lichaam...;)

builder zei:
echt waar???
dat lijkt me best eng.

Ja, gelukkig niet in de relatiesfeer, maar daarbuiten hoeft er maar wat niet naar m'n zin te gaan en er komt een waas voor m'n ogen! Ik kan me erg goed inhouden gelukkig (mede door m'n werk in de beveiliging), maar het kan wel 's vervelend zijn. Het komt niet alleen door de tren, uiteraard ook door de andere middelen (de combo van alles). Maar ik merk wel degelijk verschil als ik tren erbij neem! Met trainen is het iig heerlijk spul!!

Hey mannen

Ik heb 2 keer met tren a (homebrew) gekuurd en ben nou bezig met tren e van GG. Ik moet zeggen dat tren a veel sterker is als tren E met tren a ben ik echt een vat met kruit 1 vonkje erbij en ik ontplof, maar met tren e is het me opgevallen dat ik af en toe heel heel erg emotioneel word??? Vind ik echt niet leuk de gains zijn ook beter met tren a ik weet wel dat ik de volgende keer gewoon weer tren a ga gebruiken ik ben eerlijk gezegd niet echt kapot van tren E dan maar 7 x prikken ipv 2x per week.

Deli

Terug
Naar boven