Fitness Seller

Tren Enanthaat vraagjes

mijn enige bijwerking tot nu toe is een ietwat vettiger aanvoelende huid en een enkel klein puistje.

Beast N°1 zei:
Een paar weetjes over Tren E

- Welke nevenwerkingen heeft met hierbij al vastgesteld?
- heeft het exact dezelfde werking als Tren Ace of zijn er toch wat -merkwaardige verschillen?
- Welke is de aangeraadde dosis bij eerste gebruik?
- Wat is de aangeraadde duur van gebruik? (ik zie meestal Tren E ook voor een week of 5-6 terwijl de meeste enanthaat's altijd 8+ weken word aangeraden
- Er word gezegd dat het sterk onderdrukt en ook kan zorgen voor libido vermindering, maar is het dan net hetzelfde als deca qua libido?
- Wat voor soort gains kan men verwachten? daarmee bedoel ik (vocht, kracht, hardheid, droger...)

Graag wat antwoorden, alvast bedankt!

Ik kom net uit een test enth. - deca kuurje van 8 weken. op je vragen kan ik het volgende antwoorden:

- heb het tevens gestackt met arimidex. Hierdoor zijn de bekkende effecten als vochtaanzetting en vetaanzetting achterwege gebleven. Alleen een beetje last van gyno.
- het is een lange esther dus de duur van je kuur zou idd 8 weken + moeten zijn.
- Deca staat bekend om zijn libido verminderende werking. Door de test die ik ernaast stackte, werd ik behoorlijk geil. Kortom test = libidoverhogend
- tijdens de stack heb ik een dosis van 250mg aangehouden (met 200mg deca) voor een beginnerskuur werkt dit goed genoeg (gains 7 kg)
- voor een test only kuur zou 500mg volstaan. (afhankelijk van je verleden)
-ondankt de arimidex toch wel een beetje vocht vastgehouden dus niet super droog. Ik ben echter van mening dat je dit door een cutdieet prima kunt vermijden en dat je het zelfs kunt stacken in een cut-kuur, maar daarover verschillen de meningen.
- nevenwerkingen: Gyno! ben er alleen niet achter gekomen of dit door de deca of test kwam. (waarschijnlijk beide....) weinig last van acne, wel een beetje koppijn zo nu en dan. Dit verschilt natuurlijk per persoon.

Gegroet

hij vraagt info over tRen enanthaat
niet test enathaat ;)

dice zei:
Ik kom net uit een test enth. - deca kuurje van 8 weken. op je vragen kan ik het volgende antwoorden:

- heb het tevens gestackt met arimidex. Hierdoor zijn de bekkende effecten als vochtaanzetting en vetaanzetting achterwege gebleven. Alleen een beetje last van gyno.
- het is een lange esther dus de duur van je kuur zou idd 8 weken + moeten zijn.
- Deca staat bekend om zijn libido verminderende werking. Door de test die ik ernaast stackte, werd ik behoorlijk geil. Kortom test = libidoverhogend
- tijdens de stack heb ik een dosis van 250mg aangehouden (met 200mg deca) voor een beginnerskuur werkt dit goed genoeg (gains 7 kg)
- voor een test only kuur zou 500mg volstaan. (afhankelijk van je verleden)
-ondankt de arimidex toch wel een beetje vocht vastgehouden dus niet super droog. Ik ben echter van mening dat je dit door een cutdieet prima kunt vermijden en dat je het zelfs kunt stacken in een cut-kuur, maar daarover verschillen de meningen.
- nevenwerkingen: Gyno! ben er alleen niet achter gekomen of dit door de deca of test kwam. (waarschijnlijk beide....) weinig last van acne, wel een beetje koppijn zo nu en dan. Dit verschilt natuurlijk per persoon.

Gegroet

Hij had het over Trenbolone, niet Testosteron. ;)

Anyway, er zit geen verschil in de werking van het hormoon zelf. Alleen is de afgifte vertraagd door een enanthaat ester te gebruiken ipv een acetaat ester (resp. halfwaarde van 10,5 en 3 dag).

Dus dan is het aan te raden het minimaal een weekje of 8 te gebruiken. :)

Het drukt iig wel op je libido. Net als deca is dit een 19-Nortestosteron variant en drukkend via progesteron (dacht ik, somebody correct me if I'm wrong please!).

Denk aan een dosis van 400mg per week, met wat Test. ernaast.

oh, ik las ook test enanth, ok niks gezegd dan...

oh sorry, verkeerd gelezen....

Terug
Naar boven