XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of kunt kiezen voor de verstandigste en gezondste oplossing en de alcohol laten voor wat ze is ;) Het is maar een gedacht ...

Ik bedoel het meer om te checken voor jezelf hoe je zou kunnen reageren op tren en situaties die agressie kunnen opwekken. Als je niet als een debiel reageert met veel alcohol op dan kun je denk ik redelijk veilig aan de tren. Alcohol drinken is inderdaad sowieso niet verstandig en alcohol + tren zou ik een no go noemen.

Ik bedoel het meer om te checken voor jezelf hoe je zou kunnen reageren op tren en situaties die agressie kunnen opwekken. Als je niet als een debiel reageert met veel alcohol op dan kun je denk ik redelijk veilig aan de tren. Alcohol drinken is inderdaad sowieso niet verstandig en alcohol + tren zou ik een no go noemen.

lol hij las denk ik wel heel selectief jouw vergelijking met alcohol :D

Toen ik 100 mg tren ed deed was ik me bewust van het feit dat ik prikkelbaarder kon zijn en tijdens de cycle deed zich een moment voor waar ik een legitieme reden had om uit mijn slof te schieten maar de uitbraak kwam niet. Ik ervaarde de agressie maar had totaal geen drang om dit fysiek te uiten. Wat mij betreft is dit bewijs dat roid rage echt tussen de oren zit. Je kunt denk ik voor jezelf het best testen hoe gevoelig je bent voor trenrage door te kijken hoe je reageert op agressieve situaties met heel veel alcohol op. Als je met veel alcohol rustig kunt blijven en sowieso niet al te debiel doet dan kun je er redelijk zeker van zijn dat tren geen andere triggers opwekt in dergelijke situaties.

Hoewel ik dus ongevoelig ben voor trenrage heb ik wel enorm last van trensomnia wat voor mij doorslaggevend is om het middel nooit meer te gebruiken tenzij ik er iets als een benzo bij gebruik.

Niet mee eens.
Met alcohol op word ik alleen melig,maar op tren irriteer ik me echt aan een hele boel dingen.
En in mn gedachtes is het soms echt murder death kill!

offtopic,ben al een hele tijd gestopt met alcohol uiteraard.

Als je er moeite mee heb waarom niet... Melatonine kun je daarvoor gebruiken :)

Melatonine had een vriend van mij het ook al over, werken deze dan echt al zo goed ik was eigenlijk meer aan het denken aan een temazepam of hete die nu ook al weer?

Hoewel ik dus ongevoelig ben voor trenrage heb ik wel enorm last van trensomnia wat voor mij doorslaggevend is om het middel nooit meer te gebruiken tenzij ik er iets als een benzo bij gebruik.

Dus jij zegt ook beter voor Melatonine BC?

In Amerika hebben ze een vrije effectieve manier om iemand in te laten slapen. Misschien eens proberen.

hahaha, ik wil wel nog graag wakker worden en de kuur en de rest van mijn leven af maken :D

Als je slapenloosheid het gevolg is van middelengebruik zou ik niet al teveel rekenen op melatonine, temazepam wel maar daar ben ik de dag erna continue zo doodmoe van dat ik constant het idee heb dat ik zo nog wel 8 uurtjes kan pakken. Buiten dat zijn benzos wel het laatste waar je problemen mee wilt krijgen.

Ja afhankelijk wil ik er niet van worden, maar het leek mij bijv wel handig als je al een paar k*t dagen achter elkaar hebt gehad om dan 1 te pakken om even lekker te slapen.

Ja afhankelijk wil ik er niet van worden, maar het leek mij bijv wel handig als je al een paar k*t dagen achter elkaar hebt gehad om dan 1 te pakken om even lekker te slapen.

Als je een keer serieus traint in de gym ben je misschien ook moe erna:p, val je direct in slaap lol

Kan je doen als je het kan krijgen van je HA, maar zoals ik zei ik ben de dag erna doodmoe. Schijnt wel persoonsgebonden te zijn.

zat me zo eens te bedenken he.. voor mij geen kuurtjes meer zonder tren. t liefst heb ik die shit year on in me bloed

alsnog abi jij donergenen

Als je een keer serieus traint in de gym ben je misschien ook moe erna:p, val je direct in slaap lol

Wordt gewoon zo moeilijk als er zo'n knappert als jij rond loopt in m'n gym:p

Ik verwacht gewoon dat ik er last van gaat hebben, want van een pre workout kan ik er al lang wakker van liggen

Kan je doen als je het kan krijgen van je HA, maar zoals ik zei ik ben de dag erna doodmoe. Schijnt wel persoonsgebonden te zijn.

Vriend van me heeft het op recept dus er aan komen lukt wel. Ik probeer het gewoon een keertje

Bij methyltren komt dit neer op het feit dat je ongeveer slechts 8 a 10 uur van de 48 Methyltren in je bloed hebt. Bij tren ace zal dat al snel een goede 36 zijn, maar zoals ik al eerder opmerkte, lijken mensen meer last te hebben van sides als agressie, zweten enz. als bloedniveau niet stabiel is. Dus voor allebei geld dat er meer dan voldoende reden is om ed en niet eod te zetten.

Stabielere bloedwaarden leveren overigens ook stabielere gains.

volgende cycle ga ik ook 2x pw prikken (tren E) in plaats van de gebruikelijke 1x.
ben benieuwd of het verschil merkbaar zal zijn.

2x is nog altijd minder dan 7x voor tren a. maar waarom zou je dan niet nog gewoon voor ace kiezen als ik vragen mag

Juist omdat die 2x minder is dan 7x zou ik wss ook kiezen voor E volgende kuur. Als je een week of 12 tot 16 op Tren wilt is ED prikken op een gegeven moment niet meer leuk, trust me. Heb 't 11 weken ofzo gedaan en begon echt wel te vervelen.

Edit, wtf is dat voor verdoet quote-werk :P

Ik zit nu in men laatste week (8w) tren a waarbij ik het elke dag zet en ik heb er geen last mee. Als verpleegkundige ben je het prikken dan ook gewoon.

Het ergste van al met korte esters is dat je soms al in je bed ligt en dan pas tot de conclusie komt dat je nog moet gaan prikken.

Juist omdat die 2x minder is dan 7x zou ik wss ook kiezen voor E volgende kuur. Als je een week of 12 tot 16 op Tren wilt is ED prikken op een gegeven moment niet meer leuk, trust me. Heb 't 11 weken ofzo gedaan en begon echt wel te vervelen.

Edit, wtf is dat voor verdoet quote-werk :P

Ah wacht idd ty mikie. Heb ff stom gedacht. Had de weken niet mee genomen ik de gedachten haha. 6 weken lijkt me al hel laat staan 11 :p

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Ik zit nu in men laatste week (8w) tren a waarbij ik het elke dag zet en ik heb er geen last mee. Als verpleegkundige ben je het prikken dan ook gewoon.

Prikke bij anderen lijkt me als verpleegkundige niet zo erg. Wel bij jezelf haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven