AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gaat mij niet vertellen dat je op 250/400 meer massa pakt als op 375/400 of 500/400.
Tuurlijk je krijgt ook meer last van sides en de toename van sides is groter als de toename van massa.

Meer niet nee, gelijkwaardig wel. Als je dan toch wat wilt uppen gooi dan de tren omhoog. Je zegt 't zelf al, de toename in massa is niet gelijk met de toename van sides. Dan ben je toch achterlijk als je voor die halve kilo extra meer sides gaat riskeren?

Meer niet nee, gelijkwaardig wel. Als je dan toch wat wilt uppen gooi dan de tren omhoog. Je zegt 't zelf al, de toename in massa is niet gelijk met de toename van sides. Dan ben je toch achterlijk als je voor die halve kilo extra meer sides gaat riskeren?

Uiteindelijk moet iedereen gewoon voor zichzelf ontdekken wat werkt.
Kan me best voorstellen dat sommige mensen 500/400 fijner vinden of andersom.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom? Tren overpowerd de test finaal en die 250 mg TestE extra ga je niet merken lijkt me. Zou nooit hoger in test gaan naast Tren, ik geloof in het low test-high tren principe.

Dacht dat BC dat toen zei :) Dat als je Tren niet gebruikt voor/tijdens het cutten je best wat hoger kan gaan zitten met allebei. Low-test-high-tren blijft altijd gelden ;)

niet waar... Meer is niet beter.

Wel tot op een zeker punt.

Methyltren, zelfs in olie heeft geen halfleven van 24u :p Dus altijd ed, best zo'n 2-3u voor de training, lijkt iets trager in circulatie te komen dan oral. Gezien tren ace al best ed gezet wordt, lijkt me dat ook een no-brainer.

wat zijn de gevolgen dan ,als je het niet ED doet maar wel EOD ? Werkt toch ook goed...

Voor het eerst backpumps als een mother****er. (benen training) ik loop letterlijk als een randdebiel van n pinguin rond na een paar setjes.

Waarschijnlijk omdat er ook nog wat Bold in me systeem zit, ook nog nooit zo snel de werking gemerkt van Tren E na de switch Bold > Tren. Blijft een opgefokt stieren anabool :D

Pomp is echt idioot bizar, alsof je uit je vel knapt. kracht is heerlijk. Drive is insane.

Persoonlijk loop ik mentaal wel veel meer te kankeren op vanalles, maar dat blijft in de meeste gevallen netjes binnen. Die Alpha achtige mindset kan je idd zeer goed in je voordeel gebruiken bij de dames.

Love that shit, ( op de backpumps na :o )

wat zijn de gevolgen dan ,als je het niet ED doet maar wel EOD ? Werkt toch ook goed...

Jezus, dan vergroeien je tenen tot je vingers en krijg je een 3e oog op je navel. Als je TestE bijv. 1 keer per 4 weken zet heb je dus iets van 2 weken niks in je bloed > schommelende bloedwaarden > meer kans op sides. Zo ook met Ace. Lijkt me dat je, zeker als je weet wat Tren met een mens kan doen, dat risico niet wilt lopen.

Jezus, dan vergroeien je tenen tot je vingers en krijg je een 3e oog op je navel. Als je TestE bijv. 1 keer per 4 weken zet heb je dus iets van 2 weken niks in je bloed > schommelende bloedwaarden > meer kans op sides. Zo ook met Ace. Lijkt me dat je, zeker als je weet wat Tren met een mens kan doen, dat risico niet wilt lopen.

meer kans op sides? spreek je uit ervaring ,heb je het uitgetest gehad?
Heb thans nooit zoveel gemerkt gehad,wel even goeie gains gehad en minder geld kwijt geweest...

Schommelende bloedwaarden = meer kans op sides. Ik zelf heb er ook geen last van maar ben over het algemeen niet gevoelig aan sides. Genoeg jongens die meteen vol staan met pukkels op hun rug en gemoedswisselingen.

meer kans op sides? spreek je uit ervaring ,heb je het uitgetest gehad?
Heb thans nooit zoveel gemerkt gehad,wel even goeie gains gehad en minder geld kwijt geweest...

Nee ik ben niet zo stom het te willen proberen man. Serieus, ik vind dit dezelfde domme discussie als Sust 1 keer per week zetten. Tuurlijk kan het, tuurlijk zal het wat doen maar waarom zou je dan niet gewoon Enanthaat zetten als je als een wijf wilt zeuren over het vele prikken.

Verder is dit heel erg offtopic dus I'm out of discussion :p Overigens is het geen discussie maar oke, schommelende bloedwaardes IS meer kans op sides, feit. Zelfde als dat 1000 loten in de loterij kopen je kans verhoogt dan wanneer je er maar 1 koopt. Nog steeds niet gezegd dat je 'm wint maar de kans is wel groter.

Stop es met die Quoteverkrachtingspraktijken. homofielen.:@:@

Bij methyltren komt dit neer op het feit dat je ongeveer slechts 8 a 10 uur van de 48 Methyltren in je bloed hebt. Bij tren ace zal dat al snel een goede 36 zijn, maar zoals ik al eerder opmerkte, lijken mensen meer last te hebben van sides als agressie, zweten enz. als bloedniveau niet stabiel is. Dus voor allebei geld dat er meer dan voldoende reden is om ed en niet eod te zetten.

Stabielere bloedwaarden leveren overigens ook stabielere gains.

Laatst bewerkt:
Volgende weekend gaat deze jongen beginnen en mocht ik leuke of slechte ervaringen hebben ik ga ze sowieso posten in dit topic!!

Hoe denken jullie over in slapers voor de zekerheid er bij te pakken om dit af en toe voor een goede nachtrust te gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
Volgende weekend gaat deze jongen beginnen en mocht ik leuke of slechte ervaringen hebben ik ga ze sowieso posten in dit topic!!

Hoe denken jullie over in slapers voor de zekerheid er bij te pakken om dit af en toe voor een goede nachtrust te gebruiken?

Als je er moeite mee heb waarom niet... Melatonine kun je daarvoor gebruiken :)

In Amerika hebben ze een vrije effectieve manier om iemand in te laten slapen. Misschien eens proberen.

Toen ik 100 mg tren ed deed was ik me bewust van het feit dat ik prikkelbaarder kon zijn en tijdens de cycle deed zich een moment voor waar ik een legitieme reden had om uit mijn slof te schieten maar de uitbraak kwam niet. Ik ervaarde de agressie maar had totaal geen drang om dit fysiek te uiten. Wat mij betreft is dit bewijs dat roid rage echt tussen de oren zit. Je kunt denk ik voor jezelf het best testen hoe gevoelig je bent voor trenrage door te kijken hoe je reageert op agressieve situaties met heel veel alcohol op. Als je met veel alcohol rustig kunt blijven en sowieso niet al te debiel doet dan kun je er redelijk zeker van zijn dat tren geen andere triggers opwekt in dergelijke situaties.

Hoewel ik dus ongevoelig ben voor trenrage heb ik wel enorm last van trensomnia wat voor mij doorslaggevend is om het middel nooit meer te gebruiken tenzij ik er iets als een benzo bij gebruik.

Toen ik 100 mg tren ed deed was ik me bewust van het feit dat ik prikkelbaarder kon zijn en tijdens de cycle deed zich een moment voor waar ik een legitieme reden had om uit mijn slof te schieten maar de uitbraak kwam niet. Ik ervaarde de agressie maar had totaal geen drang om dit fysiek te uiten. Wat mij betreft is dit bewijs dat roid rage echt tussen de oren zit. Je kunt denk ik voor jezelf het best testen hoe gevoelig je bent voor trenrage door te kijken hoe je reageert op agressieve situaties met heel veel alcohol op. Als je met veel alcohol rustig kunt blijven en sowieso niet al te debiel doet dan kun je er redelijk zeker van zijn dat tren geen andere triggers opwekt in dergelijke situaties.

Of kunt kiezen voor de verstandigste en gezondste oplossing en de alcohol laten voor wat ze is ;) Het is maar een gedacht ...

Hoewel ik dus ongevoelig ben voor trenrage heb ik wel enorm last van trensomnia wat voor mij doorslaggevend is om het middel nooit meer te gebruiken tenzij ik er iets als een benzo bij gebruik.

Dat lijkt me ook niet meteen de gezondste praktijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven