Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dacht ik al, BC zal het ook wel niet voor niets aanradenty
---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
mensen wel eens tren primo gebruikt? lijkt me gouden combi mocht je er geld voor over hebben
oke dacht ik al, BC zal het ook wel niet voor niets aanradenty
---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
mensen wel eens tren primo gebruikt? lijkt me gouden combi mocht je er geld voor over hebben
jep vorige kuur primo er naast gezet, werd me verteld dat dit de sides zou drukken.
Heb nu 600 bold naast 600 tren en heb nu nauwelijks sides en gains zijn ziek

Het is kwalitatief en voor het geld het beste wat je kunt krijgen![]()

Ze zeggen ook dat Primo het duurdere broertje van tren is dus zou het niet samen doen.
---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
Bold als vervanger van test, lekkere combi![]()
ow ja zou ook kunnen, heb me eigenlijk nooit helemaal ingelezen over tren. Zie tren primo ook bijna nooit maar dacht dat het wel een heilige combi zou kunnen zijn
Lekker Tren-A erin, als je er niet tegenkan is het zo weer uit je systeem
Bekendste verhaal is van die twee gasten die op de cable pull zaten foto's van elkaar te trekken en waar ik dan teken deed dat ze die gsm aan mij moesten geven, alsof ik een foto zou trekken. Steek ik hem gewoon in men zak en zeg "train verder, misschien heb je dan iets om foto's van te nemen"
Zo zijn er nog een paar, maar hooguit eens een leuke anecdote.
Even later vraagt ze of ik een vriendin heb. Ik toon men trouwring. Jammer zegt ze. Ik zeg ja, helaas ben ik beperkt tot dansen en flirten deze avond. Ze kijkt wat beteuterd "Echt ?", dus ik zeg "als je je kaarten goed speelt zit er nog een kus in
". Ze neemt men hand en sleurt me naar de dansvloer. Niet veel later zit haar tong ergens halverwege men keel, voelt ze aan men armen en wil dat ik haar ophef (wtf? Nuja, nuchter was ze niet
) Voelt ze opeens onder men hemd, trekt snel haar hand terug. Kijkt wat verbaasd en vraagt "scheer je dat af ?" Ik trek haar wat dichter en fluister in haar oor "schat, ik scheer ALLES af". De blik op haar gezicht was goud waard. De hand in men broek enkele minuten later in de coulissen nog meer ...
). Ze laat zich vallen op haar ellebogen achterwaarts. Neemt haar vinger en veegt alles wat er naast was in haar mond en laat het vervolgens heel suggestief langs haar kin op haar borsten lopen. Ze trekt haar knieeen op, kijkt me ondeugend aan en zegt "en nu moet je men kont verwennen". Denk dat ik nog nooit zo snel een tweede erectie gekregen heb.
dit....Ok, als je op tren zit dan willen vrouwen je. Je merkt het. Het heeft geen reet te maken met hoe je eruit ziet, het is pure feromonen, want vrouwen die eerst niet keken staan plots op hun schone schoenen te druipen

Ben ik dan de enige die dat soort shit niet heeft op Tren? Serieus, m'n libido schiet er niet ziek van omhoog, word er niet agressief van maar juist heel lief.. Vrouwen die me aangapen valt me toch niet op, ik ben slecht met hints. Op hoge Test merk ik wel dat er veel meer gekeken wordt en ze me echt veel meer aanspreken dan normaal maar op Tren niet. **** my life. Gains zijn er wel altijd goed op.
Ohja, het niet zo hoge libido kan ook gewoon komen omdat ik me het leplazerus zweet als ik coïtus heb, geen zin om 3 of 4 keer per dag de hele zooi te verschonen![]()

hoeveel mg tren raden jullie aan voor de meeste gains? 400 -600 mg?