Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar eens tren proberen ooit, leuke verhalen hier :p. Maar lees ook wat mindere dingen hier en daar, het blijft gewoon zwaar voor je lichaam.

seems legit met feromonen, heb nergens erover gelezen namelijk

Stel dat soort shit ff ergens anders.

Krachtgains had ik overigens ook niet. Wel leuk verhaal maar no clue of het nou door de Tren kwam of gewoon omdat ik een sexy mofo ben :

Vrouwtje in de gym vroeg me te spotten met squatten, ik netjes gedaan, heel knappe meid. Na de tijd beetje mee gepraat, volgende dag in de gym vroeg ze of ik 's avonds langs kwam terwijl we naar kleedkamers liepen. Heb een vriendin dus braaf als ik ben zei ik nee sorry blabla. Drukt ze me tegen de muur, voelt me aan mn zak en zegt : hmm, daar ligt het probleem niet, dacht dat ze je ballen in d'r handtas had.. Vreemd..

Heb me doodgelachen naderhand, train er nu nog regelmatig mee maar dan gewoon om het trainen.

Grappig. Same here. Tren is niet mijn ding. Weinig tot geen libido en mn pens blies er zo van op dat ik er gewoon niet uitzag. Ook geen krachtgains. Gestopt en nog een paar weken door op 500test en 500mast en dat blijkt mijn sweet spot te zijn. Zie er beter uit, betere libido en kracht begint weer te komen.

@BC

Je hebt mijn overgehaald en al mijn twijfels zijn weg!

@Mikieb

Als een wijf mij bij de ballen pakt en gedaan zou willen worden, dan kan ik mij al niet inhouden. Respect hoor!!

Dit topic heeft mijn mindere avond een hele leuke positieve avond gemaakt!!

Maar even research doen of ik naast test/primo tren kan zetten��

Ok, denk dat de meeste bij mij ook in categorie twee vallen, omdat ik denk eerste categorie redelijk onder controle te hebben, behalve als er noobs op hun gsm zitten te spelen en mensen op te houden in de gym, dan verlies ik men cool wel :p Bekendste verhaal is van die twee gasten die op de cable pull zaten foto's van elkaar te trekken en waar ik dan teken deed dat ze die gsm aan mij moesten geven, alsof ik een foto zou trekken. Steek ik hem gewoon in men zak en zeg "train verder, misschien heb je dan iets om foto's van te nemen" :p Zo zijn er nog een paar, maar hooguit eens een leuke anecdote.

In categorie twee was er de keer dat ik in een loungebar stond en twee jongedames komen binnen. De ene loopt naar de bar achter de drank en de andere staat me vanop nog geen twee meter rechtuit aan te gapen. Beetje ongemakkelijk, dus ik kijk terug. Ze is niet mis. Ik zeg "je staart me aan". Ze zegt van niet en staart gewoon verder :p Even later vraagt ze of ik een vriendin heb. Ik toon men trouwring. Jammer zegt ze. Ik zeg ja, helaas ben ik beperkt tot dansen en flirten deze avond. Ze kijkt wat beteuterd "Echt ?", dus ik zeg "als je je kaarten goed speelt zit er nog een kus in ;)". Ze neemt men hand en sleurt me naar de dansvloer. Niet veel later zit haar tong ergens halverwege men keel, voelt ze aan men armen en wil dat ik haar ophef (wtf? Nuja, nuchter was ze niet :p) Voelt ze opeens onder men hemd, trekt snel haar hand terug. Kijkt wat verbaasd en vraagt "scheer je dat af ?" Ik trek haar wat dichter en fluister in haar oor "schat, ik scheer ALLES af". De blik op haar gezicht was goud waard. De hand in men broek enkele minuten later in de coulissen nog meer ...

Ok, als je op tren zit dan willen vrouwen je. Je merkt het. Het heeft geen reet te maken met hoe je eruit ziet, het is pure feromonen, want vrouwen die eerst niet keken staan plots op hun schone schoenen te druipen zodra je in 5 meter afstand komt. En ze willen je enkel voor de coïtus. Heb ooit paar keer geprobeerd een relatie te beginnen toen ik op tren zat, lukt niet. Ze gebruiken je als een vod (of liever ze willen gebruikt worden als een vod) en verdwijnen. Ziekelijk zelfs. Ze willen ook dat je dingen met hen doet die ze met andere mannen nooit zouden doen. Was er eens eentje langs achter aan het nemen en stond op punt om klaar te komen. Ik trek haar haar achteruit, trek hem er uit, sta recht en spuit helemaal in en naast haar mond (doen alle vrouwtjes wel, maar probeer dat maar eens zonder waarschuwing op een eerste date zonder tren en laat me weten hoe het lukte :p). Ze laat zich vallen op haar ellebogen achterwaarts. Neemt haar vinger en veegt alles wat er naast was in haar mond en laat het vervolgens heel suggestief langs haar kin op haar borsten lopen. Ze trekt haar knieeen op, kijkt me ondeugend aan en zegt "en nu moet je men kont verwennen". Denk dat ik nog nooit zo snel een tweede erectie gekregen heb.

En het leuke is, de tren maakt het ook mogelijk, want je kan echt uren doorgaan zo. Ongetwijfeld to be continued naarmate meer me te binnen schiet :p

HAHA baas

Ik zat Thor 2 te kijken op het andere scherm, maar toch ff op pauze gezet voor dit topic.. Stefanovich, GiXeL, MikeB en BC hebben mijn avond gemaakt, geniaal topic! Misschien moet ik toch ook maar eens de dark side op gaan zoeken :o

Laatst bewerkt:
Wie gaat er makkelijker vreemd op tren?

Concluderend uit de rest van de posts...
Iedereen.

jezus wat een verhalen!!! GE-NI-AAL!!!!
Ik zal het ook ooit gaan gebruiken, totaal overtuigd:roflol:

Haha echt he we gaan al goed :D

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Damn Bc wat een verhaal!

Ik heb er nog een hoop hoor :p Was vanavond naar een marinebal en had alweer prijs :p Men vrouw heeft me men beste pick-upline ooit gegeven :p Niemand ooit die aflevering van Friends gezien waarin Ross en Rachel besluiten een lijst te maken met 5 bekende namen waar ze mee mogen vreemd gaan als het zou lukken ? Men vrouw stelde dat deze week voor :p Zag vanavond een knappe rosse (ik heb het wel voor roodharigen :p) en ik zei "ik wil die op mijn lijst". Ik sta recht en men vrouw vraagt waar ik naartoe ga en ik zeg "kga haar naam gaan vragen om op men lijst te zetten he :p" Of hoe vertel ik in een zin dat ik iemand lekker vind en getrouwd ben, en toch even vreemd kan gaan :p Om te zwijgen van die grote blonde die op haar lip beet, suggestieve bewegingen maakte en me met haar ogen uitkleedde telkens haar lief en mijn vrouw niet keken :p

Nu, als je niet gewoon bent hoe je met tren omgaat, of je bent gewoon uber-lelijk (moet echt wel, want ik ben allesbehalve een knappe jongen of zo :p) start slow. Begin met een paar gemiddelde vrouwen tot je ze beet hebt. Boost wat je zelfvertrouwen, tegen dan ben je al wat losser met je bewegen en praten, en beweeg dan traag in de richting van de 8,9 en 10's :p Die hebben dan al opgemerkt dat er een legertje vrouwen rond je stond te kwijlen en hun nieuwsgierigheid is gewekt. Kijk ze af en toe eens aan met zo'n blik van "hier sta ik dan" en focus je dan weer even op je mindere vrouwen. Zodra je in de tren-zone bent (3-4 meter afstand ?) dan ga je ervoor, ze weten echt niet wat er gebeurt :p

je kweekt na een tijd ook die ****-all attitude van "ja ik weet wel dat je staart" :p Dan glimlach je eens terwijl je wegdraait en ze worden er gek van. En zeg ook gewoon je gedacht. EEns op de tien is er eentje die je er wat over vind, maar who cares, staan er nog ;) En zoals ik al zei, een relatie beginnen op tren lukt je nooit, dus is ook nooit een groot verlies.

Bigcat......Ik begrijp hier uit alle verhalen dat monogaam zijn op tren verleden tijd is ? En ik me relatie,huis etc gewoon keihard op straat gooi als ik tren begin te consumeren????

Alles wat niet mag is leuk. Ik ga 8weken vakantie inplannen en mezelf aan de centrale verwarming vastbinden.

Ik ben monooooogaaaammmmmm

Tren is super, vandezomer test e -wk 1-12 tren e week 1-6 Tri tren wk 6-12. (1-6 db) (2x pw 1ml elk)
alleen veel zweten + wakker schrikken in nacht. ook schrok ik af en toe ivm spontane kortademigheid. kreeg ook hangtepels en bolle kop maar is na de kuur vanzelf weggetrokken.

verder extreem libido en goede massawinsten. ongeduldig en meer op jezelf, vond het prachtig.

volgende maand beginnen met Tren (A) sust Db 6 wk

ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Thnx guys heb me weer met plezier bijgelezen haha :D

Tren is super, vandezomer test e -wk 1-12 tren e week 1-6 Tri tren wk 6-12. (1-6 db) (2x pw 1ml elk)
alleen veel zweten + wakker schrikken in nacht. ook schrok ik af en toe ivm spontane kortademigheid. kreeg ook hangtepels en bolle kop maar is na de kuur vanzelf weggetrokken.

verder extreem libido en goede massawinsten. ongeduldig en meer op jezelf, vond het prachtig.

volgende maand beginnen met Tren (A) sust Db 6 wk

ben benieuwd

You sirious?

Heb je foto,s bekeken ..was de supermarkt 12weken dicht ofwat?
Leer eerst eens eten gozer 12weken test tren en dan zo,n shape heb ik nog nooooit gezien.

Oké back ontopic!!!

Laatst bewerkt:
niet als kritiek bedoeld, maar waarom doen mensen tren als het geen zomer is?

Waarom zouden mensen tren enkel gebruiken als het zomer is ? Het is hier geen beachboy forum he :P.
Dat je er goed vasculair uitziet in de zomer op het strand (want dat zul je wss bedoelen met zomer) is natuurlijk mooi meegenomen.

Waarom zouden mensen tren enkel gebruiken als het zomer is ? Het is hier geen beachboy forum he :P.
Dat je er goed vasculair uitziet in de zomer op het strand (want dat zul je wss bedoelen met zomer) is natuurlijk mooi meegenomen.

Is mooi meegenomen?

Sta het hele jaar op 15% maar in de zomer op 8%

Ik doe het zeker voor de zomer!:D Voor wat anders? Wedstrijden? Geen ambitie voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven