AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb echt respect voor die gene die rustig blijven op tren. Ik zit nu in de 4e week en ben echt een zwaar geïrriteerde kl***zak aan het worden met een zero tolerance mentaliteit. Ik heb de neiging om discussies meteen af te kappen met geweld en ik pik echt helemaal niks meer. Ik probeer het nog 2 weken vol te houden en dan stop ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Ik heb echt respect voor die gene die rustig blijven op tren. Ik zit nu in de 4e week en ben echt een zwaar geïrriteerde kl***zak aan het worden met een zero tolerance mentaliteit. Ik heb de neiging om discussies meteen af te kappen met geweld en ik pik echt helemaal niks meer. Ik probeer het nog 2 weken vol te houden en dan stop ik.

Maar hoe ben je in het dagelijks leven dan als je off bent.

Ja je moet je (gebrek aan) lengte natuurlijk een beetje compenseren :D
Nou, ik kan je verzekeren (en dan spreek ik uit ervaring) dat lengte er niet toe doet :cool::). Het nadeel is als je niet lang bent dat mensen je wat sneller uitdagen.

Logisch, maar jij bent ook bijna net zo breed als dat je kort bent :D

Ik kan me hier al in vinden aan de test.
Verstandiger om van de tren dan af te blijven?!
.
.
Verstand op 0.Te nieuwsgierig :p

Ik kan me hier al in vinden aan de test.
Verstandiger om van de tren dan af te blijven?!
.
.
Verstand op 0.Te nieuwsgierig :p
Het is de kunst om situaties te vermijden.
Ik ga zelf weer beginnen met kickboksen en hang een stootzak bij mij op zolder zodat ik elke dag even mijn irritaties eruit kan trappen en stoten. Misschien dat dat helpt bij mijn volgende tren blast met een hogere dosis tren :D

Het is de kunst om situaties te vermijden.
Ik ga zelf weer beginnen met kickboksen en hang een stootzak bij mij op zolder zodat ik elke dag even mijn irritaties eruit kan trappen en stoten. Misschien dat dat helpt bij mijn volgende tren blast met een hogere dosis tren :D

Maar het probleem is,dat ik het sowieso al heerlijk vindt om
situaties aan te gaan.En achteraf denk van: Nee waarom nou,sukkel (ik) had gewoon je bek
gehouden!! ;)

Maar het probleem is,dat ik het sowieso al heerlijk vindt om
situaties aan te gaan.En achteraf denk van: Nee waarom nou,sukkel (ik) had gewoon je bek
gehouden!! ;)

dank dat ik dan juist er aan moet haha, ik vermijd zulke dingen eerder. ben niet echt alfa :(

Bewust ruzie en problemen opzoeken heeft niks met alpha zijn te maken hoor, dan ben je gewoon een ontzettende pauper.

klopt, doelde ook niet zozeer op die manier maar wat meer mannelijker zeg ma. of ja weet niet hoe ik het moet uitleggen. ben gewoon een zieletje :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven