Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BC zou een eigen UGL moeten beginnen, denk dat 3/4 van het forum zijn spul zou kopen, ongeacht of er nou werkzame stof in zit of niet.

Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.BC zou een eigen UGL moeten beginnen, denk dat 3/4 van het forum zijn spul zou kopen, ongeacht of er nou werkzame stof in zit of niet.
Daar koop ik ook. Ben ik nu een domme ecto?
Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.
---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------
Daar koop ik ook. Ben ik nu een domme ecto?

Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.
Week 6 en helemaal acne vrij denk dat het door de lage test komt
Echt raar, 6 weken winstrol en 6 weken Tren en echt bijna geen bijwerkingen behalve dat ik een keer een nachtje slecht slaap.
500 mg Test-e en ik had soms echt diepe grote puisten op mijn borst en schouders , geirriteerde tepels en ik moest de loodgieter bellen omdat mijn doucheputje verstopt zat door al het haar wat ik verloor. Ik dacht juist dat je daar met winstrol en tren veel meer last van had.
Volgende kuur ga ik bulken alleen dan ace 75 eod, heb al gigantisch veel krachttoenamen met cutten, laat staan in de bulk
Wie van jullie is dit trouwens?
http://www.at5.nl/artikelen/124877/fietser-na-botsing-in-elkaar-geslagen-en-afgeperst
Echt raar, 6 weken winstrol en 6 weken Tren en echt bijna geen bijwerkingen behalve dat ik een keer een nachtje slecht slaap.
500 mg Test-e en ik had soms echt diepe grote puisten op mijn borst en schouders , geirriteerde tepels en ik moest de loodgieter bellen omdat mijn doucheputje verstopt zat door al het haar wat ik verloor. Ik dacht juist dat je daar met winstrol en tren veel meer last van had.
Volgende kuur ga ik bulken alleen dan ace 75 eod, heb al gigantisch veel krachttoenamen met cutten, laat staan in de bulk
Wie van jullie is dit trouwens?
http://www.at5.nl/artikelen/124877/fietser-na-botsing-in-elkaar-geslagen-en-afgeperst

Wat een f**got. Je laten meppen & dan ook nog eens geld pinnen.
Overigens had ik em ook een paar stompen gegeven als ie op mn raam begon te rossen.
Hehe als ie me aangereden zou hebben en dan ook nog durft te gaan b**chen zou ik 'm, Tren of geen Tren, uit de auto hebben getrokken, bijrijder erbij.
Gaan jullie nu knuffelen?