MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC zou een eigen UGL moeten beginnen, denk dat 3/4 van het forum zijn spul zou kopen, ongeacht of er nou werkzame stof in zit of niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Hahah true story

Week 6 en helemaal acne vrij denk dat het door de lage test komt

BC zou een eigen UGL moeten beginnen, denk dat 3/4 van het forum zijn spul zou kopen, ongeacht of er nou werkzame stof in zit of niet.
Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

3/4 van t forum koopt ook bij b&f :roflol:
Daar koop ik ook. Ben ik nu een domme ecto?

Heeft niet zo zeer te maken met BC, maar als iemand een mega goed resultaat heeft bereikt dan ben ik wel benieuwd naar hoe en waarmee.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Daar koop ik ook. Ben ik nu een domme ecto?

Je bent onder de 100kg, dus je bent idd een ecto. Of je dom bent weet ik niet!:D

Als ik men iet vergis heeft BC voor die 88 kg bij 7 % ook al +100 kg gewogen. Spiergeheugen of hoe het ook mag heten moet je niet onderschatten imo, zeker niet met een fijne dosis AAS na lange tijd off en kennis van wat je doet erbij.

Echt raar, 6 weken winstrol en 6 weken Tren en echt bijna geen bijwerkingen behalve dat ik een keer een nachtje slecht slaap.

500 mg Test-e en ik had soms echt diepe grote puisten op mijn borst en schouders , geirriteerde tepels en ik moest de loodgieter bellen omdat mijn doucheputje verstopt zat door al het haar wat ik verloor. Ik dacht juist dat je daar met winstrol en tren veel meer last van had.

Volgende kuur ga ik bulken alleen dan ace 75 eod, heb al gigantisch veel krachttoenamen met cutten, laat staan in de bulk

Wie van jullie is dit trouwens?

http://www.at5.nl/artikelen/124877/fietser-na-botsing-in-elkaar-geslagen-en-afgeperst

Echt raar, 6 weken winstrol en 6 weken Tren en echt bijna geen bijwerkingen behalve dat ik een keer een nachtje slecht slaap.

500 mg Test-e en ik had soms echt diepe grote puisten op mijn borst en schouders , geirriteerde tepels en ik moest de loodgieter bellen omdat mijn doucheputje verstopt zat door al het haar wat ik verloor. Ik dacht juist dat je daar met winstrol en tren veel meer last van had.

Volgende kuur ga ik bulken alleen dan ace 75 eod, heb al gigantisch veel krachttoenamen met cutten, laat staan in de bulk

http://www.at5.nl/artikelen/124877/fietser-na-botsing-in-elkaar-geslagen-en-afgeperst

Kan maar 1 iemand zijn.. Em?!

Wat een f**got. Je laten meppen & dan ook nog eens geld pinnen.

Overigens had ik em ook een paar stompen gegeven als ie op mn raam begon te rossen.

Kwam door al dat haar he?! :roflol:

Wat een f**got. Je laten meppen & dan ook nog eens geld pinnen.

Overigens had ik em ook een paar stompen gegeven als ie op mn raam begon te rossen.

Hehe als ie me aangereden zou hebben en dan ook nog durft te gaan b**chen zou ik 'm, Tren of geen Tren, uit de auto hebben getrokken, bijrijder erbij.

Hehe als ie me aangereden zou hebben en dan ook nog durft te gaan b**chen zou ik 'm, Tren of geen Tren, uit de auto hebben getrokken, bijrijder erbij.

Ja, maar je weet hoe die tyfusfietsers zijn. Denken dat ze koning op de weg zijn. Vond waarschijnlijk dat de brave man te dicht bij zn fiets stond en besloot een paar flinke tikken op het raam te geven.

Zit nu ong 3-4 weken op tren ace 120 mg en moet wel zeggen dat ik absurd veel aderen zie en dat ''hard'' look ervaar waar ik altijd hoor van tren gebruikers. Wat ik me nu afvraag hoe absurd je eruit moet zien op een lage bodyfat van 8 procent of lager.

Ga tot 8 procent ermee cutten en dan 200 mg/ ED tijdelijk nemen om te kijken of ik een freak look kan ervaren, zal pics posten dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.799
Heel erg ziek LD ;)

Edit ik ben btw een week op 120 mg zat toen op 80-100 mg ED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven