- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee weet ik niet...leg eens uit ...haha altijd van die figuren die denken dat ze moeten dissen....kansloos
Damnnnn wat is dit nou weer voor gelul? JIJ stelt een vraag, WIJ antwoorden en dan heb je nog commentaar ook? Man man man.... ik zou je tren intraveneus zettenMaar ik ga gewoon voor billen haaha...wilde beginnen met een test...tren combi....
Kan je aas uberhaupt in je buik injecteren? (lees; intram. abs) niet subq.
In je oogbal werkt altijd wel goed voor de roidrage ervaringWaar tren injecteren? Ik doe het gewoon thuis, meestal.

tijdens de spits in de trein zorgt wel voor die pinning ninja skills.Waar tren injecteren? Ik doe het gewoon thuis, meestal.
Ik in mijn anus... Meest potente plek in mijn lichaam.Waar tren injecteren? Ik doe het gewoon thuis, meestal.
Weer allemaal aannamens...lezen is een vak....er staat duidelijk iemand spuit in buik..en dat ik dat vreemd vind...gewoon inhoudelijk reageren ...of niet reageren ...dat kansloze gedrag heb ik niks aan
Was een serieuse vraag
Faka met body en fit sollicitatie dan?Succes met je kuur! ga je een logg bijhouden?
Groetjes marc
@macoe10 , zou je misschien je zin kunnen vertalen naar het Nederlands? Kan er vrij weinig van maken...Gaat goed komen....de resultaten met deze kuur al snel zichtbaar...betaald wat meer....maar zeer tevreden....dus thanks ijzer