- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offense but your question was actually... yeh... nvm.Kansloze figuren...ga trainen ...doe je nog wat nuttigs in plaats van de internet held uit te hangen achter een toetsenbord
Heb jij last van het puntjes syndroom?Dan antwoord niet...als je de vraag onzin vind....ik ben op zoek naar antwoorden....niet naar internet helden....
Zijn er maar een paar die serieus antwoord geven ...mijn dank daarvoor...al het overige...tja...is veel zeggens over het niveau van die mensen
Aardig veel punten in jou posts.Als ik naar de manier van typen, de woordkeuze en je reacties kijk, is er maar één met een beduidend laag niveau.Dan antwoord niet...als je de vraag onzin vind....ik ben op zoek naar antwoorden....niet naar internet helden....
Zijn er maar een paar die serieus antwoord geven ...mijn dank daarvoor...al het overige...tja...is veel zeggens over het niveau van die mensen

Als ik naar de manier van typen, de woordkeuze en je reacties kijk, is er maar één met een beduidend laag niveau.
De meneer die je ziet als jij in de spiegel kijkt![]()
Ik niet knul. Ik heb je daadwerkelijk advies gegeven.
Laat ik maar antwoord op je vraag geven..
Als je tren wil zitten moet je
1: test erbij zetten op 250 of 300mg, 1ml dus. test zet je (bijna) altijd als basis voor in een kuur. Het voorkomt onder andere dat je geen nul libido krijgt.
2: de tren zet je meestal op 400mg, dit is 2ml. De tren zet je hoger als de test om de bijwerkingen te beperken
3: mast op 400mg, 2ml. Mast is erg androgeen en zorgt er in Jip en Janneke taal voor dat je bijwerkingen beperken.
dit is in totaal 5ml die je in een week wegprikt. Je kunt het verdelen over 2x in een week maar ik heb een aardig goed inschattingsvermogen bij mensen (niet slecht bedoeld) dus je kant het gewoon iedere maandag prikken in je bilspier (glute).
Dit doe je in totaal voor 10 weken met daaropvolgend 2 weken de testosteron solo, zonder andere middelen dus.
Je hebt in totaal 12 spuiten en 24 naalden 0,8x40mm nodig. Het dubbele aantal naalden is nodig omdat je hiermee je gear uit de flesjes zuigt. Je haalt vervolgens de naald waarmee je opgezogen hebt eraf en zet er een nieuwe op om te injecteren. (Spuiten en naalden bij dealer kopen en anders bestellen op www.daxtrio.nl).
Nakuren doe je met clomid of met nolvadex voor 4 weken
Leuk stukje tekst, en zeker leerzaam. Maar waar is het antwoord op zn vraag? Kheb zn vraag nog maar een x gequoteOp welke plaatsen kan je tren injecteren...kennis van mij zet het in been en buik? Maar ik vertrouw dat niet...kan dat ?

Binnekort op het nieuws, ""bodybuilder" dood terug gevonden nadat hij in zijn halsslagader injecteerde", ik zou maar niet al te veel van dit soort posten, in deze tijd wordt er makkelijker aan de AAS gehapt zonder enig idee waar je mee bezig bent.Halsslagader is de beste injectieplaats voor snelle opname in het systeem. Makkelijk te bereiken ook en amper subcutaan vet waar je door moet.
Leuk stukje tekst, en zeker leerzaam. Maar waar is het antwoord op zn vraag? Kheb zn vraag nog maar een x gequote![]()
Je spieren confusen zodat ze er niet aan gewend raken, effectieve methode voor hypertrofie. Ik zeg doen! Je spieren moeten regelmatig verrast worden om nieuwe prikkels te krijgen om te blijven groeien!Ik zou een keer gek doen en gewoon een keer op Utrecht centraal voor de AH to go je tren zetten. Keepthebodyguessing, right babe?
Whatever it takesJe spieren confusen zodat ze er niet aan gewend raken, effectieve methode voor hypertrofie. Ik zeg doen! Je spieren moeten regelmatig verrast worden om nieuwe prikkels te krijgen om te blijven groeien!
Is al beantwoord.Kan iemand mijn vraag nog beantwoorden? Ben benieuwd.
hier je antwoorden.Kan iemand mijn vraag nog beantwoorden? Ben benieuwd.
0,5ml per injectie kan subcutaan (onderhuids, buikvet) kan. Zolang je geen verhardingen krijgt (kleine minderheid).
Tren zet je net als elk ander op olie basis gemengd aas, in je bil, been, borst, schouder etc.. Maar in je buikNeen.
En beginnen met test en tren samen? Ook neen.