Fitness Seller

Tren

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Iemand ervaring met het nieuwe Treneject?
5 ampules met naalden compleet 200mg per 1ml = 1ampul (TREN E)

Volgens mij komt het uit Rusland.

Nee.

Jij?

moet je drie keer prikken voor 600mg, lekker handig...:nope:

Voor tren ace misschien wel handig. Tren E lijkt het me ruk als je op wat hogere doseringen zit.

net opgezocht, wel onhandig als je meer als 200mg zet.
Trenaject is de Ace versie en Boldeject en decaject de Bold en Nandrolon

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hoe weet jij dat er max maar 270mg in een ml kan? zelf geprobeerd wat te brouwen of domweg anderen nalullen?
Je leest / hoort wat.... filmpjes van pros etc...... je moet toch ergens je info vandaan halen. Lekker boeiend verder. I

Rich Piana verklaart dat op You Tube...
Of het waar is ???

Rich piana zegt ook dat je beter kan cruisen op 5000iu hcg per dag, want dat onderdrukt niet...

Heb het binnen.
Anyway er zit een DRAAIDOP op dus als je het aanschaft... draai die dop er eerst af. Beetje appart systeem is het.
Mischien handig voor jullie om te weten voordat je het er af trekt en de boel SLOOPT

De gebruikshandleiding is zinloos want die geeft aan dat je naar de Dokter moet en die moet aangeven hoe het werkt

Laatst bewerkt:
Had je een normaal merk moeten kopen.

Werkt anders prima, gister een (1x) shot. Sliep maar 3 uurtjes what the hell...
Is het normaal dat je amper slaapt op dat spul? Ik neem al meer dan zat tryptofaan tot me! Ook dikke nachtmerries niet normaal, zou geen probleem moeten zijn als je serotonine hoog genoeg is.
Als ik vannacht weer dikke nachtmerries heb en slecht slaap ga ik 5htp halen bij drogist.

Ik heb tren E gehaald ipv A omdat ik conclussies wil trekken uit een lange esther, mischien is het alleen een paar dagen dat je lichaam er aan moet wennen. Ik had dit ook met dianabol, was ook niet zo geweldig de eerste dagen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven