AndroidHealthClinic

Tren

Na 1 injectie al die bijwerkingen. Als dat geen kwaliteit spul is weet ik het ook niet meer hoor

Dat ik nog niks. Ik had laatst 3 uur na mijn eerste injectie al 2 kg droge massa erbij!

• Topic Starter Topic Starter
Na 1 injectie al die bijwerkingen. Als dat geen kwaliteit spul is weet ik het ook niet meer hoor
Waarom zou de kwaliteit slecht zijn.. tren kost sowieso geen moer.. Daarnaast is alle aas die ik heb gekocht daar altijd goed geweest.
Hoe ECHTER je product hoe meer bijwerkingen,, AAS = bijwerkingen.

of je moet zon Nep product uit amerika halen .. ja dat zijn alleen vitamientjes ....

Ik voel sinds vandaag ook een zware verkoudheid opkomen.. o.a ZEEER droge ogen etc... mischien is dat het probleem geweest
Gaat nu trouwens stukke beter na flink wat gegeten te hebben en gedronken

Laatst bewerkt:
Werkt anders prima, gister een (1x) shot. Sliep maar 3 uurtjes what the hell...
Is het normaal dat je amper slaapt op dat spul? Ik neem al meer dan zat tryptofaan tot me! Ook dikke nachtmerries niet normaal, zou geen probleem moeten zijn als je serotonine hoog genoeg is.
Als ik vannacht weer dikke nachtmerries heb en slecht slaap ga ik 5htp halen bij drogist.

Ik heb tren E gehaald ipv A omdat ik conclussies wil trekken uit een lange esther, mischien is het alleen een paar dagen dat je lichaam er aan moet wennen. Ik had dit ook met dianabol, was ook niet zo geweldig de eerste dagen.

NIet onvriendelijk bedoeld maar als je moet vragen of dit veroorzaakt kan worden door tren; had je je misschien iets veel beter moeten inlezen...?

Anyway: als je nu al moeite hebt met bijwerkingen, dan zal je week 8 niet gaan redden.

• Like
Waarderingen: Vonk
NIet onvriendelijk bedoeld maar als je moet vragen of dit veroorzaakt kan worden door tren; had je je misschien iets veel beter moeten inlezen...?

Anyway: als je nu al moeite hebt met bijwerkingen, dan zal je week 8 niet gaan redden.

+1

Voel me nu al stukke beter, volgens mij is het gewoon heavy als je de eerste keer een bepaalde stof tot je toe neemt. Voel me nu gewoon op mijn gemak en rustig ipv helemaal druk in het hoofd.
zon big deal moet 1cc tren niet zijn... is toch de minimum dosis.. genoeg ingelezen

Voel me nu al stukke beter, volgens mij is het gewoon heavy als je de eerste keer een bepaalde stof tot je toe neemt. Voel me nu gewoon op mijn gemak en rustig ipv helemaal druk in het hoofd.
zon big deal moet 1cc tren niet zijn... is toch de minimum dosis.. genoeg ingelezen

:thumbs: goed man!

Beter idd.. voelde me aardig brak en hyper.... zeker geen lekker gevoel dat. Lijkt wel of het lichaam moet wennen aan de stof. Laat het ook lekker bij 200mg per week

Beter idd.. voelde me aardig brak en hyper.... zeker geen lekker gevoel dat. Lijkt wel of het lichaam moet wennen aan de stof. Laat het ook lekker bij 200mg per week
Heb zelf soms een hypo gevoel op tren maar dan ja t meestal weg als ik gegeten heb

600mg........ wie wil dat nou.. dik gevaarlijke bloeddruk en je hart vergroot als een malle want die heeft het uber zwaar ... kans op hartfalen neemt alleen maar drastisch toe bij zon hoeveelheid als 600 of hoger., merk trouwens nu al dat hart flink zwaarder heeft bij rust etc.... zeker geen veilige aas soort.. Een van de reden dat het fijn is het gebrek aan waterretentie/bloat .

Als ik aan de AAS zit houd ik mijn bloeddruk en hartslag nog het liefst binnen de perken... als ik zo rondlees pakt iedereen minimaal 400-600mg tren per week :/

:haha:Are u shitting me

kan je beter andere AAS mild combineren dan tren extra hoog in mg zetten. Dianabol +TEST +deca met tren bijv.. lijkt me al gezonder voor jebloeddruk dan tren 600+mg....
of niet?

Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie geestverruimende middelen?Ik net 600 mg enantaat im en ik ga nu gewoon slapen...jullie drama-queens?

• Like
Waarderingen: REJ
kan je beter andere AAS mild combineren dan tren extra hoog in mg zetten. Dianabol +TEST +deca met tren bijv.. lijkt me al gezonder voor jebloeddruk dan tren 600+mg....
of niet?
Dbol en deca zijn nou ook niet bepaald milde AAS, dan kan je beter primo pakken.
Maar ik heb toch het liefst de tren hoog staan :D

600mg........ wie wil dat nou.. dik gevaarlijke bloeddruk en je hart vergroot als een malle want die heeft het uber zwaar ... kans op hartfalen neemt alleen maar drastisch toe bij zon hoeveelheid als 600 of hoger., merk trouwens nu al dat hart flink zwaarder heeft bij rust etc.... zeker geen veilige aas soort.. Een van de reden dat het fijn is het gebrek aan waterretentie/bloat .

Als ik aan de AAS zit houd ik mijn bloeddruk en hartslag nog het liefst binnen de perken... als ik zo rondlees pakt iedereen minimaal 400-600mg tren per week :/

:roflol: :roflol:

Terug
Naar boven