MuscleMeat

Trenbolone Acetate of Enanthate ?

Ik weet niet precies wat je functie is, maar geloof niet dat je zomaar met 5 kitjes HGH en een doos T E ampullen naar buiten kan lopen.. Mocht het wel zo zijn, geniet er van!

Wat een bullshit topic, ts is een mong**l en lult.
Tren uit een ziekenhuis lab Trolololol

• Topic Starter Topic Starter
Tren is niet goedgekeurd voor medisch gebruik bij mensen, dat krijg je echt niet in dat lab van je.

Ik weet niet precies wat je functie is, maar geloof niet dat je zomaar met 5 kitjes HGH en een doos T E ampullen naar buiten kan lopen.. Mocht het wel zo zijn, geniet er van!

Wat een bullshit topic, ts is een mong**l en lult.
Tren uit een ziekenhuis lab Trolololol

Zoals ik al eerder zei, Niet alle '' Medicijnen '' komen kant en klaar binnen, voor sommige doeleinden maken we zelf aan de hand van de ''Protocol'' ;).

tren is niet in gebruik in de medische wereld! zelf maken via een protocol? lijkt me sterkt dat er een protocol in een ziekenhuis ligt voor iets wat niet gebruikt word in de medische wereld!

schiet mij maar lek!

tren is niet in gebruik in de medische wereld! zelf maken via een protocol? lijkt me sterkt dat er een protocol in een ziekenhuis ligt voor iets wat niet gebruikt word in de medische wereld!

schiet mij maar lek!

Verschillende doeleinden met name - Onderzoeken - labtest. zo kun je wel effe doorgaan.

Alles is mogelijk, zelfs '' Medicijnen '' die in & na de 2dewereld oorlog gebruikt zijn hebben we zelfs '' Protocollen '' van.

Ookal is 't verboden, dat wil niet zeggen dat we daar geen '' Protocollen '' van hebben of maken.

Maar goed, zo is 't eenmaal ;).

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor ziekte je hebt dan dat je op 51 kg gaat kuren?
of wil je daar niet over uitlaten
ook begrip voor ;)

bijzonder verhaal

Nee dat niet maar een dokter schrijft zowiezo geen test, deca en dbol combi voor ma ts vond dit vast een goed excuus om tog maar te gaan kuren op 51kg na die zogenaamde ziekte

Ja dat bedoel ik, hij loopt zelf gewoon aan te kloten met zware medicijnen en anabolen.

wat een lul verhaal

Wat een bs topic..

Post je voedingsschemaen trainingschema eens.
Ik ben daar wel benieuwd naar.

Heb zelf in een ziekenhuis gewerkt. Kwam echter alleen met nolvadex en test gel in aanmerking en dat was al op de oncologie afdeling...(!!)
no offense maar de rest is echt een BS verhaal..

Haha lol zou wel leuk zijn dat je ff wat kitjes gh naar huis kunt meenemen gratis en voor niets. Elke dag op 20 iu yearround.

Ik zou in jouw geval de oxy weglaten. Je wint er niets anders mee dan vocht.

Wk 1-12 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e

Ik garandeer je goede resultaten zolang je gear, rust, voeding en training in orde zijn.
Succes, kerel!

Nooit van m'n leven dat een dokter dan Test, Deca en dianabol gaat voorschijven. Dit is gewoon lulkoek

Nee dat niet maar een dokter schrijft zowiezo geen test, deca en dbol combi voor ma ts vond dit vast een goed excuus om tog maar te gaan kuren op 51kg na die zogenaamde ziekte

Ik zou in jouw geval de oxy weglaten. Je wint er niets anders mee dan vocht.

Wk 1-12 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e

Ik garandeer je goede resultaten zolang je gear, rust, voeding en training in orde zijn.
Succes, kerel!

@Rein : Wie heeft gezegd dat de '' dokter '' heeft voorgeschreven? ;),

@Valon: Ten1e 't is mijn keuze geweest. ten2de lees hierboven.

@Jaytjuh: Dat vind JIJ ;).

@Suat: Toch aan de Dbol ? wou eigelijk dit x wat sterker pakken dan de dbol, alhoewel ik wel lkkr op ben gegaan... Toch bedankt voor je tip!:D,

Kerel als je nu al wat sterkers wilt en aan de heftigste roid en de hefstigste oral gaat wat is dan je volgend kuurtje ?

Grammetje tren?. Op jouw gewicht kan jij nog 10 kg pakken op test 500 en dbol.

Terug
Naar boven