Reinn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 151
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren is niet goedgekeurd voor medisch gebruik bij mensen, dat krijg je echt niet in dat lab van je.
Ik weet niet precies wat je functie is, maar geloof niet dat je zomaar met 5 kitjes HGH en een doos T E ampullen naar buiten kan lopen.. Mocht het wel zo zijn, geniet er van!
Wat een bullshit topic, ts is een mong**l en lult.
Tren uit een ziekenhuis lab Trolololol
.tren is niet in gebruik in de medische wereld! zelf maken via een protocol? lijkt me sterkt dat er een protocol in een ziekenhuis ligt voor iets wat niet gebruikt word in de medische wereld!
schiet mij maar lek!
.Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor ziekte je hebt dan dat je op 51 kg gaat kuren?
of wil je daar niet over uitlaten
ook begrip voor![]()

De ziekte die hij had lijkt me duidelijk met 51kg, anorexia![]()
Zoals ik al eerder zei, Niet alle '' Medicijnen '' komen kant en klaar binnen, voor sommige doeleinden maken we zelf aan de hand van de ''Protocol''.

Nooit van m'n leven dat een dokter dan Test, Deca en dianabol gaat voorschijven. Dit is gewoon lulkoek
Nee dat niet maar een dokter schrijft zowiezo geen test, deca en dbol combi voor ma ts vond dit vast een goed excuus om tog maar te gaan kuren op 51kg na die zogenaamde ziekte
Ik zou in jouw geval de oxy weglaten. Je wint er niets anders mee dan vocht.
Wk 1-12 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e
Ik garandeer je goede resultaten zolang je gear, rust, voeding en training in orde zijn.
Succes, kerel!
,
.
,