- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe staat het met jou voeding, of is dat ook uit het lab.
poeder met wat water erbij![]()
Als je trouwens echt wat sterkers wilt neem wat methyltren, hoef je niet eens voor te eten.
Post je voedingsschema eens.

.Ja maar deze vind je nog niet hoorOf Follistatin 344
is een virus wat je in je lichaam spuit, waardoor je spieren 2 x sneller groeien dan normaal.
Dit proces is onkeerbaar.
.Als je trouwens echt wat sterkers wilt neem wat methyltren, hoef je niet eens voor te eten.
Post je voedingsschema eens.
Ja maar deze vind je nog niet hoor.
Je vind enkel de gewone zonder dat gen eraan toegevoegd en dat kost erg veel moeite niet waard.
Wat heb je voor ziekte dat je niet groeit ?
Voedingsschema is redelijk, kan wel wat afwisseling in van Rosbief en wat meer pasta's en vis.
. Voor het slapen gaan kun je een proberen een pakje slagroom door je kwark te doe, kijk is hoe dat gaat.
na je training zou ik macaroni eten met een blikje tonijn of gerookte makreel.
mix is wat havermoutpoeder door de whey![]()
gewoon tonijn er doorheen evt. op waterbasis, maak er een dressing bij zodat het beter smaakt.
wat is nu je totale kuur ?
,Hmm... Zal is van de week is even kijken,
Dit is mijn kuur en mijn schema:
4 weken 125mg Oxy per dag ( 5 tabs ). * Zit te denken met 100 te gaan beginnen.
week 1-10 400mg Tren Ent
week 1-12 600mg (ultra)Supersusta
Nakuren met nolva, * Hierbij weet ik ook niet, welke soort nakuur ik precies erbij moet pakken.
Ik hoor termen over Clomid & Nolva, me 1 kuur heb ik met nolva nagekuurd, dus mijn vraag is aan jou... Wat is beter? Nolva of clomid voor DIT kuur.
Zodat ik morgen alvast de spullen bestel / protocollen erbij pak zodat ik volgende week HOPELIJK kan beginnen!
Vanwege de weekend leveren ze geen spullen in 't ziekenhuis GVD*,
Beste kuur die je daar hebt.. (hoop dat je weet waar je mee bezig bent)
hou het op je ultra/ supersust, dat is voldoende.
20 dagen na je laatste inject nolvadex 20mg/ed voor 4-5 weken
,Zal 'n log maken als ik begin met de kuur, en foto's plaatsen, kunnen jullie / ik bijhouden van hoe en wat.
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 22:11 ----------
Got it!
Wil jou in ieder geval alvast hartelijk bedanken voor de hulp & tips, en de anderen leden natuurlijk,
Laat deze week nog weten of 't nog gelukt is met de spullen zodat ik 'n eigen blog / proces bijhoudt inc. foto's .
Zal 'n log maken als ik begin met de kuur, en foto's plaatsen, kunnen jullie / ik bijhouden van hoe en wat.
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 22:11 ----------
Got it!
Wil jou in ieder geval alvast hartelijk bedanken voor de hulp & tips, en de anderen leden natuurlijk,
Laat deze week nog weten of 't nog gelukt is met de spullen zodat ik 'n eigen blog / proces bijhoudt inc. foto's .
Had afgelopen vrijdag met 2naalden geinjecteerd, ik zelf als verpleegkundige , injecteer ik mensen in het ziekenhuis ook met 2bepaalde middelen om de extra naald te voorkomen,

Alweer?Dat is hier ook niet gelukt he?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/roids-fever-koorts-ect-ect-282794/
En hier was je zogenaamd nog verpleegkundige
En nu ben je al laborant.
Verder is je vorige kuur niet een jaar geleden maar een half jaar geleden.
Maakt verder ook allemaal niet uit maar de adviezen die je in dit topic van welwillende medeforummers hebt gekregen heb je in verschillende van je andere topics ook al gehad alleen heb je er niks mee gedaan.
Hopelijk ga je het deze keer eens goed doen, succes.
Nakuur met tren beter arofixen.
Je werkt in een lab. Ken best, maar je nederlands is k*t.
Je bent eigenwijs en vreet teveel brood. Zoals porter al zegt. Meer variëren met je voeding.
Verder wens ik je veel succes en zal je zeker volgen als je een log bij houdt.
,
.