XXL Nutrition

Trenbolone Acetate of Enanthate ?

Bezoekers in dit topic

hot12345

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2011
Berichten
651
Waardering
19
Lengte
1m69
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Beste forumleden,

Het is weer onderhand jaartje geleden dat ik me 1e kuur heb gepakt.

't was een lichte kuur, waardoor ik alsnog hard op ben gegaan 51 kg - 70 kg -+,

Dianabol
Test E.
Deca

Ben van plan om volgende week aan me 2de kuur te gaan beginnen..

5x Oxy per dag ( 2 smorgens en 3 uurtje voor de training )
12 weken UltrASusta 350 mg/ml 1ml maandag en 1ml donderdag
10 weken Tren Ent OF Ace 1ml maandag en 1ml donderdag

1x Oxy 100 tabs 25mg ps.
2x ULtraSusta 350mg/ml
2x Tren Ent OF ACE Tren Ent = 200 mg/ml , Acetate = 75 mg/ml
1x Nolva nakuur

Nu mijn vraag...

Moet ik nu juist Acetate pakken of ENT?

Hier loop ik juist tegen aan... aangezien ik ook op de maandags en donderdags alleen wil zetten. en niet om de dag zoals ik al gelezen had.

Hoor 't graag van jullie;)
 
21 jaar. Eerste kuur op zijn 20ste gepakt dus. Noemt een volledige kuur bestaand uit 3 producten licht. Weegt 70kg. wilt als tweede kuur al tren gaan pakken met oxy erbij. Wordt steeds gekker. Wat mij betreft heb je gewoon een permban. Dit slaat echt nergens op.
 
week 1-8: 2ml 700mg ultra sust tyfus daar zal je lekker pijn aan je reet krijgen
week 1-8: tren E 400mg ew

je kan het verdelen in 2x per week of gewoon 1x per week.

en ja verder wat kuk zegt.....
 
Pardon?, ik vraag alleen n advies, daarom ben ik ook hier op t forum, het gaat mij er niet om wat jij denkt, vraag alleen om advies;),

reageer dan even niet.
 
Ik zou zeggen pak wat creatine, paar goede shakies en knallen op de training.
denk niet dat je veel positieve reacties gaat krijgen met jou gewicht. :S
 
Weet nog wel een lekkere knalkuur:

279012472_89d8c265ca.jpg
http://static.flickr.com/92/279012472_89d8c265ca.jpg
 
Dus je hebt je eerste kuur gedaan toen je 51kg woog? Kwam je rechtstreeks uit een kamp lopen ofzo en train je wel?
Volledig eens met kukishu plus voor jouw gewicht slaat die dosering nergens op.
125mg oxy pd, 700mg sust en 400mg tren pw. Kerel op de helft gain je al ookal eet je niet.
 
Waar slaat dat nou weer op. Wat ik denk is advies. Je vraagt me toch niet wat ik van de kleur blauw vindt.

- je weegt veel te licht
- hierdoor is automatisch je voeding en training waardeloos
- je hebt geen verstand van waar je mee bezig bent
- je kuur voorstellen zijn voor gevorden kuurders
- je bent te jong begonnen met aas
Etc. etc

Advies = niet kuren en eerst maar eens fatsoenlijk gaan trainen en dieeten.
Voor de rest doe maar lekker waar je zin in hebt intrsseerd mij geen bal
 
Ik zou zeggen pak wat creatine, paar goede shakies en knallen op de training.
denk niet dat je veel positieve reacties gaat krijgen met jou gewicht. :S

week 1-8: 2ml 700mg ultra sust tyfus daar zal je lekker pijn aan je reet krijgen
week 1-8: tren E 400mg ew

je kan het verdelen in 2x per week of gewoon 1x per week.

en ja verder wat kuk zegt.....


Ten 1e... Ik heb een reden voor.Waarom ik destijd gekuurt heb is vanwege ik 'n ziekte heb ja. Ndat ik gekuurd heb ben ik veel kg aangekomen qua spier,

Nu zit ik te kijken voor me volgende kuur,

Vanwege onduidelijkheid ben ik hier op dit forum aanwezig, om informatie te krijgen wat wel en niet kan.
 
Ten 1e... Ik heb een reden voor.Waarom ik destijd gekuurt heb is vanwege ik 'n ziekte heb ja. Ndat ik gekuurd heb ben ik veel kg aangekomen qua spier,

Nu zit ik te kijken voor me volgende kuur,

Vanwege onduidelijkheid ben ik hier op dit forum aanwezig, om informatie te krijgen wat wel en niet kan.

Nou tren kan niet als 2e kuur veel te zwaar.
Zijn zat andere middelen waar je ook hard mee kan knallen, snap niet dat iedereen zo snel aan de tren wil de bijwerkingen zijn nogal flink, heb al zat jongens na een aantal weken zien stoppen en dat zijn dan jongens van 100+ die al een aantal kuren hebben gehad.
Maar als je toch eigenwijs wil zijn probeer acetate 75mg eod mocht het tegenvallen is het sneller uit je systeem suc6;)
 
Gaan kuren omdat je een ziekte hebt is al helemaal niet slim zonder begeleiding van een arts.
 
Nou tren kan niet als 2e kuur veel te zwaar.
Zijn zat andere middelen waar je ook hard mee kan knallen, snap niet dat iedereen zo snel aan de tren wil de bijwerkingen zijn nogal flink, heb al zat jongens na een aantal weken zien stoppen en dat zijn dan jongens van 100+ die al een aantal kuren hebben gehad.
Maar als je toch eigenwijs wil zijn probeer acetate 75mg eod mocht het tegenvallen is het sneller uit je systeem suc6;)

Ten 1e, dankjewel voor je reactie & begrip,

Ja idd, ik las er ook over dat de Ace sneller uit je lichaam is omdat 'n snelle ester is ja,
( Werk zelf in de lab - ziekenhuis ),

Helaas moet je dat om de dag zetten, dat is iets wat ik niet wil, in me vorige kuur had ik test e, en deca waarop ik heel hard op ben gegaan,

Hmmm... Heb jij nog andere advies voor me dan de tren ace?,

Wil 't graag zo structeel mogelijk houden " maandag 1ml ultra sust & ..... Zowel op de donderdag ",

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 23:09 ----------


+1,
 
Ten 1e, dankjewel voor je reactie & begrip,

Ja idd, ik las er ook over dat de Ace sneller uit je lichaam is omdat 'n snelle ester is ja,
( Werk zelf in de lab - ziekenhuis ),

Helaas moet je dat om de dag zetten, dat is iets wat ik niet wil, in me vorige kuur had ik test e, en deca waarop ik heel hard op ben gegaan,

Hmmm... Heb jij nog andere advies voor me dan de tren ace?,

Wil 't graag zo structeel mogelijk houden " maandag 1ml ultra sust & ..... Zowel op de donderdag ",

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 23:09 ----------



+1,

1-10 test e 500 mg ew
6-10 winny 40 mg ed

of
1-10 test e 500 mg ew
1-4 winny 40 mg ed
 
Laatst bewerkt:
Waarom sust? Heb je je spullen al? Test-e is makkelijker als je tog van structueel prikken houd. En tren laten staan idd. Je doseringen moeten eienlijk ook omlaag zoals gezegt. 500mg test + 200mg ?????? Is zat
 
Ten 1e, dankjewel voor je reactie & begrip,

Ja idd, ik las er ook over dat de Ace sneller uit je lichaam is omdat 'n snelle ester is ja,
( Werk zelf in de lab - ziekenhuis ),

Helaas moet je dat om de dag zetten, dat is iets wat ik niet wil, in me vorige kuur had ik test e, en deca waarop ik heel hard op ben gegaan,

Hmmm... Heb jij nog andere advies voor me dan de tren ace?,

Wil 't graag zo structeel mogelijk houden " maandag 1ml ultra sust & ..... Zowel op de donderdag ",

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 23:09 ----------



+1,
je werkt in een lab? Als wat? Test persoon?

Neem de adviezen die hier gegeven worden aan.
En zo niet. Prettige westrijd.
 
Waarom sust? Heb je je spullen al? Test-e is makkelijker als je tog van structueel prikken houd. En tren laten staan idd. Je doseringen moeten eienlijk ook omlaag zoals gezegt. 500mg test + 200mg ?????? Is zat

je werkt in een lab? Als wat? Test persoon?

Neem de adviezen die hier gegeven worden aan.
En zo niet. Prettige westrijd.

Ik werk in de lab ja, zowel als op de gipskamer als op de spoedeisende hulp ;),

In de lab maak meer samenstelling van bepaalde stoffen ect ect.

Mijn 1e kuur ( deca,dbol,testE,nolva) heb ik van de lab;),

Maar vanwege onduidelijkheden over de Tren Acetate vroeg ik me af van hoe en wat.

Ook dit is via de lab te verkrijgen.

Oxy,nolva heb ik al tig potjes thuis liggen,

Ik denk toch dat ik de tren achterwege laat, vanwege jullie feedback;),
ip. daarvan pak ik wel test en. wat jullie dus ook aanraden,

Ik ga volgende week beginnen, ben benieuwd wat er te '' bakken '' valt :D,


Bedankt dat dit mogelijk is.

Mvg Tomek.
 
Ik werk in de lab ja, zowel als op de gipskamer als op de spoedeisende hulp ;),

In de lab maak meer samenstelling van bepaalde stoffen ect ect.

Mijn 1e kuur ( deca,dbol,testE,nolva) heb ik van de lab;),

Maar vanwege onduidelijkheden over de Tren Acetate vroeg ik me af van hoe en wat.

Ook dit is via de lab te verkrijgen.

Oxy,nolva heb ik al tig potjes thuis liggen,

Ik denk toch dat ik de tren achterwege laat, vanwege jullie feedback;),
ip. daarvan pak ik wel test en. wat jullie dus ook aanraden,

Ik ga volgende week beginnen, ben benieuwd wat er te '' bakken '' valt :D,


Bedankt dat dit mogelijk is.

Mvg Tomek.

HG AAS ofzo, bedoel je dat met uit een lab?! En dan hebben ze ook Tren, geloof mij dat kan niet..
 
1. Als ik naar je stats kijk/ je progressie van je vorige kuur ben je na een jaar trainen NIKS meer gegained?

---> hoe zit het met de basis, je voeding?
 
HG AAS ofzo, bedoel je dat met uit een lab?! En dan hebben ze ook Tren, geloof mij dat kan niet..

Ik kan bijna alles uit de lab verkrijgen, sommige elementen moet je zelf maken aan de hand van 'n '' Protocol '' ,

Maar andere producten '' Ampullen '' krijgen we kant-en-klaar geleverd, kwestie van 'n bestellijst invullen vervolgens schrijf je op afschrijflijst, neem je derna de spullen mee naar huis;)
( Neusspray's, Ibu, ect ect )

Vitamine B-12 Inject 1000mcg / 2/1ml
BAC water
HGH

ect ect.
 
Ik kan bijna alles uit de lab verkrijgen, sommige elementen moet je zelf maken aan de hand van 'n '' Protocol '' ,

Maar andere producten '' Ampullen '' krijgen we kant-en-klaar geleverd, kwestie van 'n bestellijst invullen vervolgens schrijf je op afschrijflijst, neem je derna de spullen mee naar huis;)
( Neusspray's, Ibu, ect ect )

Vitamine B-12 Inject 1000mcg / 2/1ml
BAC water
HGH

ect ect.

Tren is niet goedgekeurd voor medisch gebruik bij mensen, dat krijg je echt niet in dat lab van je.
 
Back
Naar boven