MuscleMeat

Trenbolone Acetate of Enanthate ?

Oke, ook een Samsung Note, blackerry bold en nog een nokia toch?

het is trouwens etc etc en niet ect ect

ecte ecto is het :D

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 10:34 ----------

@Rein : Wie heeft gezegd dat de '' dokter '' heeft voorgeschreven? ;),

@Valon: Ten1e 't is mijn keuze geweest. ten2de lees hierboven.

@Jaytjuh: Dat vind JIJ ;).

@Suat: Toch aan de Dbol ? wou eigelijk dit x wat sterker pakken dan de dbol, alhoewel ik wel lkkr op ben gegaan... Toch bedankt voor je tip!:D,

Nou, niet alleen ik hoor als ik zo de reacties lees. :roflol:

Verpleegkundige, ohnee wacht, laborant.

man man waarom kom je meningen vragen? als je al op een zot lab werkt waar ze medische tren maken :D en medicijnen van WO II :rolleyes:
verder vind je dbol wel ok maar wil je iets sterker? het is zowat de schadelijkste een sterkste oral ??? buiten oxy dan : de enige echt bewezen oral die kanker veroorzaakt en je lever ernstige schade toebrengt, enige wat het doet is een vocht ballon van je maken maar jij op 70kg gaat er voor met nog flinke dosis supersus & tren erbij...
ik zou zeggen succes knal ze er allemaal in en je volgende post gaat over side effects what to do ?

ga is gewoon eten en rustig aan met sust+npp of als je niet teveel wil prikken test-e met winny tabs, suc6 verder

Een laborant die zegt; dit kuur, de lab, de protocol, tenzijde? Ben je een allochtoon dan? Want als autochtoon HBO opgeleide lijkt het me niet dat je dat soort fouten maakt..

• Topic Starter Topic Starter
Een laborant die zegt; dit kuur, de lab, de protocol, tenzijde? Ben je een allochtoon dan? Want als autochtoon HBO opgeleide lijkt het me niet dat je dat soort fouten maakt..

man man waarom kom je meningen vragen? als je al op een zot lab werkt waar ze medische tren maken :D en medicijnen van WO II :rolleyes:
verder vind je dbol wel ok maar wil je iets sterker? het is zowat de schadelijkste een sterkste oral ??? buiten oxy dan : de enige echt bewezen oral die kanker veroorzaakt en je lever ernstige schade toebrengt, enige wat het doet is een vocht ballon van je maken maar jij op 70kg gaat er voor met nog flinke dosis supersus & tren erbij...
ik zou zeggen succes knal ze er allemaal in en je volgende post gaat over side effects what to do ?

ga is gewoon eten en rustig aan met sust+npp of als je niet teveel wil prikken test-e met winny tabs, suc6 verder

Verpleegkundige, ohnee wacht, laborant.

Als verpleegkundige ...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ecte ecto is het :D

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 10:34 ----------

Nou, niet alleen ik hoor als ik zo de reacties lees. :roflol:

Oke, ook een Samsung Note, blackerry bold en nog een nokia toch?

Hahaha,zo te zien je ben je op onderzoek gegaan ;),

Had ;), heb nu n htc sn xe, & n iphone 4s van me werk.

Ik heb alle spullen in huis, begin de 24e met de kuur, maak eventueel een log om bij te houden ;),

Dankjewel boys! ;)

Post eens wat recepten om zelf te brouwen in het Leerzame Topics & FAQ's subforum.
Dan is dit forum weer wat kennis rijker en heb jij bewezen dat je geen bullshitter bent.

Ik heb alle spullen in huis, begin de 24e met de kuur, maak eventueel een log om bij te houden ;),

Dankjewel boys! ;)

Hou maar geen log bij, niet echt een goed voorbeeld voor de andere 70 kilo wegende kids..

Zet gewoon die spuit in een ader en knallen maar :thumbs:

Terug
Naar boven